Skocz do zawartości

EdiXtreme

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e53 3.0d 2005r automat 218km

Osiągnięcia EdiXtreme

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ma ktoś kontakt to Naso bmw Szczecin? Nie idzie się do nich dodzwonić...
  2. Witam wszystkich. Po wymianie radia na android a co z tym idzie przerabiania wiązki elektrycznej oraz podłączeniu wzmacniacza i skrzyni, auto dwa razy całkowicie straciło zasilanie, raz podczas postoju, drugi raz podczas jazdy... Nie muszę chyba nikomu opowiadać jak niebezpieczna jest to sytuacja, prawie spowodowałem wypadek, na szczęście jechalem ok 40km/h... W aucie grzeje się klema i kabel + i to mocno, aż parzy, tylko nie wiem czy działo się tak też przed wymianą audio, czy tylko po, wydaje mi się że grzała się też wcześniej, auto nie ma ładunku pirotechnicznego, jest wstawiony opornik, kabel + przy klemie jest jakby skręcony/załamany, stąd faktycznie może i się grzeje ale... Nigdy nie odcinało zasilania, po wymianie audio a co z tym idzie odłączeniu akumulatora wydarzyło się to dwa razy, boję się teraz jeździć, bo co jeśli zerwie prąd przy 100km/h?... Planuję wymienić kleme na pirotechniczną z ładunkiem, myślcie że to załatwi sprawę? Czy przyczyną może leżeć gdzieś indziej? Dodam że stało się tak podczas słuchania muzyki, a sprzęt naprawdę bardzo mocny, nie wiem czy ma to jakiś związek z tym. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
  3. Ok, ale nie śmierdziało by wtedy w kabinie? Mam kolektor od e39, a tam chyba był żeliwny :)
  4. Witam forumowiczów. Czy istnieje fizyczna możliwość sprawdzenia rozrządu/napinacza bez specjalnego rozbierania? Czy przy ewentualnej wymianie rozrządu trzeba zrzucać głowice? Z silnika wydobywa się dźwięk jakby... Hmm, no właśnie, jakby jakby ktoś gniótł pazłotko ale jest to odgłos punktowy, nie ciągły, nie w rytm pracy silnika, najbardziej słychać przy przednich kołach niby niemetaliczny, ale sam nie wiem. Auto ma 305tys przebiegu. Znajomy mechanik stwierdził że to rozrząd... Drugie pytanie, auto kopci na zimnym silniku na postoju, spaliny śmierdzą aż gryzą w dziąsła, podczas jazdy i wciśnięciu mocniej gazu z tyłu czararna chmura, nie ma dpf. Czy to może być objaw turbiny? Jest oryginalna, i wydaje mi się że zaczyna trochę bardziej świstać niż wcześniej. Pytam bo z tego co wiem turbo nie pracuje na postoju, czy się mylę? Ewentualnie jakie jeszcze moga być przyczyny kopcenia zwłaszcza tego na postoju? Dodam jeszcze że wtryski były robione w tamtym roku i ich wartości są od 0.1 do 0.3. Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.