Skocz do zawartości

KorK

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 330D 2011 328hp 670Nm

Osiągnięcia KorK

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej, mam do Was pytanie w temacie: Obecnie moje 330d lci jest wystrojone na 330hp i 670Nm przy wiekszym IC i fabrycznym turbo. Czy chcac zakladac hybryde bedzie potrzeba swapa wtryskow np z 640d?? Jak z wytrzymałością skrzyni automatycznej?? Pozdrawiam :)
  2. Hej.Potrzebuję porady. Mam 19" 313 o szerokości 8j i 9j a na nich runflaty 225/35 i 255/30 na których jezdzi sie jak w karocy... Na przyszly sezon chce założyc semi-slicki tylko nie wiem czy wymiary: 235/35 i 265/35 na tyl, maja sens?? Obecnie mam prawie 700Nm a na wiosne celuje w około 400hp stad moja decyzja o semi-slickach. Pozdrawiam.
  3. Sorry, ze dopiero teraz odpisuje... Ja rowniez mialem lekko zaolejony wężyk od odmy. Pomogła wymiana na nowy. Nic nie cieknie i nic nie jest zaolejone. Odrobine oleju rowniez znalazlem w ukladzie IC lecz nie mam ubytkow oleju i turbo raczej tez nie puszcza z tego co sprawdzalem wiec na razie sie tym nie przejmuje tym bardziej ze w planach jest hybryda. Co do czyszczenia: sprawdzic kilka razy czy odkrecilo sie wszystkie śruby od kolektora dolotowego(jedna, jest trudnodostepna z tylu, druga jest schowana w kolanie kolektora) zanim zaczniemy go targac na sile co zapewne sie zdarzy bo uszczelki po 100k kilometrow potrafia trzymac jak silikon. Na kolanie kolektora od strony grodzi jest rowniez wiazka zapieta o kolektor(wystarczy ja wysunac), tez potrafi niezlextrzymac i napsuc nerwow jesli sie o tym nie pamieta. Nalezy oczywiście zdemontowac podszybie ponieważ kolektor siedzi dosc gleboko i nawet z rozebranym ppdszybiem nie jest latwo go wytargac. Co do klap: nie ma sensu ich demontowac w tych modelach. Sa okragle i nie ma mozliwosci aby sie urwalo cos i wpadlo do silnika jak to mialo miejsce w poprzednich modelach. :)
  4. Odgrzebie temat. Rozwiazales problem? Borykam się z tym samym problemem...
  5. Siema, rozwiazales problem?? Mam ten sam błąd. Po podlaczeniu kompa wyskakuje je 49A5 jako błąd ciagly. W dodatku w skrzyni na jednej sekcji poziom oleju jest niski gdzie na pozostalych 3 jest 'HIGH'. Dodatkowo wystepuja falowania silnika zaraz po rozruchu szczególnie na wstecznym biegu. Sprawdze czy zmiana oleju na świeży pomoże. Obecny pewnie nie byl zmieniany od 8 lat, czyli od nowosci.
  6. Ostatnio zdejmując i czyszcząc kolektor dolotowy (swoja droga jesli ktos potrzebuje pomocy to moge zrobic poradnik lub wyslac troche informacji na priv) zauwazylem ubrudzony olejem dolot powietrza do turbo. Szukając przyczyny dotarlem do tego co zaznaczylem na zdjeciu. Moje pytanie :Czy to filtr odmy oleju? Czy da sie to rozebrac i przeczyscic lub kupić nowy filtr? https://zapodaj.net/2c07ed4b8d2d7.jpg.html
  7. Może ktoś polecić sprawdzoną firmę z Krakowa lub okolic do ChipTuningu? Myślałem nad V-tech w Krakowie. Pacjent to 330d
  8. Siema, Mam teraz 19" 225/35 na przodzie i 255/30 z tyłu. Chcę kupić 17" felgi na zime i tutaj mam kilka pytań: Czy tak jak w przypadku 19" musze szukać szerszych na tył? Jakie szerokosci felg i jaki rozmiar opon do tego dobrać? Dziękuję za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.