Skocz do zawartości

PrzemekE61

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 3.0D
  • Lokalizacja
    Bełchatów

Osiągnięcia PrzemekE61

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Z racji, iż podpiąłem się pod ten temat pociągnę utaj mój przypadek. Byłem u mechanika, podpiął komputer, posprawdzał błędy. Było kilka niezwiązanych z wibracjami i falowaniem, min. błędy foteli (były wyciągane i odpinane wtyczki) akumulatora ( wymieniony) i modułów w bagażniku - podobno od możliwego zalania w przeszłości. Generalnie błędy nie miały wpływu na folowanie. Konwenter podobno ok. Jeździliśmy z podpiętym kompem i mechanik stwierdził, że nie ma sie do czego przyczepić. Jedynie co to korekty wtrysków, bo 4 wtryski są na +, a dwa na - , wszystkie korekty w granicach normy, ciśnienie na listwie wzorowe. Wtryski były regenerowane 2 miesiące temu. Falowanie obrotów zdarza się, ale zdecydowanie rzadziej. Natomiast wibracje/mrowienie pozostało i wydaje się być mocniejsze, (czasami przy ruszaniu towarzyszy głuchy metaliczny kilkukrotny stukot gdzieś z okolicy silnika/przodu auta). Nie są to bardzo mocne wibracje, a raczej mrowienie wyczuwalne na kierownicy i pod lewą stopą, przy obrotach ok 1300, 1400 podczas jazdy, a na postoju po wrzuceniu na N lub P przy ok 1500, 1600. Czyli napęd i skrzynię raczej można wykluczyć.
  2. Chciałbym sie podzielić moimi pomysłami, ponieważ borykam sie z tym samym problemem. Jeżdżę tą samą trasą do pracy i zawsze problem występuje w konkretnym miejscu Myślę ze uwarunkowane jest to temperaturą silnika, bądź nagrzaniem innego elementu. U mnie wygląda to tak, że jadąc ok 80 czy 90 obroty zaczynają falowac i czuć pod stopą opartą o podnożek lekkie mrowienie i słychac buczenie. Przepływomierza nie wymieniłem , ale przyszło mi do głowy ze moze to byc cos z wałem albo kołem pasowym Postaram sie to w weekend sprawdzić i zrobic diagnostykę przepływki. O wynikach poinformuje Chyba ze to zły trop, to podpowiedzcie.
  3. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić. Byłem u mechanika - co prawda nie w tej konkretnej kwestii , jednakże poprosiłem go, aby zwrócił uwagę na koło pasowe. Stwierdził, że jest trochę zużyte i jest delikatnie wyczuwany luz przy podważeniu, ale tragedii nie ma. Niestety stukanie występuje. Przeważnie podczas skręcania w lewo, lub jazdy po ciasnym rondzie w momencie dodania gazu słychać cykliczne stuki, które przenoszone są na karoserię i wyczuwalne na podłodze pod stopą. Wiem, że nikt tu wróżbitą nie jest, ale czy dobrze celuję właśnie w koło pasowe ? Czy zwrócić uwagę na coś innego.
  4. Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc podepnę się pod istniejący. Chciałbym uzyskać informację, czy kończące się koło pasowe może generować hałas w postaci stukania?
  5. Interfejs miałem zainstalowany. Próbowałem różnych ustawień i dalej nic. Widzi zapłon, jednakże przy próbie połączenia się z modułem wyrzuca błąd. Instalowałem program wielokrotnie, z kilku źródeł i zawsze niepowodzenie. Może jest ktoś z okolicy, kto zerknąłby fachowym okiem ??
  6. Witam ponownie, piszę w tym temacie, aby nie zakładać nowego. Jak się zapewne domyślacie, nie uruchomiłem INPY. Wcześniej, po nieudanych próbach odpuściłem temat, ale .... no właśnie ale. Chciałbym ją uruchomić, by móc odczytać błędy. Zainstalowałem program i przy próbie odczytania błędów pojawia mi się komunikat https://www.fotosik.pl/zdjecie/7480bcad6afb3c01 Kabel diagnostyczny https://www.fotosik.pl/zdjecie/1b7e941b5c8e0fa5 https://www.fotosik.pl/zdjecie/1e515596a90aff37 Złącze w samochodzie https://www.fotosik.pl/zdjecie/4667293499938a87 Czy kabel na zdjęciach jest kompatybilny z E61 kwiecień 2005 r ? Ktoś pomoże w temacie ?
  7. Byłem na serwisie klimatyzacji. Ubytek był znikomy, nie mający wpływu na pracę klimy. Dodam jeszcze, że ja też nie posiadam klapek przed chłodnicami, ale one nie mają znaczenia jeśli chodzi o skuteczność klimy.
  8. Jeszcze jedna sprawa. Jakie macie klimatyzacje ? Ja mam klimatronica. Być może w manualnych nadmuch zimnego powietrza występuje od razu, a w klimatronicach nie.
  9. Witam, nie miałem czasu, aby zająć się tematem. Też zauważyłem tą przypadłość, jak stoi na słońcu to potrzebuje więcej czasu, żeby dmuchać zimnym. Wczoraj natomiast, auto stało w cieniu i zaraz po odpaleniu leciało zimne powietrze. Chodzi mi po głowie jeszcze jedna sprawa, być może to totalna bzdura, ale możliwe jest, że zimne powietrze w mocno rozgrzanym samochodzie, leci po jakimś tam czasie po to, aby stopniowo schładzać wnętrze samochodu? Żeby nie atakować nas od razu zimnym powietrzem? Szok termiczny i te sprawy :roll:
  10. Hej, u mnie jest podobnie. Zimnie powietrze zaczyna lecieć z kratek po przejechaniu ok 0,5 do 1km. Wdaje mi się, że to nie jest normalne i prawdopodobnie przyczyną jest zbyt mała ilość czynnika chłodzącego w układzie. W wolnym czasie podjadę na serwis klimy i sprawdzę ilość czynnika w układzie. No chyba, że zrobisz to szybciej i dasz znać.
  11. Witam, proszę o pomoc przy uruchomieniu INPY. Czytałem rożne, podobne tematy, ale nie znalazłem rozwiązania. W jednym z podobnych tematów, jest do ściągnięcia plik, do którego link nie działa:/ - ponoć założyciel tematu rozwiązał problem instalując właśnie ten plik. Z tego co czytałem, wszystkie pozycje w OBDSetup powinny być ok. W pozycji "START" oraz "TAG" zmieniłem wartości na 1, ponieważ były inne. Po zmianie wygląda to tak https://www.fotosik.pl/zdjecie/b7957f85a4db6633 jest ok, natomiast inne niekoniecznie. Jak to ugryźć?? Dodam jeszcze, że system operacyjny to win 10 Tę sprawę rozwiązałem. Wypi... wszystko i zainstalowałem od nowa, ale i tak nie mogę połączyć się z autem. Niby jest połączenie, widzi zapłon, a błędów nie pokazuje. Wygląda to tak jakby nie łączył się z modułami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.