Skocz do zawartości

czesiio

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring 530iA

Osiągnięcia czesiio

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nikt nic nie podpowie? Nie wie?
  2. Witam. Mam problem. Probujac kodowac auto przy wyborze EWS jest wszystko ok. VIN sie zdagdza itd. Natomiast jak próbuje kodowac łącząc sie przez IKE Vin pojazdu jest inny. WBA000000.... Czasami wywala błąd EEPROM niedokończone kodowanie przy testowaniu IKE w Inpie. Jak zmienic VIN na prawidlowy. Drugie pytanie w statusie ZKE3 wariuje mi speed class przez to prawdopodobnie nie dziala mi servotronic, o d czego jest ten parametr i czy przez kodowanie da rade to zmienic.
  3. [servotronic] [Kodowanie] próbuje się uporać z niedziałającym servotroniciem. Kiedyś był zmieniany moduł GM3 i jest dużo nowszy i możliwe że jest źle zakodowany. W INPIE status analog parametrach przy speed class [step] cały czas jest pełny pasek a powinno być 0 na postoju. Inne parametry stały na 0. Zmieniłem w NCS parametry i się paski pojawiły ale ten speed class został cały zapełniony. Nie wychodzi napięcie z modułu. Podając bezpośrednio napięcie na wtyczce z modułu servotronic działa czyli zawór i przewody ok. Kto wie od czego jest ten speed class? Czy jest gdzieś to ujęte w kodowaniu i coś musze poprawić I czy ktoś kto ma e39 z m54b30 i działający servotronic u siebie jest w stanie wysłać mi zczytane ustawienia z modułu komfortu w pliku? Bo u mnie to wygląda tak i nie wiem co z tym zrobić short epic poems Po wyłączeniu zapłonu kierownica się cofa i opuszcza z czego co pamiętam. Po odłczeneniu modułu teraz się tylko cofa. Coś się stało? Jak to zmienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.