Skocz do zawartości

As-Kier44

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O As-Kier44

  • Urodziny 04.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325xi 2006
  • Lokalizacja
    Warszawa-Mokotów

Osiągnięcia As-Kier44

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Update: banalny zabieg wymiany kompletu cewek zapłonowych rozwiązał sprawę. Polecam spróbować. Pozdro :8)
  2. Ktokolwiek widział/wie/ma :cry2: Pilnie poszukuję szyby tylnej prawej (ten mały trójkącik w drzwiach). Jakieś gnoje się nudziły, a ja mam teraz problem :mad2: Nie sposób tego znaleźć na portalach aukcyjnych, dlatego zwracam się o pomoc tutaj :roll: E91, fabrycznie przyciemniana, kod 43R-001604 / AS3M5540DOT682 Płacę złotem!
  3. 5UXZV4C50D0E00168 Byłbym wdzięczny :) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-lift-xdrive-4x4-gps-nawigacja-360-kamera-cofania-czujniki-parkowania-ID6DIio5.html
  4. Jak masz LPG podpięte dalej pod OBD, to właśnie komp LPG ci kasuje ewentualne błędy i nie widzisz checka :) Więc na dobrą sprawę nie wiesz co boli to auto :) w okolicy waw wiem tylko o Auto-Wojownikach z Otwocka, człowiek jest na LPG forum i przerobił dziesiątki beemek z gazem. Albo szukaj kogoś bliżej, bo musisz zaczać od przetrzepania auta i parametrów na kompie. Hurra! Problem rozwiązany! :D Faktycznie wizyta u Nikosia, fanatyka BMW bardzo pomogła. Przede wszystkim wgrał mi odpowiednią mapę, która była poprzednio po prostu pozostawiona na pastwę OBD :o A problem z obrotami falującymi został rozwiązany poprzez wymianę kompletu cewek. W końcu problem z głowy :8) Z pełną odpowiedzialnością polecam ten warsztat! Fachowa obsługa za bardzo rozsądną cenę. Dzięki dozgonne za polecenie :cool2:
  5. Dzięki serdeczne za rekomendacje, Otwock niedaleko, skoro są dobrzy to zrobię mały wypad za miasto :)
  6. Witam, Mam podobny problem. Co prawda nie robiłem płukanki, ale problem pogłębił się po zainstalowaniu LPG. Wrzucam link do wątku: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=191171&p=2692763#p2692763. Nadal nie rozwiązałem tego wnerwiającego falowania.. Może diagnostyka komputerowa coś pomoże. Pozdrawiam
  7. Podpięcie LPG pod OBD jest naprawdę zbyteczne... dawka gazu ma być ustawiona na mnożnik / korekty dawki benzyny z uwzględnieniem pomiaru AFR. To jest klucz do zadowolenia z LPG. Na szarpanie nie pomogę, musisz szukać. Jakie błędy wywala? Błędów na konsoli nie mam żadnych. Poprzednio pokazywał się check engine, ale to była gruba sprawa z wypadaniem zapłonu, już naprawiona podczas przeglądu LPG. Aż w takie szczegóły nie wchodzę, chciałem mieć jak najlepszą instalację i stwierdziłem, że rzeczywiście współpraca z OBD brzmi porządnie. Na przeglądzie LPG zgłosiłem ten problem, w warsztacie były mierzone ciśnienia na cylindrach, czyszczone cewki.. kasa znów poszła, a problem po jakimś czasie wrócił :mad2: Muszę czym prędzej udać się na diagnostykę, może komputer coś powie.. może to kwestia wspomnianych vanosów? oby, bo falowanie obrotów na prawie każdych światłach to niezwykle niepokojące i wnerwiające odczucie. :cry:
  8. Dziękuję Wam za dotychczasowe odpowiedzi. Wiadomo, jak ze wszystkim, przyczyn może być mnóstwo.. Jednak nie chodzi tutaj o wspomniany wyżej "ticking noise", lecz o falowanie obrotów na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika. Co ciekawe, na biegu wstecznym też to się potęguje (również po rozgrzaniu). A może regulacja zaworów? Pozdrawiam :8)
  9. Coś pięknego, wielkie dzięki! Gdyby ktoś miał pytania odnośnie LPG, to zapraszam.
  10. Witam serdecznie, Jest to mój pierwszy wpis na tym forum, bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłem, dotychczas wystarczały mi cenne informacje tutaj właśnie zamieszczone. O BMW marzyłem w zasadzie od zawsze, jednak chyba największe wrażenie zrobiło na mnie swojego czasu e46 ;) jednak musiałem trochę poczekać, zanim nadejdzie właściwa pora zakupu i e46 okazało się już nieco podstarzałe (nie obrażając nikogo, jakby tak znaleźć w świetnym stanie 330d lub 330i - samochód wciąż na lata). Wybór padł na E91, silnik N52B25 Valvetronic 325 xi (218 hp) z 2006 roku. Auto kupiłem pod koniec września ubiegłego roku. Miałem dotychczas takie historie: pierwsza wymiana oleju i filtrów u mechanika - diagnoza - nadpęknięta miska olejowa :mad2: do tej pory nie cieknie litrami, ale wiem, że coś trzeba będzie z tym zrobić (grubsza sprawa, z racji umiejscowienia). Raz dałem mu na zimnym :roll: :nienie: i po paru minutach jakby moc spadła, czuć było metaliczny zapach, wyświetlił się check engine, dojechałem na stację, poczekałem chwilę i się uspokoiło (jednak było to b. niepokojące doświadczenie). Po przyjeździe do domu dolałem oleju, bo od ok. dwóch dni po zgaszeniu pojawiała się kontrolka. W styczniu tego roku założyłem instalację LPG z podpięciem pod OBD (ok 4500 zł), wymieniłem świece, itp. Jednak na biegu jałowym zaczęły skakać mi obroty.. i to stopniowo, pierw łagodnie, a czasem już tak, że trzęsie całym samochodem :? To w sumie tyle, jeśli chodzi o sprawy, które mimo ekscytacji z posiadania wymarzonej furki, niepokoją mnie dość znacznie. Czy mieliście podobne przygody? Może macie pojęcie, z czego ww. problemy mogą się brać i jak je skutecznie naprawić? Mam nadzieję, że wystarczy Wam cierpliwości na przeczytanie wszystkiego. :) Bardzo liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.