Skocz do zawartości

H E M I

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730d 2004

Osiągnięcia H E M I

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rolka została wczoraj zmieniona. Dalej to samo.....
  2. Witam. Mam następujący problem. Otóż od jakiegoś czasu w moim 730d na wolnych obrotach są takie skoki ładowania że dramat. Bardzo ciężko to wykryć gdyż zdarza się to od czasu do czasu, lecz ostatnio coraz częściej. Wygląda to tak że na mierniku który mam w gnieździe od zapalniczki pokazuje praktycznie cały czas 14,3 lub 14,4 v. Pochodzi z 10 minut i nagle 12.4, 13,8, 13.0, 12.2, 14,1, 13.5 i tak dalej. W tym czasie nadmuch przygasal, silnik delikatnie spadał z obrotów, światła przygasaly. Wystarczy że wrzucę D i się przejade kawałek i już jest znowu git. Do czasu oczywiście.... Szukając przyczyny wymieniłem regulator napiecia (siedzi już chyba trzeci) dwa razy wozilem alternator do dwóch różnych gości do sprawdzenia. Podobno sprawny. Odlaczylem wtyczkę od klemy IBS, bo miałem skoki ładowania od 15 do 28v. Teraz jest już normalne ładowanie ale wciąż skacze. Wymieniłem akumulator na AGM Bosch 95ah 850A. Wymieniłem również ten moduł ładowania co jest w bagażniku, co wszystkie kable do niego idą. Nadal bez zmian. Prosiłbym o pomoc bo serio już mi ręce opadają bo niewiem już o co tu chodzi. Pozdrawiam serdecznie BMW e65 730d 2004 r
  3. Witam obywatele towarzysze. Mam pewną zagwostkę od paru dni. Otóż chciałem z czystej ciekawości zmierzyć w ile moja e65 sie zbierze do 100km/h. Według danych technicznych to jest około 8s, niektóre strony podają 8,2s. A u mnie wyszło 10..... i to nie sprawdzałem tego raz czy dwa tylko chyba z 12. Na trybie sport, na zwykłym drive i oczywiscie na manualu. Za kazdym razem tyle samo. W granicach 10s. Wszystkie przewody podciśnieniowe są nowe, turbo po regeneracji, przy układzie dolotowym żadnych nieszczelności, silnik nie kopci, pracuje równo, nie bierze oleju, skrzynia nie szarpie, zmienia biegi płynnie. Przyspieszenie oczywiście wgniata w fotel ale jednak..... no to chyba nie to. Czy ktoś z użytkowników ma pomysł o co tu chodzi? BMW E65 730d 218KM 2004 rok
  4. Rozumiem tragedię itd. ALE nie rozumiem jak można prowadzić działalność usługową i nie mieć jej ubezpieczonej.... przecież to tylko kilkanaście/kilkadziesiąt złotych w sali miesiąca. I tu nie ma żadnych "cudów". Facet weźmie kredyt i się odkuje. 1. Ja też nie rozumiem. Ale ze względu na okoliczności nawet go o to nie pytałem. 2. No jaaasne. To przecież takie proste wziąć 300 koła kredytu i go spłacić. Nieważne dlaczego go nie miał. To juz nie ma znaczenia. Według mnie trzeba mu pomóc ile się da. A napisałem wyżej że nikt nikogo do niczego nie zmusza, każdy kto będzie chciał to pomoże.
  5. No właśnie w tym rzecz że nie. Nie wiem jakim cudem. Ale niestety warsztat nie był ubezpieczony.
  6. Witam. Jeśli napisałem to w złym dziale to bardzo przepraszam oraz prosiłbym o przeniesienie do właściwego. Wiem, że wiele osób może nie zrozumieć przekazu tego postu ale zawsze warto spróbować. Mojemu serdecznemu przyjacielowi spłonąl cały warsztat samochodowy wraz z autami które znajdowały się w środku. Pomagał innym a teraz sam jest w potrzebie po takiej stracie.... Piszę tu o tym dlatego, że jest mechanikiem który ogarniał bardzo często markę samochodu która jest treścią tego forum czyli właśnie BMW. Moja E65 została przez niego zrobiona w 100% bez żadnej fuszerki, wszystko robione z sercem dlatego postanowiłem mu jakkolwiek się odwdzięczyć i poprosić Was drodzy forumowicze chociażby o udostępnianie tego linku: https://zrzutka.pl/ts4kps Jest to zrzutka pieniędzy zorganizowana przez nas dla niego, aby choć trochę stanął na nogi i znowu mógł robić tak dobrą robotę jak do tej pory. Do niczego nie namawiam, niczego nie narzucam ani do niczego nie zmuszam. Po prostu proszę Was o jakiekolwiek wsparcie. Nawet najmniejsze. Pozdrawiam serdecznie!!!
  7. Witam. Jak w tytule. Alternator sprawny, regulator napięcia wymieniony a ładowania...... NIMA. Czyżby moduł ładowania? Ale gdyby to był moduł to czy przypadkiem w calym samochodzie nie było by prądu? Ehhh prosiłbym o radę gdyż juz mnie to wszystko..... denerwuje. Pozdrawiam serdecznie BMW E65 730d 2004r
  8. Hmmmm no i chyba trzeba bedzie spróbować, zresztą rikooo znasz temat, mowiłem ci o moim znajomym...... Coś trzeba bedzie pomyśleć, podnośnik jest, klucze są, fundusze też......
  9. Podepne się. I jak, problem rozwiązany, autorze? Ja mam to samo tyle że najwieksze drgania całego nadwozia są od 60 do 80km/h. Potem niemalże wcale nie są odczuwalne. Dopiero coś czuć przy dużo większych prędkościach ale tez tak bardziej slychac niz czuć. Byłem u wulkanizatora, okazało się ze przednie prawe niewyważone w dużym stopniu a z tylu po lewej jest guz. Zostało to naprawione oraz wstawione lepsze opony na tył gdyz tamte byly juz łyse. Jest teraz o wiele wiele lepiej ale wciaż to nie to.... wciąż coś drży. Gdy ktoś inny nim jechał a ja siedziałem z tyłu, drgań niemal wcale nie było czuć..... no moze troszke od podłogi. Dodam tez ze byly wymieniane póki co oba łożyska z prawej strony. To może być wał?! A jesli tak to jakim cudem po wizycie u wulkanizatora była aż taka poprawa? Reszta felg prosta, koła świeżo po wyważeniu. Prosze o jak najwięcej pomysłów co to mogłoby najprawdopodobniej być. Dodam jeszcze ze podczas wrzucania D i R słychac taki METALICZNY dźwięk jakby wał sie ustawiał po wrzuceniu biegu ale były na nim luzy, Tak to słychać.... Z góry dziękuję za pomoc. Jeszcze jedno. Musze jeszcze pojechac nim w pare miejsc zanim go postawie na warsztat. Tak sie spytam profilaktycznie.... czy jest jakas duza szansa ze jesli to wał to moze sie urwać w czasie jazdy? bo i tak jezdze z reka na pulsie......
  10. Tak sie podepne pod temat zeby nowego nie zakładać. Czy da rade jakoś zdiagnozować dlaczego zamykanie klapy tym przyciskiem po prostu...... nie dziala? Naciskam i zamiast klapa sie zamknać to ona jakby probuje sie otworzyć. Tak troche na odwrót. Ktos miał moze taki problem? Z góry dziękuje
  11. Dzięki wielkie. w sumie juz nic innego nie przychodzilo mi do glowy. No cóz, trzeba bedzie się za to wziąć..... Sama wymiana to dużo roboty? Jak to wygląda tak mniej wiecej? Na co najbardziej uważać? Mam swój warsztat lecz NIGDY nie naprawiałem automatów i nie ukrywam że mam pewne obawy żeby przypadkiem nie dolać oliwy do ognia.
  12. Marcin 330D w sumie o tym samym pomyślałem ale to już zostało sprawdzone i nic. Dalej to samo. Czy to może być konwerter w skrzyni? Tak właśnie ostatnio mi przyszło na myśl ze to juz może siedzi.
  13. Witam. Jeżeli podobny wątek kiedyś juz był to z góry przepraszam ale nie znalazłem. Od kilku dni jestem posiadaczem BMW E65 z 3litrowym dieselem, wersja 218KM. Mam taki problem, otóż podczas jazdy z jednostajną prędkością czy to 60km/h czy 140km/h oraz gdy bardzo delikatnie próbuję przyspieszyć to obroty zaczynają falować tak, że az szarpie samochodem. Gdy wciśnie juz troche mocniej pedał gazu, obroty już są w normie i auto rwie do przodu. DZIEJE SIE TAK TYLKO MIEDZY 1500 A 2000 obr/min. W każdej innej sytuacji wszystko działa bez zastrzeżeń. Na postoju silnik pracuje równo, obroty są praktycznie jednakowe. Co do oleju w skrzyni, z tego co mówił poprzedni właściciel to był wymieniany. Jakieś pomysły? Ktoś miał podobny przypadek? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.