Skocz do zawartości

rydzo

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Subaru Outback 3.6R

Osiągnięcia rydzo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Żadna grupa, Centrala miała do dyspozycji kilka sztuk 40e z 2017r, wszystkie w bardzo podobnym wyposażeniu i z przebiegiem <10kkm. Odkupiły je sieci dealerskie parę tygodni temu. Kończy się model, niedługo wyprzedaż rocznika... Dodatkowo to jest silnik <2000cm3, więc marżowość na tych 40e jest dużo większa, bo wyceniane są podobnie do 40d, a na akcyzie jest duża oszczędność, więc mieli z czego schodzić. Jeszcze kilka sztuk zostało jakby ktoś szukał :)
  2. Hej, Jest bez paniki ;) Mam na zamówieniu (część umowy) wpisaną grubość powłoki lakierniczej (ok 0,2mm na całej powierzchni wszystkich elemenów- (specyficzny lakier)), info, że jest bezwypadkowy. Samochód nawet nie miał jednego przeglądu (za mały przebieg) + żadnej naprawy w ramach gwarancji. ps zniżka prawie 40% :)
  3. Hej, polecicie kogoś z kim mógłbym się wybrać? Jakieś autotesto, coś podobnego, czy może jest ktoś polecany z forum kto się czymś takim zajmuje?
  4. hej, Jak wszytko dobrze pójdzie jutro odbieram moje BMW. X5 40e, rok 2017. Odbieram go z Bawaria w Warszawie na Czerniakowskiej. Samochód ma przebieg ok 5kkm (był używany przez centralę BMW i stamtąd trafił do Bawarii). Samochód jeszcze rok na gwarancji fabrycznej, ma również pakiet serwisowy i naprawczy. Samochód był w programie BMW Premium Selection. Jakie są Wasze doświadczenia z odbieraniem takich samochodów? Na co zwrócić uwagę?
  5. Z tego co kojarzę rabat ok 15-20% na flotę da się uzyskać. Tutaj 334k za golasa 30d, więc tak czy inaczej różnica jest spora...
  6. hej, nie sądzę, żeby dało się kupić nawet po rabacie wersję 40d za 260kpln. Nawet po niezłym rabacie... Fakt, wyposażenie nie jest może z najwyższej półki, ale nic lepszego w tej cenie nie znalazłem. Jest gwarancja i pakiet serwisowy, co mnie najbardziej do tego konkretnego egzemplarza przekonuje.
  7. Hej, wyglaąda na to ze teraz sie zgadza. Czy jest ktoś na forum, kto może sprawdzić co tam się działo z nim historycznie - jakie naprawy, kiedy przeglądy itp.?
  8. Dzięki za pomoc, rzeczywiście w nr VIN był błąd. Podaje prawidłowy VIN: WBAKS610800J89272
  9. WBAKS610800J89270 ? Ale wychodzą błędy na sumie kontrolnej, czy coś innego? Dekodowałem na różnych stronach i nie zgłaszało błędu. MIn na stronach z tego wątku: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=182523
  10. heh... poprawka: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-xdrive40d-niewielki-przebieg-gwarancja-ID6ASOEB.html
  11. Witajcie, Mam na oku BMW X5 40D nr VIN: WBAKS610800J89270, 1 rejestracja 9.10.2015 Zalety: dość młody wiek, bo 1 rejestracja w 2015r, gwarancja pakiet serwisowy Wady: dość ubogie wyposażenie - brak wentylacji foteli, 4 strefowej klimatyzacji, aktywnego tempomatu (am I right?) Samochód w Krakowie, a ze względu na wyjazd nie jestem w stanie podjechać, zobaczyć... Co myślicie? PS probowalem sprawdzic historię na ufg.pl oraz https://historiapojazdu.gov.pl/ ale nie znajduje pojazdu... PS2 zdekodowałem VIN: Vehicle Information Type Value Prod. Date 2014-07-15 Check mileage http://www.auto-records.com Type X5 XDRIVE40D (EUR) Series F15 (X Series) Body Type GEFZG Steering LHD Engine N57Z Displacement 3.00 Power 230kw / 313hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour MINERALWEISS METALLIC (A96) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S1CBA CO2 Package S217A Active Steering S230A Extra Package EUspecific S255A Sports Leather Steering Wheel S258A Tire With Runflat Functionality S2D4A BMW LA Wheel Star Spoke 449 S2PAA Wheel Bolt Retainer S2VBA Tire Pressure Display S2VMA Adaptive Suspension Package Comfort S302A Alarm System S3ATA Roof Rail Aluminum Satin Finish S3E2A ExterieurDesign Pure Experience S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S413A Trunk Room Net S420A Sun Protection Glazing S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S441A Smoker Package S459A Seat Adjuster Electric With Memory S481A Sports Seat S493A Storage Compartment Package S4B9A Interior Strips Alu Satinpolished S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5ASA Driving Assistant S5DAA Passenger Airbag Deactivation S609A Navigation System Professional S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6UHA Traffic Information S845A Acoustic Belt Warning S855A Language Version Italian S877A Delete Crosspattern Operation S884A Onboard Literature Italian S8KAA DummySALAPA S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S925A DummySALAPA S962A Deleted Licence Plate Support Front S9AAA Outer Skin Protection
  12. 11 mnie nie przeraża. Teraz palę średnio ok 13-14. zakladam, ze sporo przejazdow w miescie zrobie prawie wyłącznie na prądzie. Jeśli nie to i tak wyjdzie dużo lepiej niż w 40d. W trasie oczywiście 40d ma dużą przewagę...
  13. Hej rozważam 40e, stąd moje pytania: co Ci najmniej leżało w jeździe? dlaczego piszesz, że mały bagażnik? Teoretycznie jest identyczny jak w standardowym X5 (poza przestrzenią pod podłogą)? Spalanie 11l? - trasa/miasto?
  14. Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zmiana samochodu. Wstępnie rozważałem VW Toarega 4.2 TDI lub Audi Allroad 3.0TFSI lub 3.0TDI. W tym momencie do kręgu zainteresowań dołącza Volvo XC90 T6 oraz BMW X5 F15. Trochę o mnie: 1. Od zawsze jeżdżę benzyną. Obecnie Outback 3.6R MY2010 (którego mega sobie chwalę - mam go od ponad 4 lat i jedyne co przy nim robiłem to 2x łożysko koła z tyłu). 2. Dystanse robie bardzo małe - ok 12kkm/rok. Miasto (Wawa)/trasa pewnie ok 60/40. Przeczytałem cały wątek i oto moje przemyślenia: Jeśli diesel to 40d. 30d do takiej masy to imho zdecydowanie za mało. 50d super, jechałem takim, wrażenia pozytywne, ale 3xturbo i literka M sprawia, że zarówno koszt zakupu jak i ew napraw będzie pewnie znacznie wyższy niż w 40d. Benzyna? Zgodzę się z powtarzającym się argumentem o zasięgu plus do takiego klocka diesel chyba lepsiejszy... Hybryda: wersja 40e - jeszcze nią nie jeździłem, ale do moich zastosowań (sporo miasta, niskie przebiegi) wydaje się całkiem niezłym pomysłem. Tak więc chyba zostaje wybór 40d vs 40e. Ma ktoś bezpośrednie porównanie? Macie jakieś przemyślenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.