Skocz do zawartości

bmw_owner320i

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320i

Osiągnięcia bmw_owner320i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jestem po serwisie. Wymieniono górne mocowania amor. przód (lemforder), zawias jest juz całkowicie sztywny, idealny.
  2. Stukanie rozwiązane- dokręcona została śruba na maglownicy i (a może przede wszystkim) sanki zawieszenia (były luźn) co do wycia- spostrzegłem, że przy ostrym slalomie szura coś w lewym przednim kole, to plus wycie spowodowało wymiane łożyska (320 zł FAG, bo z piastą...ech) Efekt- bez zmian. Szuranie nie jest wynikiem kontaktu osłony tarczy z innymi elementami.
  3. Napęd też byl ostatnio sprawdzany, więc raczej wał nie. Pukanie jak i wycie jest delikatne, wątpię żeby było to słychać na telefonie. Na pewno zacznę od wymiany górnych mocowań amortyzatorów. Ps. Wycie może być połączone z delikatnym dźwiękiem szurania które słychac przy otwartym oknie...
  4. właśnie tu jest problem- nie. Wycie jest zalezne od jazdy, czyli sugeruje koła, ale nie daje typowych objawów czyli narastanie w zakrecie/wraz z predkoscią. podczas jazdy na chwilę przerzciłem skrzynie na N i wycie nie ustawało.
  5. po ślubie pewnie bede musial wymienić w ślepo...
  6. cześć, E90, 2.0 N46, 2006r, prawdziwy przebieg 160k, automat ZF Zrobione: hamulce przód (komplet) łaćzniki stab drążki+ końcówki kier Podczas jazdy, przy przejeżdżaniu przez zapadnięte studzienki lub uskoki drogi (np łączenia asfaltu, gdzie występuje róznica poziomów, no o 2 cm) słychać delikatne pukanie z przodu. Niestety kilka różnych stacji diag. nie stwierdziło żadnego luzu, wszystko sztywne, nawet magiel nie puka. Moj mechanik tez nie wykrył niczego. Co jeszcze w tym wynalazku może jeszcze pukać, nie dając przy tym żadnego luzu? Druga sprawa, przy miejskich prędkościach (0-70km/h) słychać delikatne wycie, coś jak łożysko kół (przód samochodu, na 99% nie most) z tym, że nie narasta wraz z prędkością (i nie wyje ciągle, są losowe interwały, gdzie nie wyje, a innym razem wyje...) Jak wyżej, nikt nie wiem co (opony na 100% nie- testowane na 3 rożnych kompletach, w tym obecnie mam nowe, produkcja 2019, pełna geometria czyli zbieżnosc przód/tyl + katy pod obciążeniem mam zrobione (hunter 3d). Za cicho na diagnoze, za głośno żebym sie nie wku...ał. Gdyby nie pakiet, który wsadziłem (to co powyżej + gaz+opony+uszczelniacze zaworowe+ olej w skrzyni + inne mniejsze bzdety) w ten badziew to bym juz to sprzedał.\ Niestety jazda tym autem nie daje żadnej przyjemności, a wręcz odwrotnie. Wiem, że raczej nikt nie pomoże, ale chociaż chciałem wyrzucić z siebie frustracje tym wehikułem :evil:
  7. Silesia Cars Katowice (w standardzie ściągany kolektor do wiercenia + strojenie na korekty) Galerie montaży są na znanym forum o lpg. Montował dla mnie do N46. Działa idealnie, jak na benzynie. jeśli to bezpośredni wtrysk możesz jeszcze się zastanowić nad GZW Zbrosławice, choć tu już na własna odpowiedzialność...
  8. każde auto używane może na początku zakupu wymagać napraw poważnych jak i dupereli po lifcie moze walnac sonda NOX (ok 2 tys), wtryski itp przed liftem N46- uszczelniacze zaworowe (bez sciagania głowicy ok 1500-2000 zł), valvetronic i rozrzad to tez 4 cyfrowe kwoty na forach przewijają się opinie o slabym moście (ok 900 zł łozyska + robocizna) E90 nie jest bardzo tanie w eksploatacji, ale tez nie zabójcze- pomysl moze o serii 5- E60 ;)
  9. spokojnie, chyba źle zrozumiałeś mój post. Ja oraz wszyscy pasażerowie zawsze zapinamy pasy, więc nikt nigdzie nie poleci ;) Moje pytanie jest natury technicznej- czy opisana przeze mnie wcześniej przypadłość jest poważna i wymaga wymiany maty czy też wyppstarczy dezaktywacja lub po prostu nieprzejmowanie sie i zaniechanie dalszych działań? Jeszcze raz opiszę problem- pasażer - np. podczas parkowania pod marketem, rozpina pas i kontrolka pasów nie zawsze zaświeci się (czasem działa OK- czyli świeci od razu, czasem ze zwłoką ok 10 sekund, rzadziej- nie zapali się wcale)
  10. a dezaktywacja? druciarstwo czy można przyjąć to jako substytut naprawy?
  11. hej, jako że na pierwszy post nie było jednoznacznej odpowiedzi- ponawiam: pasażer odpina pas- kontrolka pasów nie zawsze się zapali. Naprawiać/grzebać/zdezaktywować czy olać i jeździć? (kontrolka poduszek OK, wszystko inne też OK)
  12. plastik pod kolumną kierownicy? pouciskaj o zobacz czy skrzypi
  13. niebieska. katalogi firm produkujących oleje pokazywały 4,3 l
  14. Cześć wszystkim. Niedawno nabyłem 320i z 2006 r, 2.0 150km. Po kupnie nie było dymienia lub tez po prostu nie zauważyłem (cięzko dywagować czy byl zalany motodoktor...) Po wymianie oleju (filtr mann, olej shell helix ultra 5w30, wlano 4l, wg wskaźnika był max) nastąpiło dymienie, które standardowo w N46 odpowiada objawom uszczelniaczy zaworowych, tj po chwilowym postoju i depnięciu chmura dymu. Dlatego wcześniej nie zakładałem tematu nawet. Jednakże po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów poziom oleju spadl do połowy i o dziwo dymienie znacznie ustało (pozostało minimalne, ale chmur za sobą już nie zostawiam). płynu chłodniczego nie ubywa. Czy to faktycznie uszczelniacze, czy jednak problemu szukać gdzie indziej? Za 2 tyg auto idzie do facha. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.