Skocz do zawartości

Konrad92

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530xd/f01 750i

Osiągnięcia Konrad92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak nowy to nowy. Nie zakładałbym starych turbin czy wtrysków do nowego słupka. Tak czy inaczej auto juz śmiga. Lancuch przeskoczył na lewej głowicy na wałku wydechowym. Powód? Podpuszczona śruba koła vanosa na wydechowym wałku. Koszt całego remontu 200€ czyli nowe uszczelki pod deklami, śruba vanosa i blokada rozrządu. Naprawę wykonałem sam. Pozdrawiam pesymistów.
  2. No jeżeli wymiana łańcucha i ewentualnie zrobienie głowicy kosztuje ok 60 tysięcy to nie myślałem... nie każdego stać na takie rozwiązanie problemu.
  3. Znajdzie sie ktoś na forum kto przechodził remont n63?
  4. Słyszałem ze maja apetyt na olej lecz nigdy ze lancuch przeskakują wiec trochę mnie to dziwi bo wpisy w książce o wymianie oleju regularne itd
  5. Witam wszystkich. Jestem tu nowy lecz z ta marka jestem związany 12 lat. Mieszkam w Niemczech od 7 lat.Kilka dni temu stałem sie posiadaczem f01 750i z 2009r. Samochód od pierwszego właściciela, przebieg 140tkm. Książka serwisowa itd. Niestety auto ma uszkodzony silnik tzn. W swerwisie w Bmw Achen stwierdzili ze przeskoczył lancuch na jednej z głowic. Pytanie moje jest takie czy słyszał ktoś o podobnym problemie w silniku n63? I co kozę być powodem tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.