Skocz do zawartości

Letner

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2001

Osiągnięcia Letner

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Letner

    Sterownik M43

    Witam Mam problem ze swoją 316i 97' Otóż jakieś 3 miesiące padł mi sterownik silnika, po wymianie kompletu czyli sterownik, pętelka, ews, moduł pętelki i pestka auto ożyło jednak nie na długo bowiem historia zatoczyła koło. Czy jest jakiś sposób by wymienić sam sterownik albo chociaż stary odratować?
  2. Letner

    M57/M57n Układ chłodzenia

    Wychodzi na to że źle się przyglądałem :lol: Węże się różnią od siebie niestety dość znacznie
  3. Letner

    M57/M57n Układ chłodzenia

    No właśnie sprawdzałem. schematy dla obu silników są dokładnie takie same ale węże mają inne numery.
  4. Letner

    M57/M57n Układ chłodzenia

    Witam Czy układy chłodzenia w M57 184 a M57n 204 różnią się jakimiś szczególnymi detalami? Na przykład czy wąż idący z chłodnicy do termostatu z 204 będzie pasował do 184? Przeglądałem poglądowo zdjęcia węży i samych termostatów z obu jednostek i nie zauważyłem znaczących różnic jednak wolałbym się upewnić przed wymianą :oops:
  5. Letner

    Długości dyfrów

    Witam Mam pytanie odnośnie dyfrów które były montowane do 3.0d, czy dyfer 2.28 z manuala różni się długością obudowy od dyfra 2.81 z automata? Pozdrawiam
  6. Wyjęcie wtryskiwaczy 900 zł (150 zł za szt.), okazało się że wszystkie były zapieczone i trzeba było używać wybijaka. Sprawdzenie wtryskiwaczy na maszynie 210 zł (35 zł za szt.) Naprawa tego jednego wtryskiwacza 550 zł, naprawa + wymiana obudowy 30 zł podkładki pod wtryskiwacze Niestety koszt spory, ale przynajmniej wiem w jakiej kondycji jest reszta wtryskiwaczy. Auto do tej pory jeździ i jest OK :)
  7. Sprawdzane były wszystkie wtryskiwacze i to była moja decyzja by naprawić tylko jeden.
  8. Temat mozna zamknac, auto oddalem do serwisu i okazalo sie ze 6 wtryskiwacz byl uszkodzony, po naprawie tylko tego jednego wszystko wrocilo do normy :)
  9. Witam Mam problem z silnikiem 3.0d, otóż silnik pracuje bardzo nierówno, jest słabszy i wzrosło spalanie. Postanowiłem pierw sprawdzić auto na inpie, i wyskoczył błąd 5561 "smooth running controler", korekcje wtryskiwaczy są bardzo pomieszane na biegu jałowym, a jak się doda gazu to wszystkie się wyrównują. Dzisiaj zrobiłem test przelewowy wtryskiwaczy i wyszło że 1,4 i 6 podają paliwo a 2, 3 i 5 kompletnie nic :| Ogólnie silnik odpala bez problemu i nie dymi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.