Skocz do zawartości

Przemysław1982

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F30 320i 2016 było.
    BMW F34 320i 2017 było.
    Jest Peugeot 508 GT 2020 :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemysław1982

  1. Na 318 wiem, że jest jakiś nacisk. Na otomoto też są oferty zrabatowane wyżej niż to co oferują np na 320i
  2. BMW w ostatnim czasie nie szaleje z upustami. Myślałem ostatnio o powrocie do marki i interesowały mnie modele 320/330i i x3. Zaproponowany rabat w zależności od salonu i modelu 8-9%. przy cenie wyjściowej auta 270-280 tyś zł. Skończyło się na Volvo xc60 zrabatowanym z 280 na 220 tyś zł plus pakiet ochrony ceramika, skóry itp. W tej chwili partnerka rozmawia z Audi o q5 i proponują rabat na rocznik 20%. Ciekawe czy inne firmy zmuszą BMW do powrotu wysokich upustów?
  3. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    Witam. Jako że narzeczona dalej się miota z zakupem auta i na placu boju został Mercedes a180 Progressive Business Edition z paroma dodatkami i właśnie 118I w M pakiecie w automacie, to mam pytanie do osób użytkujących właśnie ten silnik. Czy czujecie wibracje, czy trzęsie przy uruchamianiu na zimno, ciepło, przy działaniu systemu Start/stop? Jak z dzwiękiem i hałasem podczas jazdy? Dziewczyna naoglądała się filmów na Youtubie i twierdzi ze to istny klekot. Podczas jazd testowych 218i czuliśmy ze to jest 3 cylindrowiec, zwłaszcza przy działaniu systemu start/stop ale dla mnie nie był to aż taki problem, narzeczona twierdzi jednak że buda się mocno trzęsła. Padł nawet pomysł aby kupić 120i, zrezygnować z cześci wyposażenia i dołożyć trochę PLN, ale akurat teraz na 118i jest 20% upustu, a wg mnie do jazdy 3 km dziennie nie potrzeba nic więcej. Może ktoś z Was też zastanawiał się między klasą A a 118i i miał podobne dylematy względem silnika BMW? Będę wdzięczny za każdą opinię.
  4. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    W BMW na wersje business rabatu brak. W mercedesie jako, że dobraliśmy parę pierdółek dostaliśmy jeszcze do tej wersji prawie 14 tyś rabatu. Doszło do tego, że jak doposażymy 1 do poziomu GLA to wyjdzie nam 118i drożej :( . X1 to już leciwy model i szczerze trąci już myszką. Do tego 3 cylindry w nim nas nie przekonują. Na tapecie był jeszcze Mini Countryman. Nawet to fajne, ale.... twarde jak diabeł, i też model zaprezentowany w 2016r. U nas nie ma przywiązania do klasy czy marki. Jak rok temu wybierałem samochód to rozpatrywałem między innymi GLC, Audi a4 Avant, a5 a skończyłem w ..... Peugeocie 508GT:)
  5. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    Bmw ma b. słabe finansowanie. Mercedes przy zakupie GLA 180, wersja Business edition plus parę dodatków, cena transakcyjna 130600zł, kredyt na 5 lat, po zsumowaniu wpłaty własnej i rat wychodzi 136 tyś zł. I powiem Wam że Partnerka właśnie ku temu małemu suvowi się skłania... czekamy tylko na jazdę próbną. W niedługim czasie w Auto Studio Łódź ma być GLA 200 więc wersja z silnikiem o innej mocy, ale ogólnie konstrukcyjnie to samo. Jeżeli jazda wypadnie pozytywnie to raczej na Mercedesa się zdecydujemy. Raz, że auto większe, dwa że lepiej wyposażone, trzy z silnikiem 4 cylindrowym. A różnica w cenie nie jest dla nas barierą. Jeżeli jazda będzie in minus wrócimy do BMW ale już ostro zaatakujemy handlowca. Podobno na wersję business jest teraz leasing 100%. Może uda się przycisnąć sprzedawce bliżej końca marca jak będzie mu zależało na targecie?
  6. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    Dzięki za sugestie. Elektryczną klapę mam w swoim aucie i jest to przydatna funkcja, tak samo jak dostęp bezkluczykowy. W SUVie dziewczyna chciała w kompakcie twierdzi, że klapa jest lekka i nie jest to "must have". Ten Mpakiet trochę chodzi nam po głowie, głownie ze względu na kierownicę i przedni zderzak. Kobiety auta kupują oczami:) Wczoraj w Premium Arena byliśmy i nie ma w ogóle jedynek do jazdy, obejrzeliśmy na placu jedynke w Mpakiecie w podobnej konfiguracji do naszej oraz przejechaliśmy się 218i Gran Coupe i wrażenia na plus. Odczucia pozytywniejsze niż w A klasie, na pewno wykonanie lepsze. Silnik w czasie jazdy bezwibracyjny, lekko drży przy włączaniu. Ale jest ok. Chcemy wziąć auto w leasing na 5 lat przy 40% wpłaty. Cena auta 109 tyś. całkowity koszt auta w kredycie 120 tyś. W Mercedesie zaproponowano nam dużo lepsze warunki. Pamiętacie może swoje warunki finansowania? Pozdrawiam
  7. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    Dziękuję za informację. Właśnie tego drżenia się obawiamy. W Łodzi nie ma testowej 1 w wersji 118i i nie możemy sprawdzić czy jest to dla nas akceptowalne.... swoją drogą to paranoja bo tak samo chcieliśmy się x1 jakąkolwiek przejechać lub x2 bo też nad tym myśleliśmy również z tym silnikiem, i też nie ma możliwości. Słabo jak na premium. M pakiet wyeliminowaliśmy, z tego co wiem jest tam niższe zawieszenie i same zderzaki też obniżają samochód, wygląda to b. dobrze, ale Magda ostatnie 3,5 roku jeździ suvem, nie przejmuje się dziurami, krawężnikami więc stwierdziliśmy ze darujemy sobie. No właśnie a jak wygląda sprawa z Apple carplay. To jest w serii czy trzeba domówić. Nigdzie nie widziałem takiej opcji, więc założyłem, że jest z nawigacją zintegrowana.... A co myślicie ad elektrycznej klapy bagażnika?
  8. Przemysław1982

    Nowa jedynka

    Witam Moja partnerka nosi się z zamiarem zakupu BMW 118i. Mamy jednak obawy co do samego silnika a dokładnie jego wibracji. Mieliśmy okazję 4 lata temu pojeździć poprzednikiem z tym silnikiem i niestety odrzuciliśmy ten model właśnie z tego względu. Jako, że alternatywą jest Mini Countryman z taką samą jednostką napędową to trochę nim pojeździliśmy i wydaje nam się, że jest lepiej, ale nie idealnie. Czuliśmy drżenia nadwozia podczas działania układu start/stop. Silnik podobno jest po modernizacji i jest lepiej wyważony. Samochód będzie typowo miejski, jeżeli się partnerka zdecyduje to przesiądzie się z Suva więc zależy nam na komforcie. Konfiguracja jest raczej oszczędna ale nie chcemy inwestować dużej sumy w auto miejskie: BMW 118iModel Sport LinePLN 7.800,00 Biel alpejskaPLN 0,00 KFL1Sensatec Anthracite/Grey materiałowo­skórzanaPLN Wyposażenie standardowe (cena brutto z VAT)1DFPomiar RDE II249Kierownica wielofunkcyjna2PAŚruby zabezpieczające2VBSystem monitorowania ciśnienia opon2VCZestaw naprawczy do opon423Dywaniki welurowe428Trójkąt ostrzegawczy / apteczka5DAFunkcja dezaktywacji poduszki powietrznej654Tuner DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych6AETeleserwis6AF Połączenie alarmowe6AK Usługi ConnectedDrive Wyposażenie opcjonalne (cena brutto z VAT)2TFAutomatyczna skrzynia biegów dwusprzęgłowaPLN 8.300,00431Lusterko wsteczne przyciemniane automatyczniePLN 800,00494Ogrzewanie foteli przednichPLN 1.700,00 6C3Pakiet Connected ProfessionalPLN 1.500,006U2BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnymPLN 4.400,00255 Kierownica sportowa, skórzanaPLN 0,0025R17" aluminiowe obręcze Multi-spoke 546PLN 0,00 481Sportowe fotele przedniePLN 0,00493Pakiet dodatkowych schowkówPLN 0,004P3Listwy ozdobne Berlin, podświetlanePLN 0,00544Regulator prędkości z funkcją hamowaniaPLN 0,00563Pakiet dodatkowego oświetleniaPLN 0,005A1Diodowe reflektory przeciwmgielnePLN 0,005A2Reflektory LEDPLN 0,005DMAsystent parkowania z kamerą cofaniaPLN 1 500,00760Obramowania M Shadowline czarne na wysoki połyskPLN 0,008A1Polska wersja językowaPLN0,008ATPolska instrukcja obsługiPLN0,00Wyposażenie opcjonalne razemPLN 26 000,00 Cena katalogowa (cena brutto z VAT)PLN 132 400,00UpustPLN- 23 300,00 Cena całkowita netto (bez VAT)PLN 88 699,19Total cena brutto z VATPLN 109 100,00 Proszę o Wasze wrażenia i uwagi dotyczące silnika i komfortu akustycznego. Ewentualnie może jakieś sugestie względem konfiguracji? Pozdrawiam
  9. Hey. Jak jeszcze miałem f30 320i z manualem też jadąc autostradą odczuwałem podobne wibracje. U mnie występowały one przy ok. 145-155km/h.
  10. Cześć Jak posiadalem jeszcze f30 miałem taki sam problem między ok 70-90. Samochód z 2016r kupiony jako nowy w salonie. Problem wielokrotnie zgłaszany do ASO na gwarancji. Bez rezultatu.Koła i opony dodatkowo wyważane na najlepszych wyważarkach w zakładach niezależnych m.in Hunter. Nie było poprawy. Na zagranicznych forach jest to zjawisko szeroko komentowane , są też filmy. Jest to niestety przypadłość f30 którą w zasadzie jak się pojawi trudno wyeliminować
  11. Witam. Co do warunków użytkowania. Samochodem w 90% poruszam się sam, w 10% w 2 osoby. Głównie miasto z dobrymi drogami, trochę tras podmiejskich. Przez 6 m-cy dojeżdzam do domu na wsi ale bardzo dobrymi drogami więc raczej auto nie jest "tyrane". Dlatego też zadałem na forum pytanie czy to jednostkowy przypadek czy może ktoś już spotkał się z takim problemem przy tak małym przebiegu.
  12. Witam. Ostatnio na planowym serwisie stwierdzono u mnie spękanie tylnych odbojów amortyzatorów. Samochód ma 41 tyś przebiegu i niecałe 3 lata. Czy ktoś z Was spotkał się z tak szybkim uszkodzeniem tego elementu? Na deser dodam, że wymiana w ASO kosztuje 912zł. Pozdrawiam.
  13. Hey. W moim poprzednim f30 320i nie występowały zgrzyty przy zmianie biegów. Za to gałka na biegu jałowym drgała jak w starym polonezie. Podobno ten typ tak ma.
  14. Hmm, sprawdziłem dzisiaj jeszcze raz przez program BMW download manager i dostępna jest mapa o nr 2019-2. Jest inna metoda sprawdzenia dostępności nowej mapy?
  15. Do mojego f34 na razie brak mapy 2019-3 Nawigacja business
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.