Skocz do zawartości

karolbaku

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87

Osiągnięcia karolbaku

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. karolbaku

    Wyciszenie X1 F48

    Jazda testowa oczywiście, ale można też podzielić się swoim doświadczeniem, odnośnie rozmowy w kabinie przy prędkości 140+ :wink:
  2. karolbaku

    Wyciszenie X1 F48

    Porównuje do mojej e87 gdzie też słychać szumy od kół czy powietrze opływające karoserię, ale nie przeszkadza to w normalnej rozmowie z osobą na tylnej kanapie, nawet przy 180 km/h :wink: Bardziej mi chodzi o skrajne przypadki jak u nieszczęśników kupujących mazdy 3 i 6 (poprzednie generacje) gdzie przy podanych prędkościach trzeba do siebie krzyczeć :duh: Dlatego też pytam badawczo, czy BMW nie zmierza w tym kierunku, z którego Mazda zrezygnowała, i nie "odchudza" zanadto blachy, szyb czy wygłuszenia matami?
  3. karolbaku

    Wyciszenie X1 F48

    Dzięki za odpowiedź :) Czyli dobranie "cichych" opon i ewentualne wygłuszenie nadkoli to opcja podstawowa. A jak z szumami przez szyby czy kwestia blachy?
  4. karolbaku

    Wyciszenie X1 F48

    Witam wszystkich forumowiczów, a w szczególności właścicieli X1, ponieważ sam zamierzam się takim stać :) Większość informacji znalazłem w pozostałych tematach, natomiast brakuje mi informacji o wyciszeniu tego autka. Dużo jest napisane o słabym wyciszeniu serii 3 i 4, lub jego braku, natomiast tutaj były bodajże 3 wypowiedzi, w innych wątkach. Jak jest z wyciszeniem X1? Proszę podzielcie się swoimi odczuciami. Jako pomoc naukowa, krótka skala :wink: 1 - jest cicho 2 - jest cicho ale 3 - szumi ale 4 - szumi mocno 5 - jest głośno PS Skala dotyczy prędkości autostradowych i szybciej :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.