Skocz do zawartości

Puzonik1983

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 525d

Osiągnięcia Puzonik1983

  1. Wymień taśmę butylową, zrób to porządnie i będzie spokój.
  2. kamil17932 u mnie jest tak samo, mam wrażenie, że jeszcze niżej trzyma obroty przy spokojnej jeździe i wcześniej zmienia bieg na wyższy, przez co jakby większe są wibracje podczas spokojnej jazdy, jakby ciut za niskie obroty trzyma.
  3. Ja to nie wiem czemu oni tak mówią, że tylko chłodnica i mata. U mnie też dostałem informację, że tylko chłodnica i mata, a ewidentnie widać, że EGR jest nowiutki.
  4. Ja mam u siebie co prawda n47s, ale się też wypowiem. Zmieniałem w mojej 525d olej już z 5 razy, i zawsze nie czekałem długo po odkręceniu korka, tylko może z 10-15 min i zakręcałem korek, wlewałem 5,2-5,3l oleju i zawsze był max na bagnecie i na wyświetlaczu. Ostatnio zmieniałem olej miesiąc temu i miałem jedną bańkę 5l i dokładnie pół litrowej bańki, ale po spuszczeniu oleju musiałem innym samochodem pojechać załatwić jedną sprawę, tak że ze 4 godziny olej sobie kapał. Jak zalałem to całe 5,5l to mam 2/3 - 3/4 stanu. Albo tak długo ścieka olej z silnika albo oszukana była ilość oleju w tej 5l bańce.
  5. Zobacz sobie ten filmik. Tam na końcu jeszcze gościo pokazuje jak ważna jest wymiana oleju w silniku po naprawie chłodniczki oleju.
  6. Hej. Właśnie wymieniłem w mojej 525d '14r uszczelkę z klapami pod kolektorem dolotowym. Kupiłem w ASO oryginał, wymieniłem też od razu membranę odmy. Kilka dni wcześniej ASO Lublin wymieniło mi chłodnicę EGR na akcji serwisowej ( swoją drogą drugi raz, wcześniej to samo robili 2 lata temu). Przebieg auta 172 tyś km. Nagaru miałem dość mało, ale stara uszczelka miała nieszczelność obok nastawnika klap i lało się już po motorze. Nagar w miarę suchy, ale klapki już były mocno wyrobione, ta pierwsza od ściany grodziowej to już ledwo się trzymała, a następna nie wiele lepiej. Tak, że to był już ostatni moment. Ale mam takie pytanie, czy to, że ten olej z tej nieszczelności się wydostawał to oznaka jakiejś awarii, turbiny puszczają już olej? Ta membrana odmy była już dosyć twarda, ale bez przesady.
  7. Witam. Może u mnie coś się pojawiło? WBA5J71030D699463
  8. Witam. Może u mnie coś się pojawiło? WBA5J71030D699463
  9. Ok. Dzięki. No właśnie dlatego waham się z tymi sprężynami, -3cm to ciut za dużo chyba. A sprężyny z mpakietu ?
  10. Hej. A jak tam wrażenia na tych sprężynach Eibacha po dłuższym czasie? Ja mam standardowy zawias i paskudnie wygląda ta dziura między kołem a nadkolem. Też mam felgi 18. Nie za nisko jest? Nie ma problemu z obcieraniem spodu o progi zwalniające?
  11. U mnie też skrzypiała roleta na wybojach. Już nie pamiętam czym przesmarowałem tą metalową krawędź za która nawija się materiał, chyba dosłownie płynem do mycia naczyń, od tamtej pory spokój, już chyba ze dwa lata.
  12. Jeżeli dla Ciebie 2.0TDI na pompowtryskach jest kulturalny, to rzeczywiście cośjest nie tak z Twoim BMW. 2.0TDi na pompowtryskach mam od 11 lat
  13. Ja też mam urwany przez ASO ten zatrzask i zrobiłem na trytytkę, ładnie mocno trzyma, nic nie widać bo zasłania pokrywa na silniku. Na pierwszym przeglądzie w Polsce fachowce z ASO urwali.
  14. Hej. U mnie się okazało, że obejma tłumnika, ta zaraz za plecionką, była nie dokręcona i to tak wszystko razem dzwoniło.
  15. Hej. U mnie właśnie po wymianie chłodnicy EGR zaczęło coś dzwonić jakby z okolic wydechu na wysokości przednich drzwi, jak dodam delikatnie gazu albo jak noga podeprę wydech to ten dźwięk ustaje. Nie chciało mi się wchodzic pod samochód bo zimno. To może ta plecionka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.