Skocz do zawartości

Dwite

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 1994

Osiągnięcia Dwite

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Swap z M50 na M52TUB28 z kolektorem M50B25 Na zimnym chodzi w miarę równo, po dodaniu gazu dławi się i bardzo słabo wkręca. Wraz ze wzrostem temperatury zaczyna wypadać zapłon a na sam koniec cykają wtryski. Silnik po remoncie tzn. wymiana szklanek, wałków, zmienione łoża, zregenerowane vanosy, wszystko ustawione na blokadach. Mechanicznie motor na 100% jest sprawny. Wszystkie sondy usunięte ze sterownika,disa też usunięta, krokowy wyciągnięty ze sprawnego samochodu wiec raczej działa poprawnie. Czujniki wałków zmieniane 3 razy na ori lecz bez poprawy. Nie wyrzucają tez błędów. Sam sterownik sprawdzony w innym samochodzie i działa poprawnie. Największa zagadka to przepływka która podaje zbyt wysokie wartości bo ok 23 po odpaleniu a po nagrzaniu spada do ok.16 kg/h. Wraz z tym wszystko inne się rozjeżdża. Czas wtrysku ok. 3.5. Sprawdzałem przepływkę w innym samochodzie i pokazywała ok. 10-12 wiec jest sprawna. Wtyczka jak i wiązka do przeplywki sprawdzona, wszystko jest dobrze, podczas ruszania kablami lub wtyczką nie zmieniają wartości. Cewki zmienione i bez poprawy. Brak odmy, na ten moment mam podciągnięty wąż z dekla vanosów (jak w m50) do gumy za przepływką. Z ciekawości z wtyczki przepływki, z pina masy podałem na masę samochodu i pokazało mi 0.5 ampera. Dużo, nie duzo ? Jakieś pomysły ? Co sprawdzić ? Link do filmu z inpy: https://youtu.be/8Y9AjJYRK2g Z góry dzięki za pomoc !
  2. Zatem w r6 mogę zastosować x-pipe zamiast środkowego ?
  3. A w r6 w innym miejscu ? Osobiście wdziałem w r6 raz zaraz za kolektorem wydechowym a innym razem na środku zamiast środkowego. Jest różnica ?
  4. X-pipe stosuje się w v8 i r6 zamiast tłumika środkowego ?
  5. Witam, [silnik M52B28TU po swapie z M50B25, automat, ori katy których nie ruszam, tłumik końcowy custom.] Zastanawiam się nad zmianą środkowego tłumika w swojej e34. Chciałbym zwiększyć głośność i basowe brzmienie (tak wiem, lepiej zrobić swap na v8 i po sprawie :lol: ). Najbardziej kusi mnie opcja z wstawieniem X-pipe zamiast środkowego. Zastanawiam się która z tych 2 opcji będzie lepsza jeśli chodzi o dźwięk ? W tym momencie na samej customowej końcówce jest delikatnie głośniej niż na serii... Opcja 1. https://allegro.pl/rura-x-pipe-4-x-2-do-silnikow-v6-v8-i6826546292.html Opcja 2. https://allegro.pl/oferta/tlumik-srodkowy-turboworks-lt-dual-2-x-pipe-6989695215 Która z tych opcji będzie najlepsza ? Może coś innego zamiast x-pipe ? Z góry dzięki za odpowiedź !
  6. Ehhh... no to serio dłubania będzie masakrycznie dużo ;/ Może coś z tego wyjdzie.
  7. Rozumiem jednak wolałbym spróbować zrobić tak jak ma być. Pedał gazu, przepustnica, przepływka a czujniki ? Wiesz może które trzeba na bank wymienić ?
  8. Mam wszystko, wiązkę, kompa, przepływke, nie wiem jak z przepustnicą a czujniki będę wymieniał na bieżąco podczas zmiany wiązki (jeśli do tego dojdzie) :) Mam też ews i pestkę, ale juz w koncu nie wiem czy to jest potrzebne czy nie...
  9. Myślę, że jak miałby już dłubać to wolałbym zrobić tak jak ma być do tego silnika czyli 2 vanosy itp, pytanie tylko czy da się wszystko dobrze zrobić...
  10. Dwite

    [M52B28TU] Custom Ori wydech

    Witam, Czy bawił się ktoś z was w przerabianie oryginalnego wydechu ? Nie mówię tutaj o wycinanie katów i wstawieniu pustego przelotu, ale o czymś bardziej normalnym :lol: . Sam ostatnio przerobiłem końcową puchę w swojej e34 z silnikiem m52b28tu (po swapie z m50b25) i wyszło mega na + w porównaniu do serii. Zastanawiam się tylko czy wycięcie środkowego tłumika i zastąpienie go zwykłymi rurkami będzie potęgowało efekt basowego brzmienia czy raczej dźwięk zmieni się w metaliczny brzdęk czego chciałbym uniknąć. Katy oczywiście są na swoim miejscu. Czy ktoś z was wycinał środkowy tłumik i mógłby się wypowiedzieć na ten temat ? Link do fotek z przerabiania ori puchy końcowej: 1. https://zapodaj.net/bb50fee04288e.jpg.html 2. https://zapodaj.net/f75e0fa7d7b67.jpg.html Z góry dzięki i pozdrawiam !
  11. Witam, Posiadam E34 automat z silnikiem M52B28TU na całym osprzęcie (wiązka,kompy, filtry i reszta) od M50B25 z 1 vanosem bo taki silnik był ori w aucie. Oczywiście jak można się domyślić majstry nie mieli jak podpiąć wszystkich vanosów bo wiązka z m50 pozwaliła im na wpięcie (chyba) tylko 1. Moje pytanie brzmi czy w ogóle da się zrobić swap wiązki na tą która być powinna czyli od m52b28tu i wszystko będzie grało ? Dużo przerabiania i zmian jest pomiędzy tymi 2 wiązkami ? Warto w ogóle bawić się w swap takiej wiązki skoro na wiąze od m50 silnik o dziwo chodzi normalnie ? Z góry dzięki za odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.