Skocz do zawartości

Marcin_Krk

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330 xi
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Marcin_Krk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Daj znać jeśli interesowałby Cię sedan 330 xi z jeszcze niższym, 100% oryginalnym przebiegiem.
  2. A cóż to za kosmiczna koncepcja..? :shock: :mrgreen:
  3. Ano właśnie. To tak jak z olejami. WIdziałem kiedyś porównanie palnika oryginalnego i podróbki, chyba Philipsa. Faktycznie, jak się przyglądnąć bliżej to już gołym okiem było widać różnice (krój czcionek na napisach, jakoś wykończenia elementów plastikowych itd) Ja 4-ty rok jeżdżę Superbem i używam palników no-name kupionych za ok 50 zł/szt. Póki co bez żadnych problemów. Może jakbym porównał do jakiś high-endowych to pewnie zauważyłbym różnicę, ale sprawdzają się i jestem zadowolony :)
  4. Nie do końca. Faktycznie uważam że 250 zł za jeden palnik (jak w przypadku Osram mega-turbo-super-hiper) to przesada, chociaż w testach rzeczywiście osiągają wysokie noty. Jednak są alternatywy niewiele ustępujące jakością a sporo tańsze. Akurat jestem na etapie zakupu żarników i analizie wybrałem GE Xensation 35W za 75 zł/szt. W tym samym teście były również chińskie palniki w cenach ok 40-50 zł które nie dość że wypadły bardzo marnie to jeszcze nie spełniły nawet norm. Jak zawsze, warto mieć otwartą głowę i trochę poszperać :)
  5. Z poduszką może być różnie, bo po lifcie były "dwu-ładunkowe" a przed liftem jedno. Nie jestem pewien co na to instalacja w Twoim aucie :)
  6. U mnie właśnie jakoś tak zalakierowany że się nie rzuca w oczy na szczęście, trzeba się mocno wpatrzeć. Zobaczymy jak się będzie sprawował, jak się skiepści to już wiem czego pilnować przy poszukiwaniach kolejnego :)
  7. W moim przypadku szukałem błotnika w kolorze, ale niestety nie przyszło mi do głowy sprawdzać czy oryginał czy zamiennik... Oczywiscie znalazłem, kupiłem i dopiero przy zakładaniu okazało się że to nie oryginał. U mnie był wygrawerowany napis "Made in Taiwan" na błotniku, w okolicy śrub mocujących w komorze silnika. Oryginał który mam z drugiej strony nie ma żadnego napisu. Co ciekawe, błotnik "siadł" bez żadnych problemów i wygląda całkiem przyzwoicie. Zobaczymy jak sie będzie zachowywał z czasem
  8. Od lat używam polskich Mot-Gum'ów. Kosztują ułame tegio co Bosch, Valeo itd natomiast uważam że nieustępują im jakością. Zarówno jakość gumy jak i konstrukcji wystarcza spokojnie na sezon porządnej pracy. Aktualny komplet uzywam już drugi sezon, jeszcze zimę pojeżdżą. Inna kwestia to wspomniane powyżej traktowanie wycieraczek. Faktycznie, praca po zamarzniętej szybie, na sucho itd spowoduje że nawet OEM wycieraczki szybko będą się nadawały do wymiany.
  9. Moja koleżanka z pracy miała stłuczkę, oddała samochód do naprawy bezgotówkowej w ASO i przez cały czas naprawy jeździłą samochodem zastępczym dealera, ponad 1,5 miesiąca.
  10. A co mu się stało w przednie lampy? :P
  11. Witam, Czy aplikacja "obsłuży" M54B30 w '01 E46? W pierwszym poście wspomniano o fazie testów, stąd pytanie.
  12. Wielkie dzięki! :) A przy okazji, jeśli nie mam żadnego sterowania w kierownicy to rozumiem że muszę podciągnąć wiązkę od radia?
  13. Szanowni, Chciałbym zmienić kierownicę ze zwykłej gołej czteroroamiennej na 3-ramienną M-kową ze sterowaniem radiem i tempomatem (mam Business 43). Doczytałem że do 2000 r poduszki były jedno-nabojowe, a powyżej 2000r już dwu. Teraz pytanie: z rozkodowango VINu mojego auta wynika że został wyprodukowany 02/2001 i jest jeszcze "przedliftem". Czy w takim razie będą pasowały kierownice z airbagami dwunabojowymi z poliftów? Dziękuję za odpowiedź :)
  14. Ingerencje w układ wydechowy, szczególnie w przypadku silników wolnossących zazwyczaj kończą się tak samo, czyli pogorszeniem osiągów i kultury pracy :) Układy wydechowe są bardzo dokładnie "policzone" i każde januszowanie powoduje rozstrojenie tych parametrów. Zmieniają się ciśnienia, przepływy itd które ktoś mądry zaprojektował. Nieco inaczej wygląda ta kwestia w przypadku silników doładowanych. Tam zazwyczaj faktycznie- im mnie restrykcji, tym lepiej. Często po takich przeróbkach i strojeniu efekty są faktycznie zauważalne :) Doprowadź silnik do stanu fabrycznego a kasę przeznacz na szkolenie jazdy- gwarantuję CI że da to więcej efektów :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.