Skocz do zawartości

DirtyAndyxE91

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 2.0d 163km->202km M47

Osiągnięcia DirtyAndyxE91

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzę po pracy. Jutro zrzucam cały dolot, IC, kolektor, zaslepiam egr i jak się uda to katalizatory out albo do czyszczenia. Podłączyłem dzisiaj pod kompa i jedyny błąd jaki został to sonda (przecięte kable od wtyczki pewnie przy usuwaniu dpf) Jak odepne ten czujnik mogę normalnie się przejechać z odpietym? AA...Na rozgrzanym silniku(bieg jałowy) MAF 16G/S przy 3.5k obrotów 68g/s. Dobrze/źle?
  2. Tego się właśnie boję najbardziej tylko od 2.5k turbina ciągnie tak jak powinna... Może spróbować podmianke czujnika? Żeby wykluczyć na 100% to? Dodam, że temu wszystkiemu towarzyszy błąd niskiego ciśnienia na listwie CR.
  3. Masz pomysł gdzie szukać, czego szukać? Bo już mi ręce opadają...
  4. https://zapodaj.net/c8c12b247f89d.png.html https://zapodaj.net/92e2ddf82a19f.jpg.html Screen podczas jazdy na 4 biegu z butem w podłodze i stan turbiny po zdjęciu rury dolotowej od przepływomierza.
  5. Tak wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale już szuka2m problemu przez miesiąc i wolę napisać nowy niż strzelać i wymieniać aż do skutku. Na trasie około 200/300km (deptania), po około godzinnym postoju i odpaleniu auta tak jakby... Zgubił gdzieś turbine... Czuć ja dopiero od 2.5k obrotów(wcześniej 1900/2000). Silnik 2.0 M47 163km po czipsie na 202km Dpf, wiadomo co z nim się stało :) Do tej pory wymieniłem: Oba termostaty na nowe z ASO (max temp podczas jazdy nie przekraczała 60stopni co za tym idzie większe spalanie i pobierał olej...) Założony nowy separator oleju, odma jak zwał tak zwal Zalany świeży olej motul 8100 xclean 5w30 Nowy filtr oleju Mann Nowy filtr powietrza Bosch (stary był chyba od nowości bo rozsypal się na 300czesci przy ściąganiu, a śrubami męczyłem się około 2h...) Na rozgrzanym silniku, 4 but w podłodze 1700 obrotów, ekonomizer zatrzymuje się na 17l/100 i rusza dalej dopiero po przekroczeniu +/- 2.5k obrotów razem z turbina. Po odpieciu przepływki nie czuć różnicy. Egr wyczyszczony (zaraz po tym jak zaczęło się to dziać) Korekcję wtryskowe od - 0.5 do 0.9 Czujnik ciśnienia doladowania czyszczony 3 razy... Spalanie 11.2/11.8 l/100km wg komputera w menu Naprawdę przepraszam, że zakładam nowy temat ale już nie wiem za co się zabrać, a chuj mnie strzela...
  6. O ile się nie mylę wąż po wciśnięciu gazu powinien zrobić się twardy oznacza to wtedy, że jest szczelny :)
  7. Jak juz kombinujesz z turbiną to nie rób tego sam tylko zgadaj się z kimś kto się na tym zna albo poszukaj gdzieś w okolicy gdzie zajmują się turbinami :) Ustawienie geometrii to koszt 100/200zł +/- . Po omacku to możesz tylko zaszkodzić, a nie naprawić. Egr też czyściłem ale samo wyczyszczenie egr nic nie da ;) Sprawdź jak wygląda kolektor, filtry i czy nie pluje Ci olejem w dolot :)
  8. Cześć, Mam ten sam problem, jestem po diagnostyce INPA, ISTA i... https://zapodaj.net/477a18f38e33d.jpg.html Tak wygląda to u mnie. W błędach wypluło coś z ciśnieniem doładowania. Turbina łapała jak chciała raz od 2 raz do 3 raz od 3,2k... Po wyczyszczeniu czujnika doładowania, który wyglądał tragicznie była znaczna poprawa przez 2/3dni ale...? Znowu delikatnie zaczyna przymulać od wyższych obrotów :) U siebie zauważyłem, że podbiera olej( Silnik suchy, oleju w zboiorniku wyrównawczym płynu nie ma, nie kopci), dodatkowo uszkodzony termostat, kolektor zabity nagarem, filtr powietrza nie wiem kiedy wymieniany ostatni raz, odma tak samo :) Także polecam Ci sprawdzić filtry, odme(przez to lubią turbiny siadać jak się nie wymienia), stan czujnika i kolektora :) Ja osobiście czekam na części(ASO), na weekend oddaje kolektor na płukanke chemiczną, przeczyszcze jeszcze raz czujnik, profilaktycznie pojadę na sprawdzenie geometrii turbiny i dam znać czy coś pomogło, żebyś wiedział gdzie ewentualnie możesz szukać przyczyny.
  9. Szukam osoby z dolnego śląska z okolic Świdnicy/Wałbrzycha, chętnie dojade :) (Chodzi głównie o diagnostyke, wtryski, egr, ciśnienia, pomiary podczas jazdy, czujniki temp.) (Ile i czemu tak drogo? :norty: :norty: )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.