Skocz do zawartości

miki92

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i 2005

Osiągnięcia miki92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesteś w stanie polecić jakieś dokładniejsze, które mogą powiedzieć więcej o stanie auta?
  2. Cześć Co myślicie o tym aucie. Warto się zainteresować, czy przy tych uszkodzeniach jakie miał w USA lepiej nie ryzykować? Wrzucam link do raportu: https://www.carvertical.com/pl/raport?id=cf9a3f7b-477b-4bcb-892a-e6911b83542c&vin=WBA4J3C52JBG91223 I do samego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-bmw-430i-xdrive-2018-sportline-ID6EuEmJ.html
  3. Cześć Muszę wymienić gniazdo zapalniczki, które znajduje się obok złącza AUX w podłokietniku. Szukając w internecie znalazłem jedynie jak wyciągnąć takie złącze gdy mamy je w schowku na dole konsoli centralnej. Nigdzie nie widziałem info o tym z podłokietnika. Jedyne na co natrafiłem to filmik jak wyciągnąć AUX (ogólnie, wypchnąć od dołu). Wiecie jak to jest gniazdem zapalniczki? Je też można wypchnąć, czy jest jakoś inaczej zamocowane niż tylko na wcisk i wyciąga się w inny sposób?
  4. Jadę niedługo na wymianę olejów to od razu poproszę, żeby sprawdzili i podali mi kod błędu. Dam wtedy znać co i jak
  5. miki92

    Pomorskie

    Cześć Szukam dobrego warsztatu zajmującego się wydechem w Trójmieście lub okolicach. Muszę wymienić katalizatory i myślę nad alternatywami dla fabrycznego rozwiązania, a nie chce stracić na mocy na takich przeróbkach. Potrzebuje warsztatu, który będzie się znał na takim temacie. Znacie takie miejsce, macie kogoś zaufanego?
  6. Cześć Zapalił mi się ostatnio check engine na desce. Pojechałem z tym do Adam serwis w Gdańsku. Usłyszałem, że to błąd spowodowany zatkanymi katalizatorami i silnik nie jest już ich w stanie przepalić. Zasugerowali wymianę na nowe, koszt to około 8-9 tysięcy za nowe oryginalne. Zacząłem się zastanawiać czy jest jakaś tańsza alternatywa. Z informacji jakie znalazłem w internecie i różnych sugestii, trafiłem na rozwiązanie w postaci kupna kolektorów bez katów i założeniu do tego katalizatorów z rm-motors.pl . Katalizatory są tam za mniej niż 1000zł sztuka, plus kolektory też za około 1000zł oba, to by wyszło połowę taniej niż oryginalne rozwiązanie. Tu się zacząłem zastanawiać. Czy idąc tańszą opcją nie stracę na mocy i momencie obrotowym? Czy produkty z tego sklepu są warte zakupu? Czy dźwięk wydechu nie zrobi się wtedy głośniejszy i brzydszy od seryjnego? Co myślicie o takim rozwiązaniu? P.S. Objawem poza świecącą kontrolką są odczuwalne spadki mocy co któreś uruchomienie samochodu. W sensie czasem na pełną moc, a czasem ewidentnie jest słabszy, ale zmienia się to w obie strony tylko po wyłączeniu i włączeniu ponownie silnika.
  7. miki92

    Pomorskie

    Cześć. Poszukuję dobrego warsztatu zajmującego się regeneracją felg aluminiowych w Trójmieście. Moje mają już 13 lat i potrzebują odświeżenia. Słyszałem kilka dobrych opinii o CNF na Osowej w Gdańsku, ale tu widzę, że zbierają raczej słabe noty. Znacie jakąś sprawdzoną, dobrą alternatywę dla nich?
  8. U mnie właśnie nie cyka, ale nie mam pewności czy prąd do niego w ogóle dochodzi, a bezpieczniki są sprawne.
  9. A da się jakoś sprawdzić sam przekaźnik po wyjęciu z auta, bez podłączania do niego zasilania, czy jedyny sposób to podłączyć go pod 12V?
  10. Odświeżę żeby nie zakładać nowego tematu. Nie działa mi grzanie tylnej szyby tyle że w E90. Bezpieczniki są okej. Nie jestem pewny co do przekaźnika, nie tyka przy włączaniu ogrzewania. Ale nie mam tu pewności czy prąd do przekaźnika w ogóle dociera. Jak sprawdzić czy sam przekaźnik jest sprawny i czy w ogóle dociera do niego zasilanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.