Sprawa w moich wtrysków nie dawała mi spokoju i po wnikliwej analizie odkryłem ciekawe wnioski. ISTA pokazuje numeracje wtryskiwaczy odwrotnie niż inne programy, np Bimmer Tool. W silniku N57 według ISTA Cylinder 1 jest od strony skrzyni biegów. Okazało się, że miałem kody IMA przypisane w ISTA licząc cylindry od chłodnicy. Dzisiaj przypisałem kody IMA w ISTA w odwrotnej kolejności i korekcje się poprawiły :D . Było: +0,49 -0,05 -0,60 +0,28 -1,14 +1,06 Suma wartości bezwzględnych wszystkich korekt: 3,62 Jest: +0,48 -0,15 -0,16 +0,64 -1,13 +0,28 Suma wartości bezwzględnych wszystkich korekt: 2,83 Czyli wartości korekt spadły średnio o ok 22% :D :cool2: . Teraz jedynie przedostania korekta -1,13 jest warta zastanowienia, może delikatnie wtryskiwacz zaczyna lać. Będę obserwował dalej korekty i pojeżdżę trochę z dodatkiem oleju 2T półsyntetyk w proporcji 1/300.