Skocz do zawartości

Paweł E70

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 3.0 si 2008 M

Osiągnięcia Paweł E70

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem do otomoto, i jak pisałem wcześniej dostałem odmowną odpowiedź, pani stwierdziła, że tylko i wyłącznie przez policję. Auto jest z okolic Łodzi.
  2. Zapewniam Kolego, że okazja to nie była - cena za ten rocznik i przebieg normalna. Ja też nie inwestowałbym ani złotówki, natomiast o fakcie jeszcze nie wiedziałem podczas wymian. U Mecenasa już byłem i właśnie to On doradził mi, że najpierw zadzwoni i powiadomi o fakcie, może gość się zreflektuje i obejdzie się bez zbędnych "ciągań" po sądach. Pozdrawiam.
  3. Treść ogłoszenia została od razu usunięta po kupnie, nie ma po nim śladu. Zadzwoniłem do OTOMOTO i dostałem info, że historię ogłoszenia mogę sprawdzić tylko i wyłącznie przez policję. Ja nie chcę dochodzić wypadkowości, tylko nie chcę wysłuchiwać głodnych gadek w stylu " wie Pan, ja taki kupiłem, trzeba było dobrze obejrzeć " itd... A kryminał za oszukanie kompa po wypadku to swoją drogą. Mam na 100% potwierdzone, że napinacz pasa kierowcy nie został wymieniony, komputer jest oszukany opornikiem. Pozdrawiam.
  4. Dzięki za odpowiedzi. Właśnie dlatego chcę dotrzeć do Urzędu Celnego, żeby gość nie miał nic do powiedzenia. Jesli będzie czarno na białym to podamy go również o narażenie zdrowia oraz życia. Szok, ze ludzie robią jeszcze takie rzeczy...
  5. Witam, 3 tygodnie temu kupiłem BMW X5 E70. Wszystko przy kupnie wydawało się ok. Zmierzyłem wszystko czujnikiem, jedynie co, były lakierowane drzwi z prawej strony, bez szpachli ( pomyślałem szkoda parkingowa ). Podczas jazdy dziwne wrażenie - delikatnie kierownica w lewo i ato trzyma lewą stronę, nie wraca na swój tor, sprzedawca powiedział, że zjadł zęby na BMW i ten typ tak ma ponieważ z tyłu szerokie z przodu węższe kapcie i to dla tego ( głupi uwierzyłem ). Przerejestrowałem samochód i zabrałem się za wymianę wszystkich płynów. Postawiłem auto do zaufanego warsztatu i po wymianie mechanik miał zerknąć na stan ogólny auta. Dostałem telefon, żeby podjechać bo nie ma zbyt dobrych informacji dla mnie... No i się zaczęło ! Okazało się, że auto miało solidny dzwon z przodu i : - prostowana,spawana podłużnica od pasażera ( zamaskowana gumą lakierniczą ) rozchodzi się na łączeniach - od uderzenia popękane łączenia na lewej podłużnicy - maska nie wykazała podwójnego lakieru ponieważ jest z innej fury - nowe chłodnice, nieoryginalne opaski i cały osprzęt - lakierowane nadkola ( są plastikowe, więc nie miałem jak sprawdzić ) - prawa konstrukcja górnej części nadkola rozwarstwia się ( zamaskowali to ) - najgorszą rzeczą jest oszukanie kompa przez opornik, brak sprawnych napinaczy pasów - mam podejrzenie, że nie ma również poduszek powietrznych. Ta ostatnia wada grozi kryminałem !!! Straciłem mnóstwo czasu na znalezienie po VIN historii wypadku w Niemczech, lecz bez rezultatu. W Polsce nic nie ma, ponieważ auto jest tutaj niecały rok i brak historii w necie o szkodach. Pytanie do Was - czy macie możliwość, lub znacie jakieś strony na których można sprawdzić auto jaką miało przeszłość ? Kolega podpowiedział, że mam prawo sprawdzić w Urzędzie Celnym historię auta jak przyjechało do Polski. Byłem już u dobrego prawnika, uspokoił mnie, że sprawę mamy wygraną, tylko to potrwa. Chyba, że gość pójdzie na ugodę. Bo jeśli nie to będzie miał spore wydatki związane ze sprawą i jego wynagrodzeniem oraz możemy go podać o narażenie mnie na utratę zdrowia oraz życia. Pomóżcie proszę...
  6. U normalnego mechanika ok 1500 do 1700 PLN u naciągaczy 2500 PLN ( mówię tu o kosztach z materiałem ).
  7. Ok. ja wszystko rozumiem, tylko czy olej ZF występuje w 2 kolorach ? Bo to mi się nie podobało, powiedział, że ma 2 rodzaje ZF-a. Generalnie interesuje mnie kolor oryginalnego oleju.
  8. Help - jadę na 15:00 Może coś, ktoś - będę coś wiedział więcej :-)
  9. Witam, Jadę dzisiaj na wymianę oleju w skrzyni, więc zobaczymy, czy objawy ustaną. Tylko mam pytanie odnośnie koloru oleju do skrzyni - mechanik powiedział, że jak ściągniemy miskę to będziemy wiedzieli jaki kolor ( czyli jaki rodzaj ) oleju wlejemy. Powie również wtedy czy wymiana będzie dynamiczna czy statyczna. Twierdzi, że jeśli olej nie był zmieniany, to zrobimy statycznie 2 lub 3 razy po 20/30 tyś km. Dlatego w ten sposób, ponieważ jeśli nie był nigdy zmieniany to dynamiczna wymiana eliminuje stary olej a nowy może wypłukać nagary. Wszystko rozumiem, tylko zdziwiło mnie to, że nie powiedział jaki olej jest dedykowany do tych skrzyń - stąd moje pytanie jaki kolor powinien mieć olej dedykowany do tej skrzyni ? W internecie jak szukałem, to wydawało mi się, że kolor jest bardziej szary ( chyba, że to złudzenie przez bańkę ). W warsztacie mają ponoć 2 rodzaje ZF - żółty i czerwony. Skrzynia 6 biegowa ZF. Odnośnie reszty wymian, to w pn. odstawiam auto na wymianę oleju w silniku, moście, dyfrze itp.
  10. Tak zrobię, tylko chciałem zasięgnąć Waszego zdania, zawsze to lepiej wiedzieć coś więcej. Myślałem, że może ktoś już miał podobny przypadek. W poprzednim ( zablokowanym ) poście kolega odpisał, że miał podobny przypadek i zrobił tak ponad 200 000 i nic się nie działo więcej. Sprawdzę u mechanika i dam znać. Chyba, że ktoś jeszcze może coś podpowiedzieć to chętnie poczytam :-)
  11. Witam, Jako, że mój poprzedni wątek został zablokowany ( mam nadzieję, że przez nieczytelny temat ), napiszę jeszcze raz: Kupiłem E70 3.0 si 2008r. Nie będę zanudzał, ale jestem pod wrażeniem z jazdy i ogólnego wizerunku auta. Jest to moje pierwsze BMW i chyba przekonuję się do tej marki :D Jedyne co mnie zaniepokoiło, to niestandardowy szum z komory silnika, wydaje się, że z lewej strony ( nie wiem jak to opisać - jak szumiące łożysko, lub jak delikatne szumienie wibrującej nakrętki na czymś metalowym - może jedno z drugim ). Nie jest to głośny dźwięk, lecz słyszalny w kabinie. Dzieje się tak podczas gdy jest zapięta skrzynia i naciśnięty hamulec nożny. Kiedy puszczę hamulec i auto się toczy, lekko szumienie cichnie lecz jest, natomiast kiedy dodam lekko gazu całkiem ustępuje. Jeśli włączę parking praktycznie cichnie całkowicie, a na neutralu słychać nieznacznie. Dodam jeszcze, że mam książkę serwisową od początku do końca i auto ma przejechane 170 000. Z tego co mówił właściciel w BMW nie zalecali wymiany oleju w skrzyni, on również nie wymieniał - więc nie wiem czy w ogóle był wymieniony... :cry: ale czy to może być przyczyna ? Miał może ktoś z Was podobne objawy ? Mam nadzieję, że opis jest w miarę czytelny :) Pozdrawiam.
  12. Witam Wszystkich ! Od kilku dni testuję E70 3.0 si. Jest to moje pierwsze BMW i powiem szczerze, że złego słowa nie mogę powiedzieć. Do tej pory byłem posiadaczem różnej maści Audi, czas na zmiany... Pozdrawiam i życzę SZEROKOŚCI :D
  13. Witam, Gdzie dokładnie jest możliwość wyłączenia funkcji wysuwania kierownicy ? Z tego co zrozumiałem, to można włączy lub wyłączyć. Spróbuję znaleźć, chyba, że ktoś pomoże :-) Pozdrawiam.
  14. Ale to raczej niemożliwe, że ten typ tak ma... ? Musi być jakaś przyczyna. Może, jeszcze ktoś miał podobny przypadek ? Pojadę z tym do mechanika, ale fajnie jest wiedzieć coś na temat zanim usłyszy się diagnozę, nie zawsze dobrą :? Sami wiecie jak jest.
  15. Witam. Jako, że to mój pierwszy post, witam serdecznie Wszystkich. Kupiłem E70 3.0 si 2008r. Nie będę zanudzał, ale jestem pod wrażeniem z jazdy i ogólnego wizerunku auta. Jest to moje pierwsze BMW i chyba przekonuję się do tej marki :D Jedyne co mnie zaniepokoiło, to delikatny szum z komory silnika, wydaje się, że z lewej strony ( nie wiem jak to opisać - jak szumiące łożysko, lub jak delikatne szumienie wibrującej nakrętki na czymś metalowym - może jedno z drugim ). Nie jest to głośny dźwięk, lecz słyszalny delikatnie w kabinie. Dzieje się tak podczas gdy jest zapięta skrzynia i naciśnięty hamulec nożny. Kiedy puszczę hamulec i auto się toczy, lekko szumienie cichnie lecz jest, natomiast kiedy dodam lekko gazu całkiem ustępuje. Jeśli włączę parking praktycznie cichnie całkowicie, a na neutralu słychać nieznacznie. Dodam jeszcze, że mam książkę serwisową od początku do końca i auto ma przejechane 170 000. Z tego co mówił właściciel w BMW nie zalecali wymiany oleju w skrzyni, on również nie wymieniał - więc nie wiem czy w ogóle był wymieniony... :cry: Miał może ktoś z Was podobne objawy ? Mam nadzieję, że opis jest w miarę czytelny :) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.