Skocz do zawartości

Djflex20

Zarejestrowani
  • Postów

    252
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Wczesniej:
    E39 530d
    E38 730d
    E46 330ci
    Teraz: e39 540i, e38 750iL, e36 2.5

Osiągnięcia Djflex20

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A to ciekawostka. Juz sobie poradzę dzięki za odzew 😁
  2. Witam. Czy można prosić o link do katalogu sprężyn pod bmw e39 sedan tylne silnik m52b28 automat. Szukam w katalogu ale nigdzie nie mogę znaleźć tylnych sprężyn.
  3. W wolnej chwili sprawdzę ciśnienie na listwie i wymienię filtr paliwa.
  4. Korekty kasowane kilkukrotnie w różnych kombinacjach i nic to nie daje.
  5. Bezpośrednio na gazie pali od strzała
  6. Witam. Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku (m52b28). Mam w nim instalacje lpg jednak po zakreceniu butli i odłączeniu instalacji od auta nic się nie zmieniło. Auto na zimnym pali praktycznie od strzała jednak jak się zagrzeje i podjadę przykładowo na zakupy auto postoi z pół godziny to jest problem i auto kręci 5s zanim odpali. Wymieniłem też czujnik wału korbowego na nowy (oryginał) jednak nic to nie dało. Po odpieciu czujnika wałka rozrządu auto o wiele gorzej chodzi w dodatku wtedy wyskakuje w inpie blad. W samym ECU brak błędów. Co zauważyłem to to że gdy zamiast kręcić na chama 5s zakręcę kluczykiem na pół sekundy (silnik zrobi dwa obroty) cofnę kluczyk i odpalę jeszcze raz to odpala na strzała. Ma ktoś jakieś pomysły?
  7. Mozliwe ze sam w sobie silnik jest juz tak zajechany ze nie odpala bez swiec. Dzisiaj próbowałem przy -2 rano i odpalil po dwoch obrotach. Auto i tak jest robocze wiec narazie wtryski odpuszczam bo niechce mi sie bawic z wyciaganiem ich :p
  8. Nie robiłem testu przelewowego tylko odrazu podmienilem sterownik swiec i auto odpala jak nowe. Czas pracy okolo godzina, 15min sciagniecie kolektora jednak wymienic to gówno w tym silniku i w tym aucie to jedna wielka porażka. Nie wiem czy nie lwtwiej byłoby z kanału lub gdyby wymieniala to moja kobieta bo miejsca na reke jest tyle co nic a wszystko robimy ''na ślepo"
  9. Jeszcze przed rozbieraniem kolektora sprobowalem rano odpalic auto i ta sama sytuacja tym razem odkrecilem egr zasłoniłem ręką kolektor a druga osoba zakręciła i odpalil silnik. O co tu chodzi?
  10. Kolektor i tak sciagne, mam drugi sterownik od swiec i sprawdze na nim dam znac jak poszlo :)
  11. Udalo sie odpalic auto z plaka po ściągnięciu egra plaka poszło dosyć duzo jednak sie udało. Auto pracowało ponad 30min przez ten czas odpowietrzyłem chłodnice i auto normalnie chodziło zadnych objawów braku kompresji czy przestawionego rozrządu. Gasiłem i odpalałem kilkukrotnie i odpalala na jeden obrot. Jutro rano przy minusowych temperaturach sprawdze jak to bedzie wyglądało bo jesli znowu nie bedzie chciała odpalic to albo cos jest z pompkami od paliwa albo ze świecami. Pozdrawiam
  12. Wcześniej miałem błąd ews manipulation i byłem pewny że to od tego jednak zrobiłem synchronizacje, usunąłem błędy i nadal to samo a w ews na dzien dzisiejszy mial tylko błąd power on od akumulatora bo rozładowałem przy dwugodzinnych próbach odpalenia :cry2:
  13. Inpa. Mam tez ista jesli o to chodzi Rozrzad chyba bym wykluczył bo by wgl nie odpalala tak mi sie wydaje
  14. Witam mam problem z e46 320d. Auto kreci lecz nie odpala nie raz ma dzien ze zakreci i odpali. Bledy z silnika to 4152 drallklappe i 4203 gluehsteuergeraet. Pompa paliwa progowa chodzi slychac ja z 10s nabije i przestaje. Na plaka tez nie odpala tak jakby go cos blokowało. W czym moze byc problem
  15. Wymienilbym wał na inny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.