Skocz do zawartości

matek_p

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matek_p

  • Urodziny 11.01.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia matek_p

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Nie wiem czy chodzi Tobieo wydech czy przebieg xD Wydeszek: Obecnie jest 2.75" od początku do końca. Na końcu jest 2x3" Przebieg: dobiłem już 412kkm. W grudniu umarło mi turbo... E60 dostało nową, hybrydową turbinę. Stage 1.
  2. Cześć! Dawno mnie nie było ;x Przez ten czas nie wiele się zmieniło aczkolwiek... Wpadły nowe sprężyny + amorki (samochodzik obniżony) + nowy felunek. A tutaj fotka z przypadkowego spotu w Gliwicach :D Pozdrawiam!
  3. Paaanie za 200zł to zrobisz z 7 takich kompletów :D Co do tego potrzeba? - Wejście/kabel AUX zakodowany w aucie, - Płytka pokazana wyżej. Posiada wejście na AUX + na zasilanie 5V z microUSB, jej ktosz to 5.25zł z wysyłką :D (jest dostępna na polskim alledrogo za ok 20-25pln) Link do płytki - zasilanie dla płytki. Ja w tym celu wykorzystałem stara ładowarkę do zapalniczki. Rozebrałem, dałem jej zasilanie 12V z kostki zapalniczki na stałe a dalej podpięta do płytki. - na koniec potrzeba kabel jack, który wpinasz w płytke a z drugiej strony do AUX z fury. (AUX również można na stałe podać dla płytki, mi jednak zależało na tym by AUX pozostał gdyby była potrzeba) Ustawiasz AUX w radiu i cieszysz sie bluetooth do muzyki. Odpala się automatycznie na zapłonie, gasisz zapłon - gaśnie bluetooth, mówi po angielsku, że gotowe do połączenia lub połączono/rozłączono urządzenie. Ja dla bezpieczeństwa płytkę razem z wszystkimi połączeniami zalałem klejem na gorąco w plastikowym malutkim pudełeczku. Całość schowana jest w desce rozdzielczej i przyklejona taśmą dwustronną wewnątrz do powierzchni płaskiej aby zbytnio nie latała. Mnie całość wyniosła 5.25zł (tylko płytka) resztę miałem w gratach w domu :) Test płytki zaraz po tym jak przyszła Szybki sample z Messengera po montażu
  4. Drobny update z kilku ostatnich prac. - Udało mi się naprawić niedziałający klakson. Przyczyna? Wiązka przy kostce, - Wymieniłem uszczelkę kształtową między turbo a dolotem bo gwizdało tam, przy okazji wyczyściłem wszystko co tam się dało, - Zaślepiony EGR (był wyłączony w kompie ale nie zaślepiony) - Nowa odma, niestety ori była z filterkiem a nowa... nowa ma plastikowy separator i teraz mi lekko dymi po np. dobie postoju jak odpalę. Może to przez to, że to jakiś zamiennik? - 2x nowy termostat (EGR + Główny) Walczyłem z temperaturami przed samymi świętami ;x Zacząłem od wymiany termostatu EGR. Niestety zmiana tylko tego nic nie dała i musiałem zmienić również główny. - Nowe filtry, - Wymieniony czujnik parkowania tył, wgl nie działał. - Zamontowałem płytkę bluetooth pod deską rozdzielczą aby wreszcie słuchać muzy z telefonu. Co jeszcze czeka na zrobienie? - Nowe przewody podciśnień - będę zmieniał jak bd zrzucał kolektor do roboty sterownika świec żarowych. - Osłony dolne silnika + skrzyni - Tunele na powietrze dla hamulcy Pozderki!
  5. Haha, 250k nalotu. Ładnie! Moja za kilka kilometrów ma już... 400kkm :roll: Ale teraz ma już odpoczynek po najcięższych latach życia i jeździ sporadycznie co weekend :D
  6. Nie wiem, nie siedze w supercharged :D Ale w takim razie mniejsza kwota niż ta, którą podajesz styknie na ogarnięcie soft turbo :D
  7. Możliwości tuningu silników wolnossących są... Niestety przyrosty nie idą w parze razem z kasą, którą trzeba wydać. Można robić dolot, wydech, obrabiać głowice, kanały i zmieniać wałki ale po finalnym strojeniu uzyskasz 15km i wydasz na to wszystko więcej niż 10k PLN - kwota, która wystarczy na zakup dedykowanego kompresora wg Apacer'a i pozwoli ci to już na przyrosty 2x takie, jak te, które chcesz uzyskać.
  8. Innym rozwiązaniem jak dobrze kojarzę jest montaż tego z e63/64
  9. Widocznie coś źle zainstalowałeś/zła inpa. Napisałem do Ciebie na PW.
  10. 5 i 6 troszkę odstają ale jest jeszcze bez tragedii. Sprawdziłbym to podczas jazdy jeszcze.
  11. O moduł znajdujący się w dolnej części kierownicy a nie kolumny kierowniczej :D
  12. Coś jeszcze? Poduszka, klakson ? Chyba nie jest tylko od blokady...
  13. Uderzam z takim pytaniem. Czy ktoś wie za co dokładnie odpowiedzialny jest moduł znajdujący się w dolnej części kierownicy w modelach preLCI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.