Skocz do zawartości

Bambi

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 520i 1999r

Osiągnięcia Bambi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bambi

    Błedy e39 520i

    Sonda za katalizatorem na banku 1 nie żyje. Silnik ma być rozgrzany, ponad 90 stopni. Proszę Maniek odp temperatura jak pisałeś https://www.youtube.com/watch?v=pCQGw9otyLE&feature=youtu.be
  2. Bambi

    Błedy e39 520i

    maniek zrobiłem filmik jak pisałeś z pracą sond https://www.youtube.com/watch?v=oCRCkiyA-HY&feature=youtu.be
  3. Bambi

    Błedy e39 520i

    U mnie szczelność była sprawdzana i jest dobrze tylko ten brak mocy bo jak na 1 biegu depne w podłoge to cos sie zbiera 2 podłoga i muł do 3 tysie po tem zaczyna sie zbierać ale to jak 1/6 ....
  4. Bambi

    Błedy e39 520i

    Proszę maniek o to błędy z inpy i ista+
  5. Bambi

    Błedy e39 520i

    Maniek z tym to nie ma problemu czy inpa czy ista jak bład sie pojawi to wrzuce screna z opisem błedów ,co do pompy to nie wiem bo samochód pali od strzała nie szarpie paliwo dochodzi na pewno i mu tego nie brakuje a jak śmierdzi nie raz po błędzie to może nawet ma go za dużo nie wiem może te sondy .... jak inni piszą ale jak piszesz tak zrobię jak wywali błąd to zrobię screna z impy i z osty i wrzucę tutaj dzięki za odpowiedź.
  6. Bambi

    Błedy e39 520i

    Witam jak w temacie mam problem od dłuższego czasu z dwoma błędami i oczy kontrolka check P0173- Kontrola dawki Paliwa Bank 2 P0170- kontrola dawki paliwa Bank1 P1622- zależy od producenta Bardziej mnie interesuja te 2 błedy pierwsze bo auto traci na mocy , na forum wyczytałem że to nie szczelność w dolocie ale u mnie wszystkie gumy uszczelki są w porządku. Pisali inni na forach że wina może leżeć w przepływce , gdy ja odpinam wyskakuje błąd przepływki , i jak wpinam z powrotem to nie ma błędu , co do 2 błedów tych pierwszych gdy je kasuje to nie raz nawet przez tydzień jest spokój , czasem na 2 dzien od razu wskoczy przy odpaleniu proszę was o pomoc i lokalizacji gdzie można szukać przyczyny .. dodam że nie raz jak są te błedy to czuć bezynę .. czy maja one wpływ na przyspieszenie i moc auta silnik na x2 vanos 2.0 bezyna 99r
  7. Witam panowie robię z godnie z tym:dytowanie profilu w NCS do kodowania w przez plik FSW_PSW.MAN 1. Uruchamiamy NSC (opis tyczy się NCS3.0.8 i NCS 3.1.0 w w 4.0.1 nie ma profilu expertmode trzeba samemu stworzyć) musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile - expertmode - OK następnie File- Edit prifl - hasło: repxet - ok wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli : individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW - ok conistance check = sprawdza czy wszystko klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN OK OK możemy zapisać ten profil żeby za każdym razem tego nie robić File -save i nazywamy np E46 2. W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku) 3.Można tez tak mając gotowe profile przykładowo usuwanie poduszek: Włączamy zapłon. Musimy mieć profil dla NCS z indywidualizacja. Tworzymy pusty plik FSW_PSW.MAN w ncsexpert/work F1 (VIN/ZCS/FA), F3 (ZCS/FA f.ECU) (wybieramy model bmki (np. E46) oraz moduł do połączenia np: EWS) F6 back F4 "Process ECU" wybieramy ABG (moduł airbag) i wciskamy OK F2 job wybieramy CODIERDATEN_LESEN i wciskamy OK (zmieniamy na sczytywanie danych z auta) F3 Execute Job teraz plik FSW_PSW.TRC będzie dużo mniejszy, w nim są zapisane dane z naszego modułu. po tym wszystkim odłączam przewód co idzie jak by do maty kostkana 2 kabelki niebieski i biały jest jakas 2 kostka wpieta płaska i sa 3 kabelki ale tego nie odpinłem wszstko jest na nicht_aktiv ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 nicht_aktiv ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 nicht_aktiv a na impie pokazuje mi błąd 26 ... zajeci fotela 1 czy te 2 co podałem na nicht aby napewno są od maty w e39 1999r ? prosze o wskazówkę ... bo mecze się juz 3 godziny i dalej poduszka się świeci na zegarach ,... prosił bym o poradę czy gdzies robię bład ... może nie tą wtyczke odczepiam ... po wyłączeniu zapłonu ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.