Skocz do zawartości

taubeta

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 120d 177 KM 2007r

Osiągnięcia taubeta

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć chciałbym coś pokodować w moim bmw e87 120d 177KM ale mam problem z wyłączającym się po jakimś czasie zapłonie (około 3 min) . Zanim wyłączy sie zapłon pada informacja o akumulatorze. akumulator nie dawno wymieniłem i zaadaptowałem. Jak sobie z tym poradzić? Czy jeśli podepnę prostownik to zapłon się nie będzie wyłączał? Czy może można kodować na wyłączonym zapłonie?
  2. Cześć, czy ktoś korzystał z tego szkolenia i podzieli sie wrażeniami z niego? Czy jest warty swojej ceny? Czy wiedza przekazywana jest w sposób zrozumiały? http://onlinechiptuning.pl/index.php?id_product=1&controller=product
  3. Dziękuję za odpowiedź, na pewno posprawdzam te elementy jak również przeczyszczę sobie dokładnie układ klimatyzacji. Jakby były jeszcze jakieś sugestie to piszcie śmiało Panowie.
  4. Cześć wszystkim, od 05.08.19 do 19.08.19 idę na urlop i zamierzam wymienić rozrząd po przez wyciągnięcie silnika w moim BMW 120d 177 KM z przebiegiem 230 000 km (silnik N47D20A). Pytanie z mojej strony brzmi: co warto jeszcze przeglądnąć/wymienić (czy to w samochodzie, czy przy silniku) jak będę go miał już na wierzchu?
  5. taubeta

    moduł mpm

    Dzięki wielkie, zdecyduje sie więc zakupić nowy akumulator.
  6. taubeta

    moduł mpm

    Z obciążeniem rozruchowym był sprawdzany
  7. taubeta

    moduł mpm

    Na wyłączonym silniku to nawet wcześniej niż 10 minut pojawia się taki komunikat, po czym po chwili zapłon się sam wyłącza. Myślałem że to normalne. Akumulator sprawdzałem testerem i ładnie trzymał napięcie.
  8. taubeta

    moduł mpm

    Czego może dotyczyć błąd A559 przekaźnik zasilania MPM? Samochód nie posiada innych błędów. Akumulator w pełni sprawny. Dodam że silnik słabo się uruchamia na zimnym i nierówno pracuje, na ciepłym uruchamia się jeszcze gorzej ale juz równo pracuje tylko wystąpi lekkie zafalownie się obrotów silnika. Przekaźnik 30g sprawny. Silnik N47D20A 177KM 2007.
  9. taubeta

    moduł mpm

    Dzięki wielkie, muszę zobaczyć co tam z nim jest, ponieważ mam błąd A559 przekaźnik zasilania MPM
  10. taubeta

    moduł mpm

    Cześć, nigdzie nie moge znaleźć odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie, gdzie znajduje się moduł mpm w BMW E87 120d ?
  11. technik mechanik, mgr inż. mechatroniki, 10 lat pracy w warsztacie napraw maszyn rolniczych. Mechaniką samochodową zajmuje się hobbystycznie od 7 lat.
  12. Cześć wszystkim, Przymierzam się właśnie do samodzielnej wymiany rozrządu w BMW e87 120d 177KM silnik: N47D20A. Chciałbym się zapytać czy konieczne jest wyciągniecie silnika czy da rade bez jego wyciągnięcia? Czy wiecie jakie czekają na mnie "kruczki" podczas operacji wymiany rozrządu?
  13. Odczytałem temperaturę i na zimnym silniku wskazuje 98 stopni Celsjusza, wiec wnioskuję, że czujnik do wymiany.
  14. Witam wszystkich, na początku chcę się przedstawić. Jestem nowym forumowiczem i od niedawna właścicielem BMW E87 120d 177KM 2007r z silnikiem N47D20A. Pojawił się ostatnio problem z ciągle pracującym na wysokich obrotach wentylatorem chłodnicy. Poziom cieczy chłodzącej jest w normie, nie wyskakuje żaden komunikat na wyświetlaczu ani tez nie świeci się żadna kontrolka informująca że coś jet nie tak, po podpięciu do interfejsu diagnostycznego widnieje błąd "46D1 - status pomocniczej pompy wodnej, - zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany" ale ten błąd widniał jeszcze zanim zauważyłem problem z wentylatorem, jedynie doszedł nowy błąd "480A - system filtra cząstek stałych". Czytałem wypowiedź jednego z internautów że przyczyna może leżeć w czujniku temperatury. Czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.