Skocz do zawartości

MareckiMarinero

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60, 525i, M54B25, 2004r.
  • Lokalizacja
    Reda

Osiągnięcia MareckiMarinero

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie bardzo, Jest tu u mnie jeden serwis od skrzyn ale raczej nie zleciłbym im tego bo mam wątpliwości. Dwa razy miałem u nich auto żeby wykonali diagnozę i nic nie znależli a kosztowało mnie to 250pln lącznie. Może,może gdybym się rozejrzał to gdzieś kogoś bym tu w okolicy znalazł ale osobiście to nikogo od takich spraw nie znam.
  2. Witam, Dziekuje za szybką i konkretną odpowiedz. Reasumując uratowałeś mnie za pochopnym zakupem czegoś co mogłoby mi przysposobic kolejnego problemu:) Nie miałem pojęcia o aspekcie który opisałeś. A więc według vin'u mam NA51. Trzymam kciuki abyś coś tam znalazł. Pozdrawiam
  3. Witam forumowiczów, Mam pytanie do osób z wiedzą o skrzyniach automatycznych. Niestety w mojej e60 M54B25 525i 07/2004 skrzynia 6HP19 się kończy, tarczki i mechatronic. Byłem już u trzech mechaników od skrzyń dla porównania diagnozy i każdy mówi żebym nie bawił się w naprawę bo zbyt kosztowne i zalecają mi zakup używki i powrót na wymianę. Bez wymiany oleju i filtra/miski chcą za sam swap ok 400-500pln. W poszukiwaniu skrzyni której zbyt wiele na rynku nie ma gdyż w większości to od n52 pojawiło się mi pytanie z którym utknąłem w martwym punkcie. Czy bedzię mi chodzić skrzynia z każdego M54B25 w tym czy innym roczniku? Szczególnie chodzi mi o elektronikę skrzyni. Po moim vinie na RealOEM.com znalazłem że są uwzględnione dwie skrzynie: Czym to się różni? 1# 01 Automatyczna skrzynia biegów EH GA6HP19Z - LG 1 24007545012 $7103.34 Zakończono, +podst 2# 01 AT-Automatyczna skrzynia biegów EH GA6HP19Z 1 24007527713 $5289.02 +podst W sieci znalazłem 2# z M54B25 192KM i z 2004r więc dokładnie taka wersja jaką mam, lecz jest to anglik. Czy ta skrzynia będzie mi chodzić bez większego problemu? Wszelkie porady czy sugestie od osób obeznanych bedą dla mnie bardzo cenne. Z góry dziekuje, Pozdrawiam
  4. Witam forumowiczów, Proszę o radę co może być z moim kierunkiem. Sprawa wygląda tak że gdy załączam kierunki w lewo i chwilę działąją wszystkie, lecz po chwili wszystkie zaczynają mrugać szybciej i wtedy wyskakuje błąd swiateł przy zegarach. Zatrzymując się zawsze odkrywam że tylni lewy kierunek nie działa. Czasem wystarczy poprostu puknąc w lampę i prykaśny kierunek doznaje samoozdrowienia. Przeczysciłem styki mechanicznie, contact cleaner też poszedł w ruch, sprawdziłęm wizualnie kable w tymże rejonie tylniej lampy, wymieniłem żarówkę sądząc że to ona może być winna-niestety problem nawraca jak bumerang. Czy jest gdzieś jakiś zimny lut bądz newralgiczne miejsce na wiązce gdzie następuje uszkodzenie? Proszę Was bardzo o jakieś sugestie. Może ktoś borykał się z podobnym problemem? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.