Skocz do zawartości

Sonus

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sonus

  • Urodziny 04.09.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525D HAVANNA METALLIC
    STOFF DIAGONAL/ANTHRAZIT
    F11

Osiągnięcia Sonus

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. 3 dni minęło od wymiany ciekawe czy byłeś u tych fachowców.
  2. Wróć do nich, niech dokładnie powiedzą jak wymieniali olej, ile tego oleju, jak zlewali czy były opiłki, no przecież zapłaciłeś. może wyjmowali mechatronike i coś zamienili. Może robił to jakiś uczeń.... Ja bym wrócił natychmiast. po za tym jak piszesz że robili to na swoich częściach, olejach to tym bardziej niech Ci to sprawdzą naprawią. Ostatecznie jedź do ASO wymień olej niech naprawią i wystaw fakturę na tych fachowców.
  3. Dziwne to jest. Piszesz że robili to fachowcy A skrzynia nie domaga. Ja wymieniłem niecałe 5 litrów statycznie i odczułem poprawa. Wróć do nich niech coś z tym zrobić, zapłaciłeś im za to .
  4. Sam wymieniałeś czy w warsztacie. Wyjmowałeś mechatronike ? jeśli tak to rób aktualizacje - BMW Kodowanie lub u innych. Ile oleju wlałeś po zlaniu starego, ile zlałeś i jak wyglądał stary olej.
  5. Aktualizacja sterowników całego samochodu - silnik, skrzynia, co mogli to zaktualizowali Panowie z BMW kodowanie.
  6. Zrób aktualizacje sterowników to napewno pomoże. Ja robiłem przed wymianą oleju wszystkie odczuwalne zmiany przełożeń zniknęły. Olej wymieniłem sam na kanale. Wydaje mi się że wielu w tym temacie przesadza z tymi procedurami . Wyjmowanie mechatroniki wydaje się bez celowe jeśli nie ma się żadnych problemów że skrzynią. Mam mape silnika i nie oszczędzam auta, często mam włączony sport i że skrzynią po samodzielnej wymianie nic się nie dzieje. W jednym z warsztatów usłyszałem nawet że jeśli sam wymienie to zapowietrze skrzynie mmmm
  7. Sonus

    N57 czyszczenie EGR

    Obudowę bardzo prosto zdjąć, są tam małe zatrzaski na samym dole, wystarczy je odgiąć palcem i zsunąć obudowę do góry. Ale i tak nigdy nie będziesz pewny czy nie zatnie się gdzieś w trasie. lepiej kupić nowy i wymienić, koszt 450zł, wymiana prosta. i masz pewność że znowu się zatnie. To są metody na krótki czas.
  8. Dziś mam pracowitą niedziele, czyli wymiana oleju w skrzyni. Olej w litrowych butelkach. W/g instrukcji schłodziłem skrzynie do mniej wiecej 45 stopni, i zlałem 4.5l ze skrzyni. Po zamontowaniu miski udało się wlać jedynie 3,5 litra, przejechałem się wiec i zmieniałem biegi manualnie do 7, każdy przez 10 sekund tak jak pisze w manualu z zestawu ZF. Aktualnie skrzynia ma 50 stopni i musi się schłodzić, postanowiłem schłodzić do 30 stopni to minimum w/g manuala. i wleje na siłe jeszcze litr, mam nadzieje że mi się uda. Trzeba bardzo pilnować temperatur skrzyni bez tego nie ma nawet co podchodzić do zmiany. w zestawie jest 7 litrów. Jest ktoś na forum kto wymieniał olej samodzielnie i może się podzielić ile udało mu się wlać nowego oleju. W planie na dziś jeszcze wymiana oleju w dyferencjale, i czekam aż dostane nowy EGR z nowymi uszczelnieniami chłodniczki spalin bo cieknie olej. Z tego co zauważyłem mam uszkodzoną tuleje dfgra, ma pęknięte dwa listki od góry i jak zmieniam D na R to czuć jak dufer wykonuje jakieś ruchy. Zmieniał może ktoś tą tuleje samodzielnie? https://drive.google.com/open?id=1xnYq9UBxd5El8ZahlgrNWEDHXmMvyTqs https://drive.google.com/open?id=1Nl4K6xGrm6dNyvoeW6NrAMsQ-pp3Ziur https://drive.google.com/open?id=19zwjt-NthWEcyPCQCiG4VOIuPeTz1V6l https://drive.google.com/open?id=1geP2UYPvKP9oKQvkIBWzA9qspUMo0hB8 https://drive.google.com/open?id=1ZRobtGPedPUUVEOiM7VyR2E0pygVej10 https://drive.google.com/open?id=1Hk1jheYjjUuSHEIqZMRvQs_Hx5_034P0 https://drive.google.com/file/d/1HU-AVCdrZHURjQ-qx9qMGU6zndx7Kv2M/view?usp=sharing https://drive.google.com/open?id=1zRL7Nnxvpg9LAwVE4Fe_tywmZs3wvfES https://drive.google.com/open?id=1KZDbxlines9IZlIDjERmBr3iFKKEy5Pg
  9. Mam zrobiony program na 290km i 500Nm w tym silniku 2.0 525 218km. przejechałem jakieś 4000km i nic się nie dzieje. Różnica odczuwalna i przyjemność z jazdy dużo większa. Na autostradzie wyprzedzanie mega komfortowe. Robiłem również aktualizacje skrzyni, po aktualizacji zmieniło się na plus, przy zmianie przełożenia żadnych szarpnięć, tak naprawdę zmiane widać po obrotach. Teraz planuje wymienić olej w skrzyni i zrobie to samemu...
  10. Mogę prosić o sprawdzenie WBA5L51050G088993
  11. Sonus

    N57 czyszczenie EGR

    Podpinałem pod kompa i błędy zostały skasowane więc chyba nie jest tak źle, ja maiłem przymrozki a auto stało na dworze i odpalił bez żadnego zastanowienia, w Audi miałem tak że jak wcisnąłem start to jakieś 2 sekundy grzał świece chyba a tu naciskam i jest natychmiast odpalany silnik.
  12. Sonus

    N57 czyszczenie EGR

    w VOLVO tak miałem że w końcu nie odpalił, jeden macher mi niby wymienił na nowy a jak się przyjrzałem to na śrubach był oryginalny znacznik niebieski.
  13. Sonus

    N57 czyszczenie EGR

    Właśnie też mnie to czeka. Kilka razy przestał reagować na GAZ, i na sprawdzeniu błędów wyszedł błąd recyrkulacji spalin, i się zastanawiam czy ma sens czyszczenie? bo jeśli się w trasie zatnie to zostanie laweta, albo jakieś grzebanie. Czyścicie cały trzpień czy tylko od strony mechanizmu i smarujecie krzywkę? Czy po demontażu EGRa trzeba wymieniać jakąś uszczelkę?
  14. Teraz wchodzą bardziej restrykcyjne przepisy przy przeglądach naszych aut, trafisz na wariata i każe Ci zmieniać i będziesz miał milion problemów. Ja kiedyś posiadałem skodę Fabię i dokupiłem oryginalne lampy ksenonowe halla z fabii RS, za każdym razem na stacjach diagnostyki udowadniali mi że mam lipne lampy bo niewidzą spryskiwaczy. Szkoda twoich nerwów naprawdę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.