Skocz do zawartości

Arti71

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 330e

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arti71

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Bzdura, kolejny internetowy specjalista, nigdy niczego nie ciągnie, elektryk zawsze jest do dyspozycji, nawet jeśli wskaźnik naładowania pokazuje 3% (niżej nie spada), dlatego podaje się pojemność baterii netto i brutto, zawsze jest rezerwa. Zrobiłem już ponad 120 tys km i jakoś nie narzekam, degradacja baterii przy tym przebiegu to tylko 4% więc dalej bezpiecznie. Uważam, że to najlepszy model z gamy BMW (poza eMkami oczywiście). Wystarczająco mocny, bardzo oszczędny, jedynie bagażnik mógłby być większy. https://www.fotosik.pl/zdjecie/b50ba0495a6429da
  2. to tak wkurzajace ustrojstwo, że mam czasami mam ochotę to odłączyć, zwłaszcza w podróży kiedy bagażnik jest załadowany, u mnie problemy się zaczęły kilka dni po gwarancji, jak pojechałem do serwisu to udawali, że wszystko jest ok, fakt było, ale z kluczyka zczytali ten błąd więc wiedzieli. W firmie mamy jeszcze trzy takie i w dwóch już to było wymienione. Ja na stacji próbuje aż do skutku, ale ostatnio, jakoś za pierwszym razem działa.
  3. To napisz jak sobie z tym poradziłeś, dla potomności :)
  4. Mam 330e wersji basic, co prawda hybrydy mają lekko twardsze zawieszenie niż seryjna, ale miększe niż M pakietowe, często podróżuje między WB i Polską, również z dużymi prędkościami po niemieckich autostradach i nigdy nie odczułem żadnych niepokojących objawów, spokojnie powyżej 200 da się podróżować, jedynie hałas jest już mocno odczuwalny. Opony 17" 225/50, Bridgestone Potenza, seryjne.
  5. NIby się da coś zrobić, ale chyba nic prosto z półki https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1413084
  6. Nie wiem jak u ciebie ale ja bez problemów robię ponad 30km w normalnym trybie, a jak wyłączę wszystko i będę przyspieszał delikatnie, nie przekraczając 60, to uda się zrobić ok 45 km, ale to już nie jest jazda tylko męczarnia, ale się da. Fakt bagażnik mały, ale doszedłem już do wprawy i trzyosobową rodzinę, spokojnie pakuje na trzytygodniowy wyjazd do Polski. Gorzej z 41 litrowym bakiem, muszę robić przerwy co 450-500 km, a to już jest irytujące, poprzednimi autami robiłem w okolicach tysiąca, co znowu irytowało moje dziewczyny, bo siusiu, bo zjeść, bo to bo tam to, teraz nie narzekają :), więc każdy medal ma dwie strony. Co do tego wyłączania i włączania się silnika przy wyładowanych bateriach, u mnie nie występuje, ale ja prawie cały czas, w mieście, jeżdżę na ECO-PRO, i wiem, że trzeba "nauczyć" auto pewnych zachowań, u mnie nawet na 6% baterii potrafię poruszać się tylko na elektryku, przyspieszam na ICE, do jakis 40-45 km i puszczam gaz, silnik się wyłącza i delikatnie dotykając gaz utrzymuje zadaną prędkość. https://www.dropbox.com/s/bfd0n5jq12q1g70/2020-05-28.jpg?dl=0
  7. No tak o tym zapomniałem, jeszcze gorsze jest jak wyciągasz ten mokry kabel, ograniasz ten burdel, wsiadasz do auta, chcesz ruszyć a tu zaczyna pikać i pokazuje się na ekranie komunikat o nie zamkniętej klapce od gniazda ładowania i znowu brudne ręce, wkurzony, ale to jedyne negatywne aspekty posiadania plug-in'a
  8. Wygląda dokładnie tak samo jak w pełnym słońcu, nie ma żadnej różnicy. Zdarza mi się ładować nawet w burze z piorunami, co prawda, żona, na początku po kunie, prosiła bym rozłączał auto, ale starałem się tłumaczyć, że nie ma w tym żadnego zagrożenia, przy współczesnych zabezpieczeniach rcd czy rcbo czas reakcji jest poniżej 30ms w przypadku jakiegoś zwarcia czy przebicia. Zaraz po kupnie nie miałem "ładowarki" naściennej i używałem tej dołączonej do auta i także ładowałem w deszczu, kupiłem tylko przedłużacz ogrodowy z dobrze uszczelnionym gniazdem i tyle. Podpinać się i niczym się nie przejmować, im częściej będziesz ładować tym lepsze efekty będziesz osiągać. Życze powodzenia
  9. Kupowałem jakiś czas po tym kiedy ta informacja się ukazała na ich stronie i działa, więc można podjąć to ryzyko, w sumie to nie jest majątek, a dalej będzie działał z innymi aplikacjami pod OBD
  10. Tak też myślałem, szwagier ma w mercu i faktycznie to jest tylko zbędny bajer, szczególnie w autach RHD. Więc co polecasz?? android?? widzę, że prawie sąsiadami jesteśmy.... na PM z ofertą prosze ....:)
  11. No i to jest odpowiedź (moze poza tymi osobistymi wycieczkami) jakiej oczekiwałem, teraz wyjaśniłeś to w miare jasno i rzeczowo, bez zbędnej ekscytacji. Nie sądziłem, że bmw tak to skomplikuje, wydawało mi się oczywiste, że HUI, bez względu na typ systemu/head unit, będzie taki sam, jak widać myliłem się, zwracam honor i chylę czoło, mogłeś tak od początku, nie byłoby tej dyskusji. Konkludując, mając entrynav z sześciocalowym ekranem, moge zmienić na 8.8", oczywiście z pełną świadomością ułomności tej zmiany w stosunku do wersji professional, lub kupić chińczyka z androidem. Wymiana head unit na professional mija się z celem ze względu na koszty. Na razie zostaniemy przy samym screenie, ale cały czas biore pod uwage android, czyli kupno jakiegokolwiek 8.8" będzie wymagało tylko kodowania, nawet jesli to bedzie wersja dotykowa, będzie pracować prawidłowo, bez dotyku oczywiście, czy się myle? A tak BTW, jak wygląda sprawa pokrętła Idrive w wersji dotykowej, da się to dokodować do entrynav?
  12. Kolego. Ty w ogóle masz pojęcie o czym piszesz?? NBT nie ma nic wspólnego z Entrynav. NBT albo NBT Evo to są nawigacje zupełnie inne niż Entrynav. Przestań już pisać o jakimkolwiek Evo, id4 itd. Ja osobiście lubię Entrynav, mimo jej prostoty. Na Twoim miejscu zamontowałbym Chińczyka, bo to rewelacyjna opcja i daje kilka ciekawych możliwości, a dzieki temu, że Entrynav ma możliwość fabrycznie pracy na dużym ekranie (mimo, że w F30 nie było nigdy takiej opcji), to i Chińczyk będzie chodził w wersji na szeroki ekran. Sądze, żę kolega się myli, NBT czy NBT EVO to jednostka sterująca całym systemem entertainment , nawigacją. Sądze,że mieszasz troszkę pojęcia https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo Tu jest wyjaśnione, mniej więcej, ale w związku z tym, że moje auto jest z połowy 2016, a nowy system wszedł w lipcu 2015, stąd moje pytanie czy to jest już na pewno EVO, a w lipcu 2016 ponownie został updatowany. https://www.car-interface.com/vendita/en/content/50-bmw-idrive-identification-guide tu jest kolejne dane, które kolejny raz, poddają w wątpliwość to co wiem, na podstawie daty produkcji. Twoja upartość jest zadziwiająca, naprawdę. Odechciewa mi się udziału w tej dyskusji. Ja te urządzenia znam dokładnie, bo montowałem, kodowałem, programowałem i wgrywałem mapy do nich wielokrotnie. Wiem jak wyglądają fizycznie i jak działają, jakie są do nich mapy itd. Skoro Ty wiesz lepiej, to ok. Masz Entrynav Evo4 NBT super duper magic w porywach Evo 5, 6 i 7. A kuriozum osiągnąłeś wklejając link do nawigacji z serii Professional mając Business. Pozdrawiam i żegnam. :) Lubie takich zadufanych .......jakie nawigacje, jakie professional?? INTERFEJS!!! rozumiesz, moze i programujes, montujesz, ale nie rozumiesz zbyt wiele. To jeszcze raz ci grzecznie wytłumaczę, ze względu na rocznik, nie jestem pewien jaką JEDNOSTKĘ STERUJĄCĄ posiadam, nie będę się zagłębiał w kwestie semantyczne, czy to się nazywa tak, czy inaczej, HUI jest nazywany CIC, NBT, NBT EVO, i tylko tej kwestii dotyczy dyskusja. A skoro nie umiesz odpowiedzieć bez zbędnej agresji to rzeczywiście nie ma sensu żebyś się w tej dyskusji udzielał. Zadałem proste pytanie, oczekiwałem może nie prostej, ale odpowiedzi, nawet jeśli się mylę w jakimś punkcie, a nie bezsensownej agresji i uświadomienia mnie jaki to ja głupi jestem, to wiem bez Twojej pomocy, w żadnym Twoim poście nie zbliżyłeś się do odpowiedzi na postawione na początku pytanie. https://www.bimmer-tech.net/blog/item/101-basic-bmw-navigation Z tego wynika, że to o co się tak pieklisz to są systemy nawigacji, a mnie cały czas chodzi o typ interfejsu Zresztą sam się już pogubiłem w tym wszystkim Chciałbym to jakoś usystematyzować Tak definitywnie mam enrtynav, czy to jest powiązane z ID4? czy niekoniecznie? To co to w takim razie są NBT i NBT EVO?? dlatego pytam, po to jest to forum
  13. Kolego. Ty w ogóle masz pojęcie o czym piszesz?? NBT nie ma nic wspólnego z Entrynav. NBT albo NBT Evo to są nawigacje zupełnie inne niż Entrynav. Przestań już pisać o jakimkolwiek Evo, id4 itd. Ja osobiście lubię Entrynav, mimo jej prostoty. Na Twoim miejscu zamontowałbym Chińczyka, bo to rewelacyjna opcja i daje kilka ciekawych możliwości, a dzieki temu, że Entrynav ma możliwość fabrycznie pracy na dużym ekranie (mimo, że w F30 nie było nigdy takiej opcji), to i Chińczyk będzie chodził w wersji na szeroki ekran. Sądze, żę kolega się myli, NBT czy NBT EVO to jednostka sterująca całym systemem entertainment , nawigacją. Sądze,że mieszasz troszkę pojęcia https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo Tu jest wyjaśnione, mniej więcej, ale w związku z tym, że moje auto jest z połowy 2016, a nowy system wszedł w lipcu 2015, stąd moje pytanie czy to jest już na pewno EVO, a w lipcu 2016 ponownie został updatowany. https://www.car-interface.com/vendita/en/content/50-bmw-idrive-identification-guide tu jest kolejne dane, które kolejny raz, poddają w wątpliwość to co wiem, na podstawie daty produkcji.
  14. A, proszę, powiedz mi, czy po zamontowaniu androida, fabryczny DAB jest dalej dostępny? jak z jakością dzwięku? a co najważniejsze, jak wygląda kwestia podłączenia telefonu przez BT, czy dalej łączysz się z autem, czy z nową jednostką androida?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.