Skocz do zawartości

Kubano98

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubano98

  • Urodziny 08.11.1998

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 2.0d
  • Lokalizacja
    Tomaszów Lubelski

Osiągnięcia Kubano98

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, całkiem niedawno zmieniłem swój samochód na BMW E91. Od poczatku mojej kariery za kierownicą nie posiadałem nigdy żadnego sedana, lubie kombi, lubię długi tyłek i po prostu już tak zostanie chyba. :D Swoją BMW przyprowadziłem sam z Niemiec, kupiłem od pierwszego właściciela i była serwisowana od początku do końca. Wiele osób mi mówi, że dałem za dużo jak za ten rocznik i silnik ale wiem też, że w niemczech po prostu trudno kupić dobre i tanie auto. BMW kupiłem z silnikiem 2.0d 143KM. Po sprawdzeniu wszystkiego zrobiłem program na 190KM. :twisted: Chciałem oczywiście z dobrym wyposażeniem, nie miałem nigdy na myśli full wypasu ale żeby miało to, co sprawi, że będę się czuł dobrze w aucie. Po rozkodowaniu wygląda to tak: L801A  National version Germany P735A  Basic Package P9BEA  Motivation Package S1CAA  Selection of COP relevant vehicles S1CBA  CO2 package S1CCA  Auto start/stop function S1CDA  Brake Energy Regeneration S249A  Multifunction f steering wheel S255A  Sports leather steering wheel S313A  Fold-in outside mirror S320A  Deleted, model lettering S321A  Exterior parts in vehicle color S386A  Roof railing S423A  Floor mats, velours S428A  Warning triangle and first aid kit S441A  Smoker package S494A  Seat heating driver/passenger S4AGA  Interior trim finishers Titanium matt S502A  Headlight cleaning system S508A  Park Distance Control (PDC) S520A  Fog lights S521A  Rain sensor S522A  Xenon Light S534A  Automatic air conditioning S540A  Cruise control S548A  Kilometer-calibrated speedometer S606A  Navigation system Business S612A  BMW Assist S616A  BMW Online S633A  Preparation, mobile phone, Business S672A  CD changer for 6 CDs S6AAA  BMW TeleServices S6ABA  Control for Teleservices S6UEA  Anti-theft protection for navigation DVD S7SNA  Nav Business/cellph. prep. Bluetooth S851A  Language version German S863A  Retailer Directory Europe S879A  On-board vehicle literature German S8SCA  Telematics access request,country-spec. S8SPA  Control unit COP S969A  Navi DVD to be requested at shipping S9AAA  Outer skin protection Samochód kupiłem naprawdę w dobrym stanie, od sierpnia zrobiłem tylko z mechanicznych napraw uszczelkę podstawy filtra oleju bo ciekła. Wymieniłem olej, filtry, płyn chłodniczy i będę wymieniał na dniach klocki. Samochód chciałbym dopracowac pod swój gust, zakupiłem juz alufelgi które pokaże w tym poście. W całym temacie będę zamieszczał zdjęcia co dokładnie robie w bmw, zajmuję się autodetailingiem także lakierniczo, wizualnie i o czystość zawsze będę dbał. Mam kilka planów, które chciałbym zrealizować. Zapraszam do komentowania i śledzenia tematu. Kilka zdjeć: DSC_6064 DSC_6067 DSC_6073 DSC_6044 IMG_3039 Alufelgi, które kupiłem do bmw na lato: Rondell 0204. 18" 8.5J ET13/ET38 IMG_3038 Okleiłem z tyłu lampy: 43719840_276527876317937_628125635461513216_n 70FE66D2-B0E8-498D-9106-654A97F50B5B Zamówiłem na tą chwile led markery. Oczywiście oświetlenie też zrobiłem w środku led. Poleci ktoś jakieś klocki hamulcowe? Tak, żeby to nie pyliło mocno. Miał ktoś może dokładkę alpiny z allegro? Jak to wygląda z montażem? Dzięki z góry.
  2. Stało się to tylko raz wtedy na 4 i 4.5tys obrotach. Na niższych biegach nic, jeżdżę teraz cały czas i jest ok. Przeładowywać nie może bo na kompie nic nie pokazuje. Na ta chwile będę to obserwował wszystko. Podejrzewam czujnik spalin
  3. Co do hamowni to jeszcze nie byłem, G-tech chyba poszedł w grę tutaj. Coś czytałem, że mógł przesadzić z dawką paliwa bądź tak jak przewidywałem, coś z dpfem.
  4. 318d, 143KM. W jaki sposób "weryfikowana"?
  5. Witajcie, otóz mam taki problem. Dzisiaj zrobiłem czipa, mega zadowolony i robiła mi to osoba, która wiem, że roboty nie spieprzyła. Dzisiaj depnąłem na trasie, przyznam, że trochę przypiłowałem do 4500-4800 obrotów. W tym czasie stracił moc, musiałem stanąć, ponownie odpalic i moc znowu była. Pojechałem pod kompa, wyskoczył błąd z dpf oraz z czujnikiem ciśnienia wydechu, postanowiłem wrzucić trójeczkę i przegonić trochę bmw z obrotami 2500-3000 przez 20 km. Z Dpfem błąd zniknął, nie zauwazyłem teraz żeby coś odcinało, jechałem też okolo 180-200 i nic mi nie odcięło. Tylko teraz mnie męczy jedno, dlaczego odcięło? Przez tego dpfa? Żadna kontrolka mi się z dpfem nie wyświetliła, no żadna nie wyświetliła mi się przy tym odcięciu mocy i już sam nie wiem co teraz... Doradźcie mi, dzięki z góry klubowicze :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.