Skocz do zawartości

Mrk420

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe M50B20

Osiągnięcia Mrk420

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na wstępie jako ze to mój pierwszy wątek chciałbym się ze wszystkimi przywitać. :) Trzy miesiace temu miałem "stluczkę" przy dużej predkosci moim oczkiem w głowie, udało mi się poskladac auto mechanicznie do stanu jak przed wypadkiem lecz buda jest poobijana właściwie z każdej strony. Nie chce zmieniac auta ponieważ mam do niego bardzo duży sentyment i włożyłem w nie mnóstwo pracy jak i pieniędzy. Największa tragedia moim zdaniem jest z tylną ćwiartką i tu rodzi się właściwy temat wątku ponieważ chciałbym się was poradzić co z tym fantem zrobić ponieważ na blacharstwie się nie znam i nie mam pojęcia czy da się zrobić ja inaczej niż wspawać z innego auta.. Byc może da się to jakoś prostować, a jeśli tak czy będzie to bardziej oplacalne niż spawanie. Z kolei jeśli byłyby spawany to czy po jakimś czasie nie zaatakuje tego rdza. Chcialbym się również dowiedzieć ile waszym zdaniem mogłaby kosztować naprawa samej cwiartki jak i całości. Dodam że i tak do wymiany mam z tej samej strony tylny błotonik z uwagi na rdzę. Chodzi mi tylko o przybliżony koszt naprawy blacharskiej, lakiernika mam swojego i poleci do niego cała buda. Pozdrawiam. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.