Skocz do zawartości

Taylor5

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 320i e91 M tourer 2008, Bmw 520d f10 2014

Osiągnięcia Taylor5

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kurczę mam nalatane już 150 tyś mil i jeszcze nie zmieniłem oleju w skrzyni....z tego co czytam to muszę. Ups
  2. Wszystko naprawione. Błędy z akumulatora zniknęły po zakodowaniu aku-jednak sama adaptacja nie wystarcza. Błędy pompy generował uszkodzony/przepalony kabel zasilający pompę (pod spodem auta obok katalizatora). Błędy same zniknęły po usunięciu usterki. Inne błędy póki co sie nie pojawiły.
  3. No to nowości. Błędy nie związane z poprzednimi problemami. Podczas jazdy wyskoczyła informacja na desce o za wysokiej temperaturze. Po zeskanowaniu pojawiły się bledy: 2DEC power management power monitoring, 2E81 electric coolant pump speed deviation, 2E8B intelligent battery sensor signal, 2E84,3 electric coolant pump communication, reduced power. I czekajac az auto wystygnie znalazłem na forach USA, że prawdopodobnie coś popitolilem podczas zmiany akumulatora i że jedno wynika z drugiego, prawdopodobnie bezpiecznik na plusie akumulatora. Coś ktoś kojarzy takie rzeczy?? Przy zmianie akumulatora zrobiłem tylko adaptację na btool expert, wyczytałem że kodowania nie trzeba robić bo akumulator nowy był identyko co stary ori bmw 92Ah. Proszę o podpowiedzi. Nie chce robić kosztów niepotrzebnych...koleś z USA opisał że jak zmienił bezpiecznik na nowy to pompa zaczęła pracować...
  4. Grzesiek1038 U mnie po wymianie vanosa wróciła moc, jeździ ładnie, nie wróciły błędy i ten najważniejszy 2A99 też nie, poza tym Engine fault raz jeszcze się nie pokazał, a wkrótce minie tydzień i co dzień jest odpalany i jedzie Od razu na zimnym...i też nic nie wyskakuje. Wcześniej każde poranne wyjazdy okraszone były w/w błędami... Apropos trzęsienia budą: na zimnym nie trzęsie dopiero na ciepłym wyczuwalne są delikatne telepania natomiast trzęsienie budą jako takie to chyba przesadzilem a przy tym wskazowka obrotow podskoczy moze o milimetr. Czasami na ciepłym jak odpalam to musi podkręcić że 3-4sek zanim zaskoczy. Natomiast ze start/stopu zawsze Od razu, bez takich oczekiwań kilku sekundowych. By być szczerym to i tak jestem B.zadowolony ze jest jak jest. Zobaczymy czy coś wróci.
  5. Wykasowalem wszystkie adaptacje silnika. Akumulator zaadoptowalem btoolem, był ten sam tzn oryginał bmw z tą samą pojemnością. Analiza spalin jest troszkę nie taka jaka powinna być. Co sugerujesz jeśli będzie inne ciśnienie niż podałeś? Pompa wys ciś? Wszystko jeździ super porównując do tego co działo się wcześniej. Pa powera. Natomiast odpala długo troszkę, na startstop lepiej niż na rozruchu. Na jałowym telepie dalej
  6. Witam Wygląda na to że solonoid pomógł. Żonka cisneła Go na zimnym i Engine fault pierwszy raz nie pojawił się. Stwierdziła również, że jest zmiana na 100%. Oczywiście będę zadowolony jak się sam przyjadę i jeszcze raz zeskanuje za błędami. No ale to już spory postęp. Odezwę się po kilku dniach z kolejną recenzją.
  7. Witam ponownie. Dziś założony nowy vanos solenoid i akumulator. Wywołało błędy poduszek i pasów ale poruszałem małą wtyczką przy Alu i samo zniknęło. Budą dalej telepie, jest to bardzo delikatne ale ja już jestem przeczulony i wiem, że vanos nie rozwiązuje tematu. Czyli pozostaje wariator vanosa. Jutro dla pewności małżonka jedzie do pracy...i jeśli będzie Engine fault to muszę po jej powrocie zczytac błąd. Podejrzewam iż tak wlasnie będzie. Dziś był przegląd-przy okazji- mechanik powiedział że nie przeszedlby emisji spalin ale podgazowal Go na 2700obr/min i załapał się w jakimś Max pułapie. Ehhh. Opad rąk. Moje marzenie to jeżdżenie tym autem z pełną mocą i bez czegokolwiek na desce....zwłaszcza z rana. Nie mam inpy niestety. Jedynie Caristo i btoolexp Koledzy dzięki za podpowiedzi. Jak nie odpisywałem to albo już to przerobilem albo coś innego natomiast doceniam każdego kto coś dorzuci...nie mnie to kogoś innego skieruje.
  8. Czy orientujesz się, który to wylotowy vanos? Ten lewy niżej czy prawy wyżej?
  9. Sorki, że tak chaotycznie ale staram się być na bieżąco, a czasu brak...dzieci itp. Odpowiadam na pytanie: silnik n43 320i 170hp. Przebieg 137k mil udokumentowany. Mechanik sprawdził ponownie rozrząd narzędziami i jest ok, ciśnienie tłokowe też ok, pozostaje vanos wariator lub solenoid na wylocie. Dziś jadę po niego i akumulator do bmw. To kolega mówi że nie ma adaptacji do aku w e91? Czyli nie zrobię tego btool expert?? Kurczę...no
  10. Reasumując: auto po wymianie rozrządu kompletnego, zaworu hydraulicznego, czujnika ciśnienia, pompy oleju, łańcucha pompy, trybów, śrub, olej filtry... -problem niskiego ciśnienia zniknął -Problem ciśnienia statycznego zniknął Pozostał problem 2a99 korelacją na wylocie. Zmiana czujników położenia wałków nic nie dały. -auto na zimnym parę min po ruszeniu Engine fault, żółty, słaba moc, Delikatnie szarpanie na jałowym. -jak postoi z włączonym silnikiem to błąd nie wyskakuje ale podszarpuje i jest słaby...już stale słaby. -nie działa start/stop - Ale to chyba akumulator, jutro dam znać jak zmienię i zrobię adaptację.
  11. Tak. Są ok. Dziś zostaje auto u mechanika. Będzie sprawdzał ciśnienia na tłokach. Vanos i akumulator jutro nowy będzie. Dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.