Skocz do zawartości

Lukas1985

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Był F31 320D 163KM 2014r
    Jest F30 320i 184KM na 277chip 2018r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lukas1985

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej, sorki za późną reakcje. Koniec końców trafił używany silnik do środka, pęknięty tłok i popękane pierścienie na tym samym cylindrze, szybciej było inny silnik montować, ten będzie regenerowany i pójdzie pewnie do sprzedaży. Mapa była u chłopaka w Holandii robiona
  2. Ciężko stwierdzić, głowica została całkowicie zregenerowana, nie pytałem jaka była dokładnie przyczyną ale bardziej nagar, choć teraz się okazało że brak ciśnienia dalej jest i po złożeniu silnik będzie ponownie rozbierany żeby się do tłoków i pierścieni dostać :duh:
  3. Nieszczelnosc na zaworze wylotowym, bez demontażu i planowania głowicy się nie obędzie. Na razie pierdoli się już 2.miesiace z autem, znaczy się przez 2 miesiące nic nie robił bo to i tamto, mechanicy ku....a
  4. Samochód był chipowany na 250 koni i też zastanawiałem się czy nie miało to pływu na awarię ale, widziałem, że dużo ludzi robi na podobną moc i raczej nie ma problemów. Czyli oboje po czipie. Zdzwonię się z mechanikiem i powiem może żeby od razu wszystkie gniazda i zawory do polerki dał żeby znów po jakimś czasie się na innym nie wysypał...
  5. Hawkooo765 miałeś auto chipowanie czy w standardzie? Mój miał moda i zastanawiam się czy miało to jakiś wpływ na to...
  6. Nie nic, to trochę taki znajomy więc góry kasy nie weźmie ale patrząc to podejrzewam że wystarczy oddać głowice do regeneracji, a nawet polerka zawou i gniazda mogła by wystarczyć.... Też jadę na urlop więc dopiero za jakieś 2 tygodnie będę wiedział co i jak...
  7. Silnik zostanie sprawdzony zmieniony olej i jak kolega mówi faktycznie płukanka i znów olej. Program nie był robiony po to żeby upalać auto, na pewno był nie raz przegoniony ale w głównej mierze było po to zrobione żeby się dobrze z dołu zbierał, nie żeby świrować przed małolatami. Żaden gotowiec nie był, chłopak wie co ogarnia i siedzi kilka godzin nad każdym autem, w szczegóły się nie będę wdawał bo to nie moja broszka. Wstawił bym parę zdjęć jak wygląda głowica ale faktycznie, zmieniajcie te oleje co 10k km bo tragedia :duh:
  8. Zawór na wydechu nieszczelny, serwis chciał cała głowice wymieniać, auto zabrane i ląduje u znajomego mechanika co ich delikatnie prawie że wyśmiał... Co do czystości w silniku po takim przebiegu to płakać można była, tyle syfu i nagaru że ciężko uwierzyć że auto miało 46k km przebiegu....
  9. Przy tym przebiegu 46tys. jakby były dokonane cztery wymiany a nie dwie to może problem by nie wystąpił a prawdopodobieństwo bardzo brudnej głowicy i zapewne bloku ( kanały olejowe ) jak i pozostałych elementów silnika znikome. Olej jakościowo pewnie też był raczej z dolnej półki. Ale to już musztarda po obiedzie. Po naprawie silnika zastosować skuteczne jego płukanie, dobry olej i przede wszystkim częstsze interwały. Skrócenie interwałów olejowych do max. 12-15tys.to podstawa- lepiej i taniej zapobiegać niż leczyć. Na interwał oleju nie miałem wpływu, auto kupione rok temu przy 34k km, olej zmieniony, czyli to była druga bo pierwsza po 24k była wykonana, teraz przymierzałem się do następnej kiedy padł. Olej z serwisu więc co do jakości nie mogę nic powiedzieć. Teraz auto ląduje u znajomego mechanika co płakał jak auto z serwisu odbierał widząc jak to wygląda i w jaki sposób oni zapakowali części do mojego auta. Silnik będzie wymyty plus jak już wszystko na wierzchu będzie sprawdzane czy coś warto wymienić, zregenerować czy nie. Mam nadzieję że później obędzie się bez takich przypałów..
  10. Nie, gość który zna się narzeczy, żaden certyfikowany ale obeznany. Swoją drogą byłem dzisiaj w serwisie, nieszczelnosc na jednym zaworze, i to na wylocie a oni pół silnika chcą wymieniać. Auto zostaje dzisiaj zabrane i leci do znajomego mechanika, rozbierze i zadecyduje czy głowica do regeneracji czy tylko ten jeden zawór do oczyszczenia. A i jeszcze postaram się zrobić zdjęcie jak wygląda głowica po przebiegu 46k i dwóch wymianach oleju, syf niemilosierny a i jakość i luzy niemiłosierne stwierdzil mechanik...
  11. Witam, rozwiązałeś problem, u mnie to samo tylko na 4 cylindrze, serwis chce wymieniać głowice, wtrysk i cholera wie jeszcze co za 6,5k EUR. Jutro mam rozmowę w serwisie ale zabieram auto pomimo że miałem gwarancję która się poszła gwizdać przez chipowanie silnika.. Przebieg 46k kiedy to się stało
  12. To ja dorzucę 3 grosze. Auto F30 320i z końca 2018, kupiony w styczniu z przebiegiem 34k, zaraz za chipowany i to był mój błąd bo nie dopytałem że auto jeszcze na gwarancji. Parę dni temu błąd silnika na autostradzie i holowanie do serwisu. Diagnoza wtrysk nr 4 i naprawa. 2 dni później telefon że wtrysk wymienili ale to nie to i szukają dalej. Znaleźli za małe ciśnienie na cylindrze nr 4, później szukanie przeczy y. Po 3 dniach dzwonią że jest problem bo centrala się doszukała że oprogramować ie zmodyfikowane i po gwarancji. Wycena BMW to wymiana głowicy i pierdol czyli 6,5k EUR (sprawa w Holandii) nie licząc kosztów auta zastępczego, następne kilkaset EUR. Jutro rozmowa z serwisem ale skoro wypieli się na gwarancję to zabieram auto od nich do niezależnego mechanika i będziemy ratowali głowicę. Dodam że przebieg 46k i silnik się poszedł pierdoli, będziesz miał wydatki...
  13. Hej, dzięki za odpowiedź. Masz namiar gdzie to robiłeś?
  14. Podłączyć nie bardzo jest jak źle ponieważ tam jest tylko jedna wtyczka, poza tym przyciski są podświetlone więc prąd dochodzi. Stara kiera miała tam sam tempomat, nowa ma przyciski od tempomatu i limitera, może przez to auto nie rozpoznaje sygnałów które daje kierownica
  15. Stara zwykła miała tylko tempomat, nowa ma tempomat i ogranicznik prędkości no i na nowej nie działają obie funkcje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.