Skocz do zawartości

kenicram

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d LCI

Osiągnięcia kenicram

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko zrobiłem ok, interfejs był uszkodzony. Sprzedawca podesłał nowy i wszystko działa. Dzięki za pomoc.
  2. Jaki kabel i z jakim autem chcesz się połączyć? Może to tylko kwestia konfiguracji Kabel k+dcan, BMW E90 320d lci Skonfigurowałem wszystko jak w instrukcjach, porty, sterowniki. Inpa widzi kabel ale nie łączy z ECU. Podłączyłem kabel przez otg do telefonu i jest to samo jest w przypadku Bimmertool a i Carly. Programy widza kabel ale nie łączą z autem. Jeszcze z innym komputerem spróbuję.
  3. Cześć, czy ktoś z Krakowa pomógłby przy rejestracji nowego akumulatora? W serwisach nie dadzą rady bo piątek, a kabel który zamówiłem niestety nie łączy.
  4. Spore wibracje kierownicy przy kręceniu na postoju, chyba że podkręce obroty to wtedy jest ok. Popiskuje pasek osprzętu i powoduje większe wibracje całego silnika. Coś go ewidentnie hamuje. Najgorzej jest po dłuższej jeździe. Po zjeździe z autostrady wspomaganie jest bardzo słabe. No i słychać świst wraz ze wzrostem obrotów. Podobno dzieje się tak jak pompa jest nieszczelna. Amortyzatory i łożyska wymieniane, sprzęgło i rozrząd też, koło pasowe z paskiem, napinacz, rolka alternatora. Magiel nie cieknie więc wydaje mi się że to będzie to. Jutro się może na serwis umówie jak znajdę czas.
  5. Cześć, prawdopodobnie pada mi pompa wspomagania (aktywny układ) i zastanawiam się co wybrać jeżeli się to potwierdzi. Z zamienników znalazłem tylko MAPCO za 950, a regenerowany ZF 800zł. Może ma ktoś rozeznanie w tym temacie. Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.