Skocz do zawartości

mikael12

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mikael12

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Więcej rzeczy nie trzyma ciśnienia Wymień tloczki ADAPTER MECHATRONICA tuleja wtyczki mechatronica ZAWORY ELEKTR. 6HP26 plyta separacyjna 245 tulejki uszczelniajace obudowy Update softwareu przy okazji +zestaw sonnax zip kit BMW ZF EO 6HP26 Automatic Transmission Gearbox ZIP Kit Cytując z tłumaczeniem. NAJLEPSZA RADA DLA CIEBIE: PONIEWAŻ 99% problemów z tymi skrzyniami jest związanych ze spadkiem ciśnienia płynu, zdecydowanie polecam zestaw zip SONNAX. po remoncie reset ADAPTACJI ZA POMOCĄ OPROGRAMOWANIA BMW INPA LUB ISTA, zasada jest taka, żeby nie jeździć, jeśli szarpie lub źle zmienia biegi. Pamiętaj - tanio... ludzie zwykle płacą podwójnie (bez urazy). https://www.bavlogic.com/?p=3738
  2. bardziej mnie ciekawi jak je umieścił w dobrym miejscu i płyta po jedno-krotnym otwarciu już rwie ścieżki i wymaga nowej PS Czy w INPA jest opis tego? np. momenty śrub mechatroniki?
  3. Jakim programem to odczytałeś? A jeśli INPA bądź ISTA to jak tam wejść, które menu ?
  4. u mnie też buczy, że wolę jechać bez klimy chłodzi na 6 stopni i zero błędów natomiast bimmer check jak robi sprawdzanie bmw na życzenie klienta przed zakupem to często piszą w raporcie głośny kompresor klimy
  5. ZF 6hp26 jaki zestaw do naprawy zaworów solenoid w 6hp26 są kolory 2 czerwone, 2 niebieskie, 3 żółte, 1 zielony Co oni sprzedają https://allegro.pl/oferta/zawor-zawory-solenoid-zf-6hp19-6hp26-1068298044-9299332871 3 niebieskie 3 żółte https://pl.aliexpress.com/item/1005001359387858.html 2 czerwone 2 niebieskie 3 żółte :cry:
  6. u mnie jest 9szt z ciekawości skąd bierzecie potem który model płyty separacyjnej macie i jak ułożyć kulki? jest gdzieś to w specyfikacji... czy wiedza tajemna warsztatów naprawy skrzyń ? PS to mnie powstrzymuje przed wymiana tłoczków :( a chciałbym to zrobić bo 200 tys padło i nie chcę czekać aż będą objawy.
  7. z ciekawości jak to się skończyło
  8. Po co jest i jak działa valley pan (pokrywa górna) w N62 V8 chodzi o 1 i 2 jak rozumiem wchodzi tu grubą rurą jedno z wyjść pompy, ale co potem, wypływa gdzieś ? PS czy taki widok jak poniżej to efekt nieszczelności uszczelki w tej grubej rurze w której leci płyn chłodzący
  9. 1. Kojarzysz może który ekran w INPA pokaże te parametry korekt na biegach skrzyni ? 2. Co w skrzyni można wymienić ? adapter mechatronica tuleja wtyczki tulejki uszczelniające z prostych rzeczy tyle :wink: myślałem też o tłoczkach ale to chyba wymaga zdjęcia płyty separacyjnej i amator może się zgubić dlatego się boję czyszczenie elektrozaworów można zrobić Mieszkam na Górnym Śląsku, kusi mnie zrobić sobie większy remont skrzyni bo co prawda po 5 latach miała wymieniany olej, ja wymieniłem drugi raz po 10, zrobiłem adaptacje i chodzi idealnie, wcześniej mi trochę szarpała na zimnym w trybie sport między dwójką a trójką, na razie się to cofnęło ale kusi mi wymienić kilka rzeczy jak te wyżej wymienione. Buduje się z garażem na posesji i będę miał dobry kanał jeszcze jesienią albo wiosną przyszłego roku Chętnie bym sobie samemu to ogarnął A druga rzecz mam jakiś wyciek z tyłu silnika, znalazłem na tej grubej blasze stabilizującej od dołu silnika trochę płynu chłodzącego, podejrzewam, że albo: valley pan - 01 Pokrywa z uszczelką górna albo cover rear - 05 Pokrywka zamykająca, tylna Natomiast mam dobrą tą rurkę łączącą (03 - coolant pipe), myślę tak bo nie tylko nic nie wypływa mi przez ten otwór z przodu ale również aby to potwierdzić po jeździe wcisnąłem sobie kilka metrów białej wełny takiej na sweter przez tą dziurkę i zostawiłem na noc. Rano nic nie było ani kolorowe ani trochę wilgotne więc chyba z tej rurki mi nic nie cieknie. Nie wiem czy dobrze myślę, że to co ludzie pokazują to jest efekt wycieku z rurki? Myślę, że coś by się pojawiło gdyby jakaś kropla była to była z początkiem rutki przy uszczelce to by spadła na tą wełnę i bym widział efekt kolorowy Natomiast ubywa mi płynu, na 5000 km muszę dolać tak mniej więcej szklankę 250 ml. Myślę, że gdybym przyjechał 10 000 km bez dolewania to dostałbym komunikat niski poziom. Wcześniej miałem też wyciek na czujniku temperatury przy wyjściu z chłodnicy ale wymieniłem tą gumową rurkę razem z czujnikiem i z przodu wszystko jest suche, rurki (04) nie podejrzewam (test wełny raczej mnie utwierdza w tym), natomiast widzę wyciek pod/z tyłu silnika więc albo valley pan - 01 Pokrywa z uszczelką górna albo cover rear - 05 Pokrywka zamykająca, tylna
  10. 1. jak sprawdziłeś rurkę (þrócz pełnej rozbiórki kolektora i górnej pokrywy z uszczelką aby zobaczyć na własnej oczy)? 2. który to trójkąt masz na myśli ?
  11. Zwykłe kodowanie kombi zawsze kasuje godzinę do --:-- i trzeba ustawiać. Wywaliłem ten micro-filtr znów kodowaniem bo nie dało się zresetować tych ------. To wywalenie też przy okazji wyzerowało godzinę w kombi i znów musiałem w menu ustawiać. Będę musiał podejść do auta z NCS, przywrócić ten micro-filtr, dać SG RESET na IHKA i zobaczymy czy pojawi się reset przy micro-filtrze czy tylko ----- i OK znowu. Cytuję: "my cabin filter service light came up and I cannot reset it" " I was able to get it working by doing a SG_Reset on the JBBF and IHKA module. Weird but it now is reset "
  12. Ciekawe czyli coś jak odpięcie akumulatora. A czy pozostawienie auta na ponad ileś minut zamkniętego chyba zrobi to samo z IHKA, który raczej nie chodzi w trybie zamkniętego auta.
  13. Kodowałem KOMBI i zakodowałem CBS_STAT_04H i inne *******04H więc wyskoczyło ostrzeżenie o serwisie mikrofiltra, ale nie jestem w stanie go zresetować bo w dacie i przebiegu widać tylko kreski. Nie mogę go zresetować - ani z procedury deski rozdzielczej (pokazuje komunikat OK zamiast RESET !) ani ISTĄ (są inne jak olej, klocki itp. ale nie pojawia się mikrofiltr) Czytałem gdzieniegdzie, że 1. "Po 03.07 usunęli mikrofiltr z CBS, teraz zalecają jego wymianę przy każdej wymianie oleju" OK auto z 2008r dlatego sam włączyłem go w module KOMBI 2. gdy przebieg pokazuje tylko kreski, musisz zrobić SG_RESET modułu IHKA OK, to ma sens, ponieważ może być zależny od modułu klimatyzacji/wentylacji Ale co dokładnie robi SG_RESET? :mrgreen: Oczywiście w NCS Expert
  14. mikael12

    E60 ACC kalibracja

    działa do dziś jak komuś się resetuje znów to może ma luźny zderzak albo radar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.