Skocz do zawartości

alien20042004

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alien20042004

  • Urodziny 02.04.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46, f11
  • Lokalizacja
    PIŁA
  • Zawód
    Urzędnik

Ostatnie wizyty

62 wyświetleń profilu

Osiągnięcia alien20042004

  1. Czy ktoś miał taki przypadek? Aplikacja zawsze działała prawidłowo, jednak w dniu wczorajszym póki nie miałem odpalonej aplikacji bimmer tool (aplikacja kupiona sklepie google) wszystko było w porządku, jednak gdy odpaliłem aplikację momentalnie włączyła się regeneracja dpf i mniej więcej co 5 sekund regeneracja włączała się i przerywała i tak w nieskończoność. Silnik łapał błąd 246b00 "czujnik ciśnienia doładowania , sygnał: wiarygodność z czujnikiem ciśnienia otoczenia na biegu jałowym" oraz 245700 "system filtrów cząstek stałych mocno obciążony (wysokie przeciwciśnienie wydechu". Silnik tracił moc gdy te błędy łapał a wypalić nie chciał bo ciągle regeneracja się wyłączała i włączała. Dopiero gdy wyłączyłem aplikację po wykasowaniu błędów i odpaliłem silnik zaczął normalnie chodzić. Gdy po kilku kilometrach ponownie włączyłem aplikację okazało się, że regeneracja dpf jest załączona i wypala, błędów nie łapie lecz regeneracja nie chce się wyłączyć i zmuszony byłem tak jechać około 70km aż do wyłączenia silnika. W trasie powrotnej aplikacji nie włączałem i przez 100km nic niepokojącego się nie działo. Gdy już byłem pod domem ponownie włączyłem aplikację i powtórka z rozrywki zaczął włączać regenerację i po chwili pojawiły się te same błędy i brak mocy. Następnego dnia wziąłem inny telefon wgrałem starszą wersję aplikacji i już wszystko było jak należy. Ktoś coś?
  2. Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie. Niestety w moim samochodzie obróciła się panewka. Auto oddałem do warsztatu, który miał dokonać remontu. Nowy wał korbowy i pompę oleju zakupiłem osobiście w serwisie BMW i dostarczyłem do warsztatu, a resztę części kupił warsztat. Po wykonaniu remontu mechanik docierał silnik i po kilkuset km po wymianie oleju i filtrów okazało się, że silnik opiłkuje. Po rozebraniu stwierdzili, że wał znowu się przytarł na jednym czopie korby, a na pozostałych lekko się porysował. Za remont silnika chcą obym zapłacił 25000zł co razem z kwotą którą ja wydałem na wał i części daje około 36000zł. Twierdzą, że oni wszystko zrobili jak należy, a winą obarczają wał, który ja kupiłem że musiał być wadliwy (zbyt miękki?). Jestem teraz między młotem a kowadłem, BMW nie chce uwzględnić gwarancji a warsztat domaga się zapłaty. Czy jesteście w stanie coś doradzić?
  3. V8 Customs koło Kalisza. Robią dużo silników i wydają się być ogarnięci. Niestety u mnie po rozebraniu okazalo się, że opiłki z panewki zrobiły rozpierduchę i kupę części do wymiany. Koszt kolo 30000zł. Wał kupuję nowy.
  4. Koledzy polecicie kogoś, kto dobrze naprawi auto po obróceniu panewki. Proszę.
  5. Niestety, wygląda na to, że to panewka na korbowodzie :cry:
  6. Witam, od jakiegoś czasu czasem podczas szybkiej jazdy około 160-180 km/h i przyśpieszania poczułem delikatne wibracje. Występowało to sporadycznie i myślałem, że to nierówna nawierzchnia bo takie były odczucia. Jednak wczoraj jadąc spokojnie na trasie nagle podczas przyśpieszenia poczułem takie same wibracje ale dużo większe a także spadek mocy. Po chwili stwierdziłem że nie da się tak dalej jechać i się zatrzymałem. Na desce nic nie wyskoczyło. Dodatkowo po chwili z silnika zaczęło być słychać stuki wraz ze wzrostem obrotów. Podłączyłem telefon z btool i pokazało nastepujace błedy. 2a6a00, 2a6b00, 2a6800 Błędy oznaczają coś w stylu regulator płynnie działający wielkość korekty poza dozwolonym zakresem cylindrów 1,3,6. Sprawcziłem korekty wtryskiwaczy i rzeczywiście wortości były sporo odbiegające od normy na wszystkich, w jednym nawet powyżej 3. Niepamiętam teraz na plus czy minus. Dziwne bo dopiero co kilka dni temu sprawdzałem i korekty były bardzo dobre rzędu 0,20 do 0,50. Kierowca z pomocy drogowej stwierdził że ten stuk to prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz stuka. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Rozumiem jakby jeden wtryskiwacz padł ale trzy lub wszystkie w tym samym czasie? Może to coś innego spowodowało problemy z wtryskiwaczami. Przebieg 130000 km, filtr paliwa wymieniany jakies 5000 km temu. Paliwo bp ultimate tankowane zawsze.
  7. Witam, kogo polecicie do wyczyszczenia kolektora dolotowego f11 530d w okolicach Piły? Sam raczej się nie podejmę.
  8. Czyli powoli sprawa się wyjaśnia ale dalej nie wiem czy w n57 muszę coś adaptować czy normalnie wymieniać?
  9. Rozumiem, to co jest podane na tej stronie dotyczy także silnika 3.0d? Jeśli tak to wspominają tak że cofa się zawór za pomocą urządzenia diagnostycznego, a może wystarczy, że przed montażem podepnę go do instalacji? Czy do cofniecia zaworu wystarczy aplikacja bimmer-tool?
  10. Witam, pojawił się u mnie błąd 257E00 co wskazuje prawdopodobnie na uszkodzony zawór EGR. Zawór już kupiłem lecz przeczytałem, że po wymianie należy zresetować adaptację EGR. Jednak na stronie bmwfault.codes przeczytałem, że po wymianie EGR należy "Delete adaptations, air mass system". Więc jak to jest, należy wykasować adaptację EGR czy przepływomierza? Poza tym doczytałem, że nie wykasowanie adaptacji spowoduje, że grzybek w zaworze EGR się nie cofnie i ulegnie uszkodzeniu czy to prawda? I drugie pytanie: Mam program bimmer-tool, czy tym programem idzie wykasować adaptację EGR bo nie widzę takiej opcji, jest tylko możliwość ograniczenia EGR. Opcja resetowania adaptacji przepływomierza jest.
  11. Z tego co się orientuję to niestety zaślepienie czy ograniczenie EGR powoduje właśnie obniżenie temperatury podczas wypalania DPFa.
  12. Witaj, miałem tak samo. Rano tył siedział. Po odpaleniu kompresor napompował i można było jeździć. Dla mnie wygląda na nieszczene miechy. Wymienisz i powinno być ok.
  13. Witam, proszę o sprawdzenie vin WBAMX51030C762629 Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.