Skocz do zawartości

Micz93

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i M50206S2

Osiągnięcia Micz93

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mierzę się z kilkoma problemami z moim BMW jak w temacie. Auto nie chciało często zapalać, wybita była uszczelka pod głowicą. Uszczelka wymieniona, Vanos sprawdzony i wydaje się być szczelny. Ustawienie rozrządu sprawdzone dwukrotnie. Zmienione czujniki położenia wału i wałka na ori. W inpie nie pokazuje już błędów od wymienionych czujników. Auto na postoju super wkręca się na obroty. Niestety brakuje mocy podczas jazdy , szczegolnie w dolnym zakresie obrotów. Aby ruszyć wóz trzeba przytrzymać gaz , żeby było minimum 1,5k obr/min. Śmierdzi niespalonym paliwem. W inpie i Disie pokazuje błąd sondy lambda, za bogata mieszanka. Chciałem sprawdzić w inpie vanosa, niestety nie mam takiej opcji. A live data podczas przegazowek lubi się ściąć. W disie troszkę lepiej z live data, ale też nie mogę sprawdzić vanosa, ani widełek dla wartości na przepływomierzu. Mam zablokowany jakiś moduł w disie, czy po prosu w samochodzie z 95 roku tego nie sprawdzę ? Wrzucę kilka zdjęc z disa, może ktoś podpowie czy odczyty z przepływki są dobre, czy nie bardzo. Nie chcę zmieniać sondy bez potrzeby. W tym momencie jest w samochodzie sonda NTK . https://we.tl/t-88Y7ZYc2D8 Powyżej link ze zdjęciami z disa. Poleci ktoś jakiś hosting, aby bez rejestracji za darmo wrzucać zdjęcia ? Na jednym ze zdjęć , jest pokazana strona z opcjami przy diagnozie elektryki silnika. Tam jedna opcja nie podswietla się na czarno. To znaczy , że nie mogę się z tym połączyć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.