Skocz do zawartości

Siwus312

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 325D 2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Siwus312

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź czujnik od poziomowania świateł który znajduje się przy tylnym wahaczu od strony pasażera, mam ten sam problem lecz tylko jak jest mokro na drodze. Okazało się ze właśnie owa czujka powoduje ten problem ponieważ najwidoczniej dostaje się gdzieś woda z koła i łapie kontakt. U Ciebie możliwe ze jest zaśniedziała wtyczka lub całkowicie uwalony czujnik, musiał byś zrzucić koło i zerknąć :wink: Pozdro
  2. U mnie jest tylko jeden pasek. Na dniach obadam te rurki od EGR’a, od początku tak mi się wydawało ze to może być przyczyna ale przeczytałem pare wątków o objawach uszkodzonych chłodnic EGR i zbiło mnie z tropu to ze podobno jak one uwalone są to ze płynu chłodniczego ubywa, a tutaj jest ok.
  3. Pasek napędowy nie dawno był wymieniany, te objawy piszczenia były już przed wymiana paska ale nie aż tak głośne jak teraz. O której rurce piszesz ? Tej harmonijce co wychodzi z bloku silnika i wchodzi do chłodnicy EGR ??
  4. Witam od jakiegoś czasu występują piski podczas dodawania gazu na postoju jak i w trakcie jazdy, przeważnie podczas większego obciazenia silnika ale nie zawsze oraz czuć spaliny na zewnątrz jak i w kabinie. Na początku obstawiałem chłodnice spalin EGR lecz płynu chłodniczego nie ubywa wiec to chyba nie to. Na dniach również zauważyłem lekkie przypocenie na łączeniu turbo a intercooler. Jakieś pomysły co to może być ?? Link do filmiku:
  5. U mnie problem rozwiązany, tak wiec temat do zamknięcia. Walnięty był zawór rozprężny, może kiedyś komuś się przyda jak będzie miał problem również z klima. Dzięki i pozdro
  6. Próbowałem sprawdzić ciśnienie w układzie ale INPA nie chce mi wejść w klime, wyskakuje mi komunikat ze nie obsługuje modułu IHKA87_2.
  7. Witam, mam mały problem z klimatyzacja, otóż została założona nowa sprężarka od klimy oraz klima została ponownie nabita 590g czynnika, ale klima nadal nie działa. Po wciśnięciu guzika od klimy jedynie co się dzieje to dmuchawa w kabinie się przełącza i nic więcej, żadnych charakterystycznych znaków załączenia klimy takich jak chwilowy spadek obrotów silnika czy tez załączenia wentylatora. Jakieś pomysły co może być nie tak ?? Jeszcze jedno pytanie czy jeśli reszta podzespołów była by ok tzn czujnik ciśnienia czynnika to czy po włączeniu guzika od klimy, pojawiał by się prąd na wtyczce od kompresora ??
  8. Siema Panowie czy jest tu ktoś na forum obcykany w sprawach podnoszenia mocy poprzez wirusa ? Otóż byłem dzisiaj na hamowni sprawdzić ile koni pod maska siedzi, ponieważ podejrzewałem ze silnik był w przeszłości dłubany, no i nie myliłem się. Autko wypluło 268 koni oraz tylko 410NM i tu mam zastrzeżenie co do momentu, ponieważ według producenta 325D posiada 197 koni oraz 400NM, czy jest to możliwe żeby po wirusie przybyło tylko 10NM czy tez pomiar był nie tak wykonany i moment został zaniżony ?? :roll: Pacjent to E92 325D w automacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.