Skocz do zawartości

Sabała

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X 3 E83 2.0 d, ,E 46 320d,X3 E83 3.0i

Osiągnięcia Sabała

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z x 5 ktoś jakiś czas temu wymienił przegub prawy przód zewnętrzny .Teraz klient przyjechał w góry i półoś wypadła z wewnętrznego. Przy max prawym skręcie do wewnętrznego kamienie ledwo wchodą -silnik na miejscu Jak zmierzyć całość bo ma mieć 1011 mm - na wsunieęciu czy inaczej . Miał ktoś taki problem? Przegub taki jak z lewej wymiarami . Auto nie było bite . Możliwe że Przegub jest krótszy? Nigdzie nie ma wymiarów tylko całość jest podana
  2. Dzięki wielkie za pomoc ale narazie nie da rady się nigdzie wybrać . Piny w module przerzucone tylko prawy przełącznik szyb działa na odwrót od pasażera .
  3. X3E83 3.0 I. Konwersja Anglika na Eu .Czy zna ktoś kogoś kto pomoże ogarnąć temat blisko Podhala ewentualnie będzie w Zakopanem. Albo poleci kogoś kumatego . Mam ncs, inpe i sam trochę próbuje tego tematu bo jestem mechanikiem ale nie chce namieszać za bardzo potrzebuję przekodowac moduł komfortu szyby itd. Narazie jak próbuje się połączyć przez ncsa to wyskakuje mi błąd coapi 2000 VIN fault spdaten Mam od bimmera . Plik man jest pusty .
  4. Sabała

    Małopolska

    A skąd jesteś bo ja z Zakopca i można coś zorganizować tylko tak po 1 12
  5. I tak dokładnie jest zrobione po klonie nie chciał chodzić zrobiony jest soft z końcówką 500 bo są trzy możliwe (podobno)sterownik MS 45 .0 , 5WK93018 I teraz jest ok auto jeździ I się testuje zobaczymy, jak będzie źle to dalej będziemy kombinować , problem z pedałem gazu rozwiązany teraz adaptacje jak będzie potrzeba to wrzucę screeny z inpy ale tak za miesiąc
  6. Problem rozwiązany- sterownik uszkodzony brak przejścia na układzie scalonym - używany sterownik plus robota elektronika (klonowanie systemu)
  7. Dzięki za info tak myślałem że sterownik tylko jestem bardziej mechanikiem i w kompach nie grzebałem wiem na którym pinie nie ma zasilania ale nawet u nasnie ma komu tego dać do zrobienia będę coś kombinował . Jeszcze raz dzięki za pomoc
  8. Witam jak w temacie może ktoś przerabiał temat .brak zasilania ze sterownika 5V na drugi potencjometr na wtyczce gazu pin 2 i 3 , wiązka sprawdzona kable całe. Inpa pokazuje tylko pedal gazu by sprawdzić okablowaniei nie wiem gdzie szukać dalej czy to od tempomatu czy od przepustnicy idzie drugi sygnał. Na desce świeci check i EML dodam że ładnie zapala ale nie wkręca się na obroty tak do 1500 tylko
  9. Dzięki za info wdzięczny jestem bo po urlopie miałem zakupić viacena i resztę a tak to muszę ogarnąć icoma i lapka . Dzieki Lustek i chlopaki za chęci dam znać jak będę miał sprzęt pozdrawiam. Aha dużo na necie piszą że dobry jest laptop dell do inpy czy to tylko chodzi o pojemność ram
  10. No te dwa są moje prywatne ale robię z autami jako mechanik i coraz więcej mam bmw tak do 13- 14 roku myślałem kupic 2 d can od viacena z przelacznikiem miedzy 7 a 8 pinem .A pytanie jakie wymagania sprzętu muszą być bo mam netbooka z xp toshiby tylko nie wiem czy wystarczy i będę dopiero w kraju na początku miesiąca bo urlop
  11. Program inpa ista do e46 x3 i innych Witam szukam kogoś kto by pomógł ogarnąć instalację oraz zakup interfejsu .małopolska Podhale
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.