Skocz do zawartości

jestem

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    116i F20

Osiągnięcia jestem

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hej, W mojej jedynce (116i 2011 251tys przebiegu) zauważyłem ostatnio (znowu) wyciek płynu chłodniczego, nie było go trudno zlokalizować - gołym okiem zauważyłem że wąż doprowadzający płyn do turbo jest mokry: kod 11537600591 https://www.ebay.com/itm/353221438502 Mam pytanko czy ktoś może wymieniał to na własną rękę? Zastanawia mnie czy wystarczy poczekać aż auto wystygnie odkręcić go a następnie zamontować nowy wraz z nową uszczelką? edit: rurka wymieniona, płyn już nic nie ucieka
  2. Miałem ostatnio incydent parkingowy w wyniku którego została uszkodzona jedna z tylnich lamp w mojej 1ce F20 przedlift LED. Orientujecie się może czy zamienniki od Depo i Tyc różnią się od oryginału (Valeo)? Różnica jest niezauważalna gołym okiem? Czy widać po kolorze klosza / światła ?
  3. Witam, Mam następujący problem w mojej X1 e84 xDrive18d. Jeżdżę na felgach 18 calowych (oryginalne bmw) Miałem opony przód 225/45 tył 255/40 Wymieniłem na przód 225/45 tył 255/45, więc zmienił się jedynie profil opony tylniej i przy jeździe wolnej do 50kmph auto jakby hamowało (abs się nie świeci ale tak jakby się zamoistnie włączał). Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie co może być tego przyczyną? Oczywiście nowe opony się bez problemu mieszczą i o nic nie obcierają
  4. jestem

    Wyciek oleju N13

    nie jezdzilem ostatnio za dużo, ale wygląda na to, że póki co tak :)
  5. jestem

    Wyciek oleju N13

    u mnie olej uciakał przez czujnik ciśnienia oleju, polecam sprawdzić
  6. Też mam 116i z końcówki 2012 i samochód się łączy z iphonem 7, najnowszym galaxy i w sumie wszystkimi telefonami jakie miałem okazję parować. Nowych iphone nie sprawdzałem ale obstawiam że jednak robisz jakiś błąd przy parowaniu (nie jest jakoś bardzo łatwo to zrobić :P). Jeśli chodzi o soft w moim BMW to aktualizowałem jakoś w 2019 roku
  7. Siemanko :) Ostatnio w moim BMW F20 116i stuknęło 230k km. Użytkuje auto od 40kkm i jak narazie (odpukać) jest niemalże bezawaryjnie. Ale z racji wysokiego przebiegu zacząłem myśleć nad wymianą łańcucha rozrządu. Orientujecie się czy i jakie objawy daje łańcuch nadający się do wymiany w tym silniku? Nie znam szczegółowej historii serwisowej tego pojazdu przed tym jak się stałem jego właścicielem. Wiecie czy mogę taką sprawdzić w salonie BMW i ile takie coś kosztuje? Być może moja beemeczka miała już taki zabieg jakoś stosunkowo niedawno. Jeśli wymienialiście rozrząd w waszych brykach to proszę o info ile taka zabawa kosztuje a jeśli ktoś robił coś takiego w Krk to dajcie znać w jakim warsztacie.
  8. Mam podobny problem w swoim F20 @Burza1234 pomożesz? :)
  9. Życzę powodzenia, ale wątpię że Ci się uda ;) Ja się z tym troche męczyłem, próbowałem wielu rzeczy ale nic nie przynosiło skutku. W końcu oddałem auto w fachowe ręce (AutoGamma Kraków) chłopaki ogarnęli temat w 1 dzień. Od tamtego czasu nie ma żadnej pary ani wody w reflektorach (było to ponad rok temu)
  10. Hej, Zamierzam trochę rozpieścić moją 1neczke na wiosne i sprawić jej nowe fele (17'), chce kupić jakies oryginalne BMW ale z drugiej ręki. Ktoś się orientuje jak wygląda sprawa czujników ciśnienia - musze kupić nowe? moge przełożyć z obecnych (16' oryg bmw) ? A może ma ktoś też jakiegoś sprawdzonego dostawce używanych felg do bmw na allegro?
  11. W takim razie wygląda na to, że BMW łaskawie wprowadzili ten ficzer w nowszych modelach (w moim, końcówka 2012r) nic nie pisze o elektronicznym pomiarze czy ostrzeganiu o niskim poziomie, a mam tą samą apkę z instrukcją obsługi co Ty, tylko oczywiście dla mojego modelu :> swoją drogą to trochę niedorzeczne, żeby samochód naszpikowany taką elektroniką nie miał takiego czujnika... :P
  12. mam F20 116i i ten sam problem co wy wszyscy, bierze olej, czasem dużo, czasem mniej (po autostradach bierze więcej). Jutro akurat jadę wymienić po przejechanych 15k km i sie zastanawiam nad 5w40... dużo czytałem o tym w necie i generalnie jest to slinki bmw i peugeota, tzw silnik Prince'a, spalanie oleju w nich to norma. niestety syf który jest niedopalony zostaje w silniku/katalizatorze więc pytanie ile te nasze 1nki jeszcze pojeżdżą... oczywiście alternatywą jest ewentualny remont silnika, ale nie wiem czy jest sens wywalić w remont 10k gdy silnik chodzi jak żyleta... po za tym ciężko znależć jakiegoś fachowca, który zrobi to jak należy. mam pytanki czy pokazuje wam w kompie info jeżeli poziom oleju jest za niski? ja już raz bagnet miałem prawie suchy, a informacji na kompie czy jakiejś kontrolki na desce żadnej... tak z innej beczki - ile płaciliście za wymianę rozrządu? :)
  13. Kolego ten hałas to tzw wategate, jak sobie wpiszesz w YT wastegate f20 to wyskoczy Ci cała masa filmików ludzi którzy mają podobny problem oraz objaśnienie skąd się bierze ten problem: Nie jest to nic groźnego, ale ciężko się tego pozbyć. Ponoć w necie można znaleźć coś w rodzaju jakiś spinek(?) które po założeniu w odpowiednim miejscu rozwiązują ten problem. Tu udało mi się znaleźć dla N54 https://www.ebay.co.uk/p/Kinugawa-Turbo-Wastegate-Rattle-Flapper-Repair-Kit-for-BMW-N54-135i-335i-535i/3012793816 Może dla turbo od N13 też się nada...? Swoją drogą niezły przebieg :D były po drodze jakieś poważniejsze naprawy?
  14. Dekielki i uszczelki pod nimi wyglądają ok, są dobrze zapięte. Lampy w deszczową pogodę parują dość mocno, tak, że woda się skrapla. Nie odparowywują w czasie jazdy. Odparowywują jedynie gdy auto postawię do słońca w pogodny dzień na dłuższy czas. Ostatnio kupiłem nowy dekielek i nawierciłem w nim dwie dziurki, żeby sprawdzić czy to coś pomoże, niestety nie wiele to pomogło. Poniżej wrzucam zdjęcia zaparowanego reflektora (lampa od strony kierowcy, jest to BMW F20 bixenon przedliftowy). Wiecie może, gdzie znajdują się w tej lampie odpowietrzniki? I czy jest szansa, że uda mi się pozbyć tego parowania bez demontażu lampy? :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.