Skocz do zawartości

gamzaj

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2.0d 2005r.

Osiągnięcia gamzaj

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Z racji , że w poprzednim samochodzie (e90) mialem nagłośnienie Harman Kardon to teraz w X3 czuję wielkie rozczarowania tym jak to audio gra. Mam standardowy zestaw bez wzmacniacza z radiem Professional Navi. Czytałem kilka tematów na forum, że da się zrobić upgrade do sytemu HiFi poprzez dołożenie wmacniacza w bagażnik oraz wysokotonowych glośniczków w drzwi przednie. Natomiast mam dylemat jeśli chodzi o wiązkaę kabli. W miejscu gdzie normalnie jest wzmacniacz ja mam tam moduł Bluetooth Motorola. Da się w jakis sposób wykorzystać jego wiązkę? Czy trzeba ciągnąć nową od radia do bagażnika? Druga sprawa to czy mogę po prostu założyć wzmacniacz czy bedzie konieczność wywalenia modułu Bluetooth bo coś sie będzie gryzło? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
  2. Z chipa jednak rezygnuje... racja szkoda skrzyni. 250 tys max? Co najczęściej pada? Konwerter czy raczej coś poważniejszego?
  3. Witam. Posiadam X3 z silnikiem 3.0D 204KM ze skrzynią automatyczna. Rocznik 2004. I mam pytanie odnośnie tego czy robił ktoś w takiej konfiguracji chipa? Naczytałem się że skrzynia którą mam nie należy do trwałych. Obecnie mam przebieg 204 tys którego jestem pewny. Skrzynia miała wymieniany olej około 15 tys km temu i według mnie chodzi idealnie. Jeśli ktoś coś się orientuję to proszę o pomoc i doradzenie. Pozdrawiam :)
  4. W okolicy trudno o zaufanego mechanika...dlatego wole samemu cos ogarnąć. Zapomniałem dodac że mam zrobionego chipa który śledzi od jakis 100tys. Pół roku temu hamowałem i wyszło 190KM. Wtedy też nie było tego muła. Dziś się bawiłem gazem podzczas jazdy i ten muł jest też np przy 3.5 tys obrotów....wciskam nagle pedał a on zastanawia się ze 2 sekundy i dopiero ciągnie. Myślę że możesz mieć rację z tą turbinka...poprzedni właściciel wymieniał nastawnik. Może i przyszedl czas na mój. Sprawdzę ten dfp dokładnie jeszcze i dam znac. Dzieki za odpowiedź
  5. No diesel to nie był dobry pomysł na takie dojazdy :roll: dostałem się do tej klapy i chodzi dość płynnie ale było na niej pełno oleju i w egr samym też. Mimo że jak kupiłem samochód to czyścilem egr z tego nagaru i było tam czysto. Wymieniłem już odme ale stara nie wyglądała na zużyta bo w sumie oprócz membrany nie ma co się tam popsuć. Turbo pod względem luzu tez sprawdzałem w prawdzie palcami ale nic nie czuć. Dość czesto tez czuje spaliny w środku a wydech jest szczelny
  6. Czasami potrafi właśnie telepać podczas gaszenia ale nie dzieję się to za każdym razem. Gdzie znajduje się ta klapa? Chodzi o te w dolocie?
  7. Myślę ze gdyby sie wypalał to bym widział w lusteku raczej...ostatnie wypalenie dpf według komputera to przy przebiegu 235 tys a obecny przebiegu ponad 250 tys. Przez połowe posiadania miałem uszkodzony termostat egr i temperatura silnika nie przekraczała 50 stopni
  8. Odkąd mam samochód czyli jakies 20 tys km nie zauważyłem zeby się wypalał. Robie codziennie raczej krótkie odcinki do pracy po 10km. A jakie powinno być ciśnienie i temp? Bo wczoraj rzuciło mi sie w oczy ze temp na dpf byla około 150 stopni
  9. Sprawdziłem doładowanie. Przykładowo podczas przyśpieszenia z 3 biegu z 1.5 tys obrotów progam pokazuje że oczekiwana wartość doładowania to 2400 a wartość rzeczywista wtedy jest 1500 okolo. Dopiero powyżej 3tys obrotow turbo nagle zaczyna pompować i wartość te są sobie praktycznie równe :( :(
  10. Ja zrobiłem tym samochodem 20 tys km i jej nie ruszałem.Odma raczej jest jeszcze oryginalna i nikt do niej nie zaglądał... https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/EiQBUwZ51ze~_fFTUN5y90k1vniy1z
  11. Rozebrałem odme...separator było trochę zapchany. A tak wygląda pokrywa zawórow w miejscu gdzie siedzi odma. Na sciankach dużo takiej mazi...
  12. Dziś spróbuje inpe podłączyć tylko nie wiem jakie parametry sprawdzić... mógłbyś mnie nakierować?
  13. Dzięki za odpowiedź. Tak ic był od tego samego modelu a przed montażem wypłukałem go więc był czysty. Od razu po montażu było okej. Dziura zaczęła się odkąd zaczął tak brać olej. Wirnik siedzi sztywno. Jedynie co to zauważyłem że jest bardzo duzo oleju w dolocie do turbo. Wygląda jakby leciał tym krótkim przewodem gumowym który wychodzi gdzieś z pokrywy zaworów. Czy możliwe że odma nie separuje oleju i leci wszystko do dolotu? W sumie gdyby olej był w ic to moze od tego dziura :/
  14. Witam. Wczoraj zapaliła mi się kontrolka niskiego stanu oleju. Zdziwiło mnie bo 2 tygodnie temu sprawdzałem i było pod max. Ogólnie wyszło że ubyło mi jakies 0.7 L przez okolo 800km. W dodatku jest potężny muł...nawet szybkie ruszenie z 1 biegu kończy się tym że silnik musi wejść na jakies 2500 obr/min i nagle wyrywa. Na każdym biegu podobnie. Wczesniej tak nie było. Samochód ma przejechane 250 tys a turbo nigdy nie było naprawiane. 4k km temu wymieniony został intercooler bo mocno się pocił. Żadnych większych wycieków nie ma. Jedyny jaki namierzyłem to kilka ml w okolicy wtryskiwaczy które chyba wydostały się spod uszczelki pokrywy ale nie sądzę zeby tyle oleju wyleciało tam. Samochod nie dymi ani na biało ani na niebiesko. Czasem obserwuje kropki oleju na zderzaku przy wydechu. DPF jest. Ma ktoś jakis pomysł co mam sprawdzić?
  15. Witam. Mam problem z moją e90. Otóż prawe tylne koło chowa się w nadkolu dużo więcej niż lewe. Dokładnie o ponad centymetr. Jest to różnica zauważalna gołym okiem. Wymieniłem sprężyny i amortyzatory. Poduszki amortyzatorów również. Wszystkie wahacze sprawdzone pod kątem luzów. Nic ko kompletnie nie widać. Miał ktoś podobny problem? Nie chcę wymieniać części w ciemno...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.