Cześć, potrzebuję pomocy przy interpretacji wartości z inpy. Bmw e91 N46B20 150 km pb+lpg(dwuletnie) 2006r Mam wrażenie, że auto czasem jedzie całkiem nieźle, ale czasem ma zdecydowanie więcej mocy. Wymieniony dwumas, silniczek vvt, wszystkie sondy (bosch), katalizator, świece co 30k km (irydowe beru), po wymianie uszczelki pod głowicą (wtedy wymienione też zostały uszczleniacze zaworowe i wiele innych rzeczy) wraz z planowaniem bloku. Co jakiś czas wyskakuje błąd 2CA2 (podgrzewanie sondy bank 2 przed katalizatorem). Była oczywiście wymieniona, nawet kabel łączący ją ze sterownikiem silnika został podmieniony. Po skasowaniu błędu potrafi on wyskoczyć ponownie raz za 100 km, a innym razem i po 2 tysiącach kilometrów.\ Ponad to zauważyłem, że jeżdżąc po mieście temperatura oleju wynosi około 105 stopni, w trasie przy prędkości około 120 jest to już między 115 a 130 natomiast przy prędkościach rzędu 150-160 spada ona niemalże do 100 stopni. Oto link do yt z zapisem wideo parametrów z inpy w trakcie jazdy.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie mogące przyczynić się do rozwiązania problemu.