Z racji, iż podpiąłem się pod ten temat pociągnę utaj mój przypadek. Byłem u mechanika, podpiął komputer, posprawdzał błędy. Było kilka niezwiązanych z wibracjami i falowaniem, min. błędy foteli (były wyciągane i odpinane wtyczki) akumulatora ( wymieniony) i modułów w bagażniku - podobno od możliwego zalania w przeszłości. Generalnie błędy nie miały wpływu na folowanie. Konwenter podobno ok. Jeździliśmy z podpiętym kompem i mechanik stwierdził, że nie ma sie do czego przyczepić. Jedynie co to korekty wtrysków, bo 4 wtryski są na +, a dwa na - , wszystkie korekty w granicach normy, ciśnienie na listwie wzorowe. Wtryski były regenerowane 2 miesiące temu. Falowanie obrotów zdarza się, ale zdecydowanie rzadziej. Natomiast wibracje/mrowienie pozostało i wydaje się być mocniejsze, (czasami przy ruszaniu towarzyszy głuchy metaliczny kilkukrotny stukot gdzieś z okolicy silnika/przodu auta). Nie są to bardzo mocne wibracje, a raczej mrowienie wyczuwalne na kierownicy i pod lewą stopą, przy obrotach ok 1300, 1400 podczas jazdy, a na postoju po wrzuceniu na N lub P przy ok 1500, 1600. Czyli napęd i skrzynię raczej można wykluczyć.