Skocz do zawartości

michal1993

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 325i 2007

Osiągnięcia michal1993

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie miałem jeszcze czasu, aby wjechać na kanał i sprawdzić łączenie kolektora z wydechem, ale w internatach znalazłem informacje, ze błąd może się tez pojawić przy niskiej jakości paliwa (zawsze tankuje tylko na Orlenie i Bp zwykła 95). W poniedziałek zalałem sobie 100 oktanowa benzynę na shellu, przejechałem ponad 200 km i jak do tej pory spokój. Wyjeźdze do końca zbiornik i zobaczę czy błąd nie wróci. Inna kwestia to zauważyłem, ze po zalaniu tego paliwa po odpaleniu na zimnym wyraźnie falują obroty. Nie za każdym razem, ale często. Jest to chwilowe i bardzo wyraźne, bo z około 900 rosną do jakichś 1400, a potem dodają i normują się. Do tego robiłem test vanosa w inpa i dostałem komunikat (tłumaczony w translatorze niemiecko - polskim :) ) „Sprawdź pamięć błędów w poszukiwaniu wpisów w połączeniu z pozycjonerami wałków rozrządu”. Ogólnie nie pojawiały mi się żadne inne błędy poza tymi od katów, a z tego co czytałem jeśli z vanosem coś byłoby nie tak, to oś powinienem dostać.
  2. Saico błąd miałeś cały czas czy wracał po przejechaniu jakiegoś dystansu? BaX sprawdzałem to tylko w trakcie jazdy i jadąc przy obrotach około 2k było średnio 0,7v. Dziś błąd pojawił się ponownie. Narazie jedynym tropem jest łączenie. Kolektory napewno nie będą tutaj przyczyna?
  3. Z tego co zaobserwowałem to w trakcie jazdy jest 0,7 - 0,6 , a poniżej 0,2 spada tylko przy odpuszczeniu gazu gdybobroty schodzą. Bledy wracają nieregularnie. Możliwe jest, ze sondy się przycinają? Zbierałem się do zakupu kolektorów, ale może to nie one są problemem. Nie wiem na ile to jest istotne, ale w aucie mam nieseryjny tłumik (z kwasowki), ale to chyba nie powinność wpływu na emisje spalin
  4. Wziąłem sobie radę do serca. Zrobiłem dwa zdjęcia przy temperaturze oleju silnikowego około 100 stopni. Po rozgrzaniu na wolnych obrotach wyglada to tak: Zauważyłem, że po sadownik gazu gdy schodzą obroty sondy przed kat wchodzą na czerwone pole, ale nie mam pojęcia na ile to jest istotne.
  5. Mam niemiecka wersje inpy i zgodnie z tym co znalazłem w internatach chyba udało mi się znaleźć mieszankę. Niestety nie potrafie tego zinterpretować. Czy któryś z kolegow na podstawie zdjęć byłby w stanie powiedzieć czy w ogóle dobrze trafiłem z ekranem w inpie i czy mieszanka jest w normie? Mam zdjęcie przed odpaleniem silnika i po odpaleniu jak złapał już złapał trochę temperatury. Przed odpaleniem: Po odpaleniu:
  6. Oleju co bardzo mi się podoba nie dolewam w ogóle. Miałem wyciek w podstawie filtra oleju, i wtedy mi ubywało. Razem z disami wymieniłem uszczelnienie góry silnika oraz podstawy filtra oleju i nic nie ubywa. Czy poprzez inpe mogę sprawdzić mieszankę?
  7. Cześć. Ze swoim autem mam problem jak w temacie. Problem jest napewno od niecałego roku. Początkowo naprawy były realizowane w serwisie. Za każdym razem wyświetla się chceck engine. Najpierw przy starcie na zimnym silniku samochód jakby lekko się „telepal”, obroty wchodziły na około 1k, leciały do góry na jakieś 1200 i lekko falowaly, wracały do 1 k i potem już tylko opadły. Dostawałem z inpa bledy 29F5 i 29F4 o katach i błąd z sonda. Po kilku dniach zaczął wypadać zapłon na cylindrze. Serwis trafnie zdiagnozował i zostały wymienione dwie disy. Po jakimś czasie od wymiany ponownie wróciły bledy katów. Udałem się znów do serwisu. Sprawdzali różne rzeczy. Wszystko ich zdaniem było ok. Bledy skasowali i kazali obserwować. Od tamtej wizyty w serwie bledy wróciły mi jesxcze jakieś 6 razy ( chyba od października) i cały czes te same 2 z katami. Czara goryczy przelała się teraz gdzie kasowałem błąd w poniedziałek rano, a wieczorem pojawił się ponownie. Czytałem, ze nie koniecznie mogą być uszkodzone same katy. Robiłem w inpie test sond i chyba wszystko z nimi ok. Wydaje mi się, ze są tam tez testowane obydwa banki. Jest coś co mógłbym zrobić, żeby jednoznacznie stwierdzić co należy wymienić? Auto nawet z błędami jeździ dobrze, wchodzi na obroty, ale ta kontrolka dobija. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Przeczytałem już wiele tematów, niestety nie udało mi się jeszcze znaleźć rozwiązani ( zaznaczę, ze nadal mam wrażenie jakby po odpaleniu lekko się trząsł)
  8. Komputer pokazuje tylko błąd spalonej żarówki stop (co się zgadza) oraz coś z czujnikami parkowania (działają ok i w serwisie nie wiedzieli czemu może być błąd). Około miesiąca temu pojawił się check engine, ale zgasł po przejechaniu jakichś 100 km. Po podłączeniu kompa wyszło, ze chyba przywiesila się sonda lambda. Do tej pory błąd nie powrócił, auto cały czas równo pracuje, nie ma spadków mocy. To może być wina sondy?
  9. Cześć, Od niedawna jestem właścicielem e92 325i silnik n52. Auto na zimnym silniku np. Gdy rano startuje do pracy kręci max 2 razy i startuje, natomiast jak już silnik jest rozgrzany gdy go zgasze i próbuje ponownie odpalić w niedługim czasie to kręci zdecydowanie dłużej. Na tyle długo i ciężko, ze można odnieść wrażenie jakby miał już nie odpalić. Po odczekaniu jakichś 2h jak już się schłodzi ponownie pali bez problemu. Podejrzewałem akumulator, niedoładowanie, bądź zbyt duży pobór mocy przez wzmacniacz, natomiast gdyby to była przyczyna to przy późniejszej próbie odpalenia problem tez by chyba występował. Czy ktoś może spotkał się już z takim problem? Co może być przyczyna? Probowalem wyszukać odpowiedzi na forum, ale tematy dotyczyły w zasadzie wyłącznie diesli lub silników z lpg. Będę bardzo wdzięczy za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.