Paweł E70
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E70 3.0 si 2008 M
Osiągnięcia Paweł E70
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Kupiłem nieświadomie powypadkowe auto, pomocy...
Paweł E70 odpowiedział(a) na Paweł E70 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Dzwoniłem do otomoto, i jak pisałem wcześniej dostałem odmowną odpowiedź, pani stwierdziła, że tylko i wyłącznie przez policję. Auto jest z okolic Łodzi. -
Kupiłem nieświadomie powypadkowe auto, pomocy...
Paweł E70 odpowiedział(a) na Paweł E70 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Zapewniam Kolego, że okazja to nie była - cena za ten rocznik i przebieg normalna. Ja też nie inwestowałbym ani złotówki, natomiast o fakcie jeszcze nie wiedziałem podczas wymian. U Mecenasa już byłem i właśnie to On doradził mi, że najpierw zadzwoni i powiadomi o fakcie, może gość się zreflektuje i obejdzie się bez zbędnych "ciągań" po sądach. Pozdrawiam. -
Kupiłem nieświadomie powypadkowe auto, pomocy...
Paweł E70 odpowiedział(a) na Paweł E70 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Treść ogłoszenia została od razu usunięta po kupnie, nie ma po nim śladu. Zadzwoniłem do OTOMOTO i dostałem info, że historię ogłoszenia mogę sprawdzić tylko i wyłącznie przez policję. Ja nie chcę dochodzić wypadkowości, tylko nie chcę wysłuchiwać głodnych gadek w stylu " wie Pan, ja taki kupiłem, trzeba było dobrze obejrzeć " itd... A kryminał za oszukanie kompa po wypadku to swoją drogą. Mam na 100% potwierdzone, że napinacz pasa kierowcy nie został wymieniony, komputer jest oszukany opornikiem. Pozdrawiam. -
Kupiłem nieświadomie powypadkowe auto, pomocy...
Paweł E70 odpowiedział(a) na Paweł E70 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Dzięki za odpowiedzi. Właśnie dlatego chcę dotrzeć do Urzędu Celnego, żeby gość nie miał nic do powiedzenia. Jesli będzie czarno na białym to podamy go również o narażenie zdrowia oraz życia. Szok, ze ludzie robią jeszcze takie rzeczy... -
Kupiłem nieświadomie powypadkowe auto, pomocy...
Paweł E70 opublikował(a) temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam, 3 tygodnie temu kupiłem BMW X5 E70. Wszystko przy kupnie wydawało się ok. Zmierzyłem wszystko czujnikiem, jedynie co, były lakierowane drzwi z prawej strony, bez szpachli ( pomyślałem szkoda parkingowa ). Podczas jazdy dziwne wrażenie - delikatnie kierownica w lewo i ato trzyma lewą stronę, nie wraca na swój tor, sprzedawca powiedział, że zjadł zęby na BMW i ten typ tak ma ponieważ z tyłu szerokie z przodu węższe kapcie i to dla tego ( głupi uwierzyłem ). Przerejestrowałem samochód i zabrałem się za wymianę wszystkich płynów. Postawiłem auto do zaufanego warsztatu i po wymianie mechanik miał zerknąć na stan ogólny auta. Dostałem telefon, żeby podjechać bo nie ma zbyt dobrych informacji dla mnie... No i się zaczęło ! Okazało się, że auto miało solidny dzwon z przodu i : - prostowana,spawana podłużnica od pasażera ( zamaskowana gumą lakierniczą ) rozchodzi się na łączeniach - od uderzenia popękane łączenia na lewej podłużnicy - maska nie wykazała podwójnego lakieru ponieważ jest z innej fury - nowe chłodnice, nieoryginalne opaski i cały osprzęt - lakierowane nadkola ( są plastikowe, więc nie miałem jak sprawdzić ) - prawa konstrukcja górnej części nadkola rozwarstwia się ( zamaskowali to ) - najgorszą rzeczą jest oszukanie kompa przez opornik, brak sprawnych napinaczy pasów - mam podejrzenie, że nie ma również poduszek powietrznych. Ta ostatnia wada grozi kryminałem !!! Straciłem mnóstwo czasu na znalezienie po VIN historii wypadku w Niemczech, lecz bez rezultatu. W Polsce nic nie ma, ponieważ auto jest tutaj niecały rok i brak historii w necie o szkodach. Pytanie do Was - czy macie możliwość, lub znacie jakieś strony na których można sprawdzić auto jaką miało przeszłość ? Kolega podpowiedział, że mam prawo sprawdzić w Urzędzie Celnym historię auta jak przyjechało do Polski. Byłem już u dobrego prawnika, uspokoił mnie, że sprawę mamy wygraną, tylko to potrwa. Chyba, że gość pójdzie na ugodę. Bo jeśli nie to będzie miał spore wydatki związane ze sprawą i jego wynagrodzeniem oraz możemy go podać o narażenie mnie na utratę zdrowia oraz życia. Pomóżcie proszę... -
U normalnego mechanika ok 1500 do 1700 PLN u naciągaczy 2500 PLN ( mówię tu o kosztach z materiałem ).
-
Ok. ja wszystko rozumiem, tylko czy olej ZF występuje w 2 kolorach ? Bo to mi się nie podobało, powiedział, że ma 2 rodzaje ZF-a. Generalnie interesuje mnie kolor oryginalnego oleju.
-
Help - jadę na 15:00 Może coś, ktoś - będę coś wiedział więcej :-)
-
Witam, Jadę dzisiaj na wymianę oleju w skrzyni, więc zobaczymy, czy objawy ustaną. Tylko mam pytanie odnośnie koloru oleju do skrzyni - mechanik powiedział, że jak ściągniemy miskę to będziemy wiedzieli jaki kolor ( czyli jaki rodzaj ) oleju wlejemy. Powie również wtedy czy wymiana będzie dynamiczna czy statyczna. Twierdzi, że jeśli olej nie był zmieniany, to zrobimy statycznie 2 lub 3 razy po 20/30 tyś km. Dlatego w ten sposób, ponieważ jeśli nie był nigdy zmieniany to dynamiczna wymiana eliminuje stary olej a nowy może wypłukać nagary. Wszystko rozumiem, tylko zdziwiło mnie to, że nie powiedział jaki olej jest dedykowany do tych skrzyń - stąd moje pytanie jaki kolor powinien mieć olej dedykowany do tej skrzyni ? W internecie jak szukałem, to wydawało mi się, że kolor jest bardziej szary ( chyba, że to złudzenie przez bańkę ). W warsztacie mają ponoć 2 rodzaje ZF - żółty i czerwony. Skrzynia 6 biegowa ZF. Odnośnie reszty wymian, to w pn. odstawiam auto na wymianę oleju w silniku, moście, dyfrze itp.
-
Tak zrobię, tylko chciałem zasięgnąć Waszego zdania, zawsze to lepiej wiedzieć coś więcej. Myślałem, że może ktoś już miał podobny przypadek. W poprzednim ( zablokowanym ) poście kolega odpisał, że miał podobny przypadek i zrobił tak ponad 200 000 i nic się nie działo więcej. Sprawdzę u mechanika i dam znać. Chyba, że ktoś jeszcze może coś podpowiedzieć to chętnie poczytam :-)
-
Witam, Jako, że mój poprzedni wątek został zablokowany ( mam nadzieję, że przez nieczytelny temat ), napiszę jeszcze raz: Kupiłem E70 3.0 si 2008r. Nie będę zanudzał, ale jestem pod wrażeniem z jazdy i ogólnego wizerunku auta. Jest to moje pierwsze BMW i chyba przekonuję się do tej marki :D Jedyne co mnie zaniepokoiło, to niestandardowy szum z komory silnika, wydaje się, że z lewej strony ( nie wiem jak to opisać - jak szumiące łożysko, lub jak delikatne szumienie wibrującej nakrętki na czymś metalowym - może jedno z drugim ). Nie jest to głośny dźwięk, lecz słyszalny w kabinie. Dzieje się tak podczas gdy jest zapięta skrzynia i naciśnięty hamulec nożny. Kiedy puszczę hamulec i auto się toczy, lekko szumienie cichnie lecz jest, natomiast kiedy dodam lekko gazu całkiem ustępuje. Jeśli włączę parking praktycznie cichnie całkowicie, a na neutralu słychać nieznacznie. Dodam jeszcze, że mam książkę serwisową od początku do końca i auto ma przejechane 170 000. Z tego co mówił właściciel w BMW nie zalecali wymiany oleju w skrzyni, on również nie wymieniał - więc nie wiem czy w ogóle był wymieniony... :cry: ale czy to może być przyczyna ? Miał może ktoś z Was podobne objawy ? Mam nadzieję, że opis jest w miarę czytelny :) Pozdrawiam.
-
Jestem nowy. Witam na forum!
Paweł E70 odpowiedział(a) na AdminOld temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam Wszystkich ! Od kilku dni testuję E70 3.0 si. Jest to moje pierwsze BMW i powiem szczerze, że złego słowa nie mogę powiedzieć. Do tej pory byłem posiadaczem różnej maści Audi, czas na zmiany... Pozdrawiam i życzę SZEROKOŚCI :D -
Automatyczne odsuwanie kierownicy i fotela kierowcy
Paweł E70 odpowiedział(a) na Grzesiek1985 temat w X5 (E70)
Witam, Gdzie dokładnie jest możliwość wyłączenia funkcji wysuwania kierownicy ? Z tego co zrozumiałem, to można włączy lub wyłączyć. Spróbuję znaleźć, chyba, że ktoś pomoże :-) Pozdrawiam. -
Ale to raczej niemożliwe, że ten typ tak ma... ? Musi być jakaś przyczyna. Może, jeszcze ktoś miał podobny przypadek ? Pojadę z tym do mechanika, ale fajnie jest wiedzieć coś na temat zanim usłyszy się diagnozę, nie zawsze dobrą :? Sami wiecie jak jest.
-
Witam. Jako, że to mój pierwszy post, witam serdecznie Wszystkich. Kupiłem E70 3.0 si 2008r. Nie będę zanudzał, ale jestem pod wrażeniem z jazdy i ogólnego wizerunku auta. Jest to moje pierwsze BMW i chyba przekonuję się do tej marki :D Jedyne co mnie zaniepokoiło, to delikatny szum z komory silnika, wydaje się, że z lewej strony ( nie wiem jak to opisać - jak szumiące łożysko, lub jak delikatne szumienie wibrującej nakrętki na czymś metalowym - może jedno z drugim ). Nie jest to głośny dźwięk, lecz słyszalny delikatnie w kabinie. Dzieje się tak podczas gdy jest zapięta skrzynia i naciśnięty hamulec nożny. Kiedy puszczę hamulec i auto się toczy, lekko szumienie cichnie lecz jest, natomiast kiedy dodam lekko gazu całkiem ustępuje. Jeśli włączę parking praktycznie cichnie całkowicie, a na neutralu słychać nieznacznie. Dodam jeszcze, że mam książkę serwisową od początku do końca i auto ma przejechane 170 000. Z tego co mówił właściciel w BMW nie zalecali wymiany oleju w skrzyni, on również nie wymieniał - więc nie wiem czy w ogóle był wymieniony... :cry: Miał może ktoś z Was podobne objawy ? Mam nadzieję, że opis jest w miarę czytelny :) Pozdrawiam.