Podsumowując temat - być może przyda się innym - u mnie problem tkwił w niełączącej wtyczce czujnika temperatury patrząc od przodu auta po lewej stronie pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego. Z powodu drobnego wycieku ze zbiorniczka (dziurka ze starości) zalało tą wtyczkę i w wyniku tego pojawił się w sterowniku silnika błąd nr 125 E-fan, który nie dał się skasować. Ten błąd z koleji uniemożliwiał uruchomienie się sprężarki klimatyzacji. Posprawdzałem wszystkie przekaźniki bezpieczniki, ba wymieniłem nawet wentylator bez skutku. Szukałem przyczyn w układzie klimatyzacji, tymczasem ten wentylator jest także dodatkowym wentylatorem silnika a nie tylko klimatyzacji. Na moje szczęście wtyczka sama złapała połączenie i problem zniknął sam. Żałuję tylko, że forsowałem sprężarkę w Inpie, aż wyrzuciło z układu trochę...ale nie czynnika tylko prawdopodobnie pary wodnej, bo po sprawdzeniu czynnika jest podobno full tylko ciśnienie układu spadło. Teraz klima już działa, tylko jakby wydajność spadła i chłodzi słabiej, nie wiem gdzie teraz tkwi przyczyna.