Skocz do zawartości

Robinero

Zarejestrowani
  • Postów

    154
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było BMW E60 520d 163 KM
    Jest F11 530d N57

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robinero

  1. Witam. Sprawa dot. F11 z silnikiem N57. W aucie wszystko sprawne zero błędów. Korzystając z apki wcześniej nigdy nie zwracałem uwagi na temp. oleju a skupiałem się bardziej nad wypalaniem dpf. Ostatnio przy dłuższej podróży 800 km. odpaliłem apkę i po sprawdzeniu temp. oleju się przeraziłem z uwagi na to, że przy prędkości ok. 120-140 km/h wskazania temp. oleju były na poziomie 110-120 °C. Zaraz odpalilem ukryte menu na liczniku i wskazania były całkiem inne, a mianowicie 100-102°C. Co do temp. cieczy chłodz. wszystko się zgadzało i byly równe w apce z tymi co pokazuje na liczniku czyli w ok. 90-98°C. Temp. Cieczy przy większym obciążeniu dochodziło do 102°C i zaraz spadało do 90-93°C. Pytanie skąd takie różnice co do temp. oleju. Jak u was to wygląda.
  2. Witam. Jak wygląda sprawa z odczytem wartości "poziom oleju wartość krótkoterminowa" otaz "poziom oleju wartość długoterminowa". Wartości w jakim przedziale powinny być prawidlowe i co tak naprawdę pokazują?
  3. Witam. Jak wygląda sprawa z odczytem wartości "poziom oleju wartość krótkoterminowa" otaz "poziom oleju wartość długoterminowa". Wartości w jakim przedziale powinny być prawidlowe i co tak naprawdę pokazują?
  4. Witam. Potrzebuję schemat podłączenia reflektora do f10/f11 a dokładniej opis pinów kostki który pin za co odpowiada. Może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Za pomoc serdeczne dzięki.
  5. Zakupiłem niedawno BMW F11 z silnikiem N57 z 2013. Nie wiem na dokładnie jakim oleju silnikowym jeździł poprzedni użytkownik. Przy wymianie zalałem olej Valvoline Synpower 5W30 MST. Nie wiem czy to dobra opcja. Może ktoś podpowiedzieć czy dobry czy może zmienić na inny?
  6. Przy przejechaniu kilku km. bez znaczenia jaka temp. na zew. ze wszystkich kratek nawiewów leci lekko ciepłe powietrze pomimo ustawionej regulacji pokręteł na niebieskie punkty i skręceniu temp. do minimum. Po ustawieniu na czerwone fakt leci bardziej ciepłe. Czy to normalne i tak ma być? W e60 np. po ustawieniu na niebieko leciało chlodne powietrze. Możecie wyjaśnić jak jest u Was. Poza tym wszystko działa ok. Zero błedów klima normalnie chłodzi.
  7. Cześć. Czy w N57 poprzez apkę można odpowietrzyć uklad paliwowy po wymianie filtra paliwa? Jesli tak to jak prawidlowo ją przeprowadzić?
  8. Witam. Poproszę o informację czy dla vin: WBAXB51080DX78198 jest przewidziana akcja serwisowa?
  9. Witam grupę. Zakupilem ostatnio kolejnego diesla BMW ale pierwszego F11 z silnikiem N57 i chciałem zapytać jakie wartości EGR wskazuje wam aplikacja przy rozgrzanym i jalowam biegu i czy wartość w granicach 18-20% to jest prawidłowo? Porównując z wcześniejszym M47 które miałem tam bylo w granicach 67-69% Dodaję ze podczas jazdy aplikacja wskazuje przy przyspieszaniu 0% natomiast przy stalej spokojnej jeździe ok. 30% i nie przekracza 40% czy to normalne odczyty. Sterownik nie pokazuje żadnych błędów.
  10. Odświeżę tenat Ostatnio po sprawdzeniu w aplikacji okazalo się że wypalanie dpf w moim aucie odbywa się nie do końca tzn nie do wartości 0 a do 30g sadzy po czym kończy wypalanie, zeruje licznik od ostatniego wypalenia. Następnie po ok. 50-70 km. ponownie sobie wypala. I tak w kółko. Poza tym żadnych innych problemów. Jedynym błędem jest kod błędu o częstym wypalaniu. Filtr wczoraj w praniu jak stwierdzono w dobrej kondycji. Nie ma zastrzeżeń. Rura wydechowa czysta jak ze sklepu.Ciśnienie na wolnych mieści się w granicach 5.9-7.9 hPa. czasami dochodzi do 10 przed kolejnym wypalaniem ale to max. Korekty wtryskiwaczy w normie jak i inne odczyty. Oleju nie bierze i nie przybywa. Nawet wymuszenie wypalania nic nie daje wypala do 25-30 i koniec. Jakieś sugestie. Edit: Ja już nie rozumiem tego mojego dpf. Przy spelnieniu wszystkich tych samych warunków na autostradzie od dluższego czasu przed praniem i dwa razy po praniu przeprowadził wypalenia tak jak wcześniej pisałem do ok. 30g sadzy i zakończył. Natomiast dzisiaj pierwszy raz od dłuższego czasu przeprowadził ją do 0. Zaraz po tym sadza szybko zaczeła rosnąć i zatrzynała się na 20g. Jeden zawodnik z serwisu BMW zapytał czy robiłem aktualizację oprogramowania sterownika. Nie wiem o co chodzi i czy to by pomogło. Teraz po wypaleniu do zera cisnienie na jałowym 5.9.
  11. Witam. Mam problem ze swoim e60 m47. Ostatnio po sprawdzeniu w aplikacji okazalo się że wypalanie dpf w moim aucie odbywa się nie do końca tzn nie do wartości 0 a do 30g sadzy po czym kończy wypalanie, zeruje licznik od ostatniego wypalenia po czym po ok. 50-70 km. Ponownie sobie wypala. I tak w kółko. Poza tym żadnych innych problemów. Jedynym błędem jest kod o częstym wypalaniu. Filtr wczoraj w praniu jak stwierdzono w dobrej kondycji. Nie ma zastrzeżeń. Rura wydechowa czysta jak ze sklepu.Ciśnienie na wolnych mieści się w granicach 5.9-7.9 hPa. czasami dochodzi do 10 ale to max. Korekty wtryskiwaczy w normie jak i inne odczyty. Oleju nie bierze i nie przybywa. Nawet wymuszenie wypalania nic nie daje wypala do 25-30 i koniec. Jakieś sugestie.
  12. Witam. Mam problem ze swoim e60 m47. Ostatnio po sprawdzeniu w aplikacji okazalo się że wypalanie dpf w moim aucie odbywa się nie do końca tzn nie do wartości 0 a do 30g sadzy po czym kończy wypalanie, zeruje licznik od ostatniego wypalenia. Następnie po ok. 50-70 km. ponownie sobie wypala. I tak w kółko. Poza tym żadnych innych problemów. Jedynym błędem jest kod błędu o częstym wypalaniu. Filtr wczoraj w praniu jak stwierdzono w dobrej kondycji. Nie ma zastrzeżeń. Rura wydechowa czysta jak ze sklepu.Ciśnienie na wolnych mieści się w granicach 5.9-7.9 hPa. czasami dochodzi do 10 przed kolejnym wypalaniem ale to max. Korekty wtryskiwaczy w normie jak i inne odczyty. Oleju nie bierze i nie przybywa. Nawet wymuszenie wypalania nic nie daje wypala do 25-30 i koniec. Jakieś sugestie. Edit: Ja już nie rozumiem tego mojego dpf. Przy spelnieniu wszystkich tych samych warunków na autostradzie od dluższego czasu przed praniem i dwa razy po praniu przeprowadził wypalenia tak jak wcześniej pisałem do ok. 30g sadzy i zakończył. Natomiast dzisiaj pierwszy raz od dłuższego czasu przeprowadził ją do 0. Zaraz po tym sadza szybko zaczeła rosnąć i zatrzynała się na 20g. Jeden zawodnik z serwisu BMW zapytał czy robiłem aktualizację oprogramowania sterownika. Nie wiem o co chodzi i czy to by pomogło. Teraz po wypaleniu do zera cisnienie na jałowym 5.9.
  13. Posiadam e60 520d. Od dłuższego czasu wyrzuca mi błąd 9C78. Na początku było to sporadycznie jak było zimno. Teraz kiedy jest nawet temperatura powyżej 10°C na zewnątrz wyrzuca cały czas. Poza tym auto nie sypie innymi błędami. Z tego co zdążyłem wyszukać na necie błąd ma związek z podgrzewaniem dysz spryskiwacza. Wymieniłem je na inne używane ale to samo. Po sprawdzeniu prąd dociera do wtyczek spryskiwacza. W aucie klima działa prawidlowo strefy, ogrzewanie czy przewietrzanie, podgrzewanie lusterek zewnętrznych też. Gdzie szukać przyczyny tego błędu?
  14. Szukałem na forum ale odpowiedzi nie znalazłem dla mojego silnika, dlatego zadałem pytanie. Pewnie sprawdzane na przymkniętym egr na 5% sprawdź czy ta rozbieżność jest wynikiem większego dopływu świerzego powietrza. Pomimo że mam m47 wyniki mam podobne że względu na częściej przymkniętym egr przy niskich temperaturach otoczenia.
  15. na jalowym uklad korbowo tlokowy i osprzęt nie stawia oporów? jakosc oleju w automacie...poprzycierane panewki gladzie pierścienie... osprzęt alternator przytarta pompa wspomagania sprzearka od klimy pompa wody... pompa oleju... suma sumarum koze się nazbierać... do tego silnik moze byc juz po strzale... i mamy roznice na jalowym... automat vs manual gdzie w manualu oedzony jest ttlkonjeden wałek na jałowym w autoamcie dodatkowo pompa oleju... w manualu wcisnij sprzęgło na jalowym i zobaczysz minimalna roznice w dawce. Zwiększenie obrotów a co za tym idzie zwiększona dawka paliwa w manualu nie jest spowodowana obciążeniem skrzyni biegów a za sprawą czujnika sprzęgła który celowo podaje sygnał do ecu o jego położeniu. W sprawnym aucie gdzie wszystko jest na miejscu po wciśnięciu sprzęgła obroty podbijają się minimalnie. Dzieje się to za sprawą tego że ecu jak widzi wciśnięte sprzęgło to zmienia kont zapłonu aby silnik był w tym momencie bardzo elastyczny i zminimalizować efekt szarpnięcia. wystarczy podłączyć inpe i obserwować kont zapłonu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.