Skocz do zawartości

Iras811

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 550i LCI
  • Lokalizacja
    P-ce

Osiągnięcia Iras811

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem chyba rozwiązany. Wymieniona pompa wody bo ciekło i dodatkowo trójnik, który długiego żywota już przed sobą nie miał . Jak kolega pisał był już strasznie kruchy i został wymieniony na metalowy.Teraz pojeździmy i się zobaczy czy płyn stoi w miejscu i nie ubywa.
  2. W takim razie przeprowadzę test raz jeszcze tylko dłużej i zobaczę co wyjdzie. Na pewno sprawdzę go czy wogóle działa , bo jakoś o tym nie pomyślałem.
  3. Witam. Problem dotyczy BMW e60 550i lci z silnikiem v8 4.8 l . Ubytek płynu jest dosyć duży, po zalaniu płynu i przejechaniu ok 500-600 kilometrów pojawia się komunikat o niskim stanie. Auto eksploatowane na krótkich odcinkach. Plam pod autem na parkingu nie zauważyłem. Pod korkiem oleju i płynu żadnych mazi. Auto pracuje równiuteńko. Robiłem testerem test na obecność CO2 w układzie i płyn w rurce barwy nie zmienił. Kopcenia wyraźnie większego z rury wydechowej nie zauważyłem , choć nie jestem pewien czy z rury nie czuć takiego lekko zapachu płynu. Czy da się jakoś sprawdzić czy poziom oleju w silniku przybywa . Czy to raczej jest uszczelka pod blowicą może słynna rurka. Tylko test na to nie wskazuje, może nie jest on tak wiarygodny. Można jakoś to wstępnie ocenić bez rozbierania silnika? Wiadomo jacy są fachowcy ;) i nie chcę aby zrobili mnie w balona mową ze wszystko trzeba powymieniać co może być niekonieczne lub czego nie zrobią a kasę przywłaszczą
  4. Witam. Zamawiam stacje 8.1 z kamerą cofania i pełnym montażem.
  5. A więc widzę dwa wyjścia 1- Android + Dension 500s. 2- NBT CIC-em nie będę zaprzątał sobie już głowy bo to minimalny przeskok. Jeśli chodzi o koszta to z tego co obserwuje są porównywalne ok 5 tyś. Tylko jeśli chodzi o jakość audio to w przypadku 1 odpowiedzialny jest Dension. A jak to wyglada w przypadku NBT? Dźwięk jest nadawany z navi bo widzę ze są z napisami harman dolby czy dalej mam w aucie jakiś procesor dźwięku. Bo dźwięk to nie tylko głośniki.
  6. Witam.Posiadam navi CCC profesional z audio indywidual. Jeśli z jakości audio jestem bardzo zadowolony to z wyglądu navi nie bardzo i przedewszystkim braku możliwości słuchania muzyki z telefonu ( spotify, TIDAL). Szukałem opinii na różnych forach ale ciężko znaleść porównania wszystkich systemów w jednym wątku. Mam parę koncepcji tylko którą wybrać. 1. Zostawić CCC i dołączyć Dension Gateway 500S tylko jak z jakością muzyki po bluetooth. Stary wygląd navi wyświetlacza. 2. Zmieniać na CIC co pomoże tylko w kwestii wizualnych z audio bez zmian jak do tej pory. 3. NBT, NBT EVO dużo nowocześniej tylko jak z instalacją. Wystarczy do podłączenia p&p adapter polskiej firmy. Czy pasuje wyświetlacz z f30 i navi z f30/f10 . To z navi wychodzi dźwięk np. L7, Harman, czy cały system montowany jest w bagażniku razem ze wzmacniaczem. Jest jeszcze navi z naklejką Dolby Harman wiec chyba tam jest nadawany dźwięk. 4 Android i dokupienie do niego DAĆ dla polepszenia audio z tel. Z góry sorry jeśli napisałem niezrozumiałe ale już sam się w tym wszystkim pogubiłem. Proszę o opinie osób mających styczność z systemami lub którzy sami to przerabiali. Pozdr
  7. Odgrzeje kotleta.;) Chciałem w e60 lci wymienić ccc na nbt. Pytanie co z dźwiękiem. Mam nagłośnienie indywidual i czy po zmianie na nbt coś się zmieni na niekorzyść. I od jakiego modelu BMW szukać zestaw nbt lub evo.
  8. A ja mam pytanie. Jak wyglada sprawa z audio. Czy jest wpływ na dźwięk, nie pogarsza go. Audio płynie jak do tej pory. Jak wyglada sprawa w przypadku przesyłu np. ze Spotify. Mam nagłośnienie indywidual i nie chciał bym nic stracić na jakości.
  9. Iras811

    Łódzkie

    Witam. Koledzy potrzebuje dobrego fachowca lakiernika do pomalowania maski (odprysku liczne) w mojej e60 lci. I przy okazji kogoś do zrobienia aktualizacji sterowników i zakodowania modułu skrętu świateł które już wymieniłem ale skrętu brak ;)
  10. Widziałem w premium Selection tylko wszędzie r4 a nie ukrywam ze wolałbym taką z r6 pod maską ale bida wszędzie. Tych motorów wogóle nie ma. I też V8 kusi tylko te nieszczęsne wadliwe motory.
  11. Już sam nie wiem. Przeglądam ogłoszenia 5 i 4 z silnikami benzynowymi i nic innego nie widzę. Ogólnie do 100 tyś nic innego nie ma. Sam nie wiem co robić. Napewno misi być benzyna na moje jazdy krótko odcinkowe. Może wy widzicie coś sensownego czego ja nie dostrzegam
  12. Witam. Mam parę ofert na oku. Może ktoś widział na żywo lub coś wie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-550xi-4-4l-twinturbo-v8-super-stan-mechaniczny-i-wizualny-ID6BFZBz.html https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6BPp5H.html https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-5-535i-salon-polska-bezwyp-m-pakiet-ID6BFYrK.html Z góry dziękuje za podpowiedzi
  13. Czyli pozostaje 2l diesel ew 2,5l tylko ze słabym wyposażeniem ew. podnieść cenę zakupu. Przyznam ze bardzo korci mnie 3l diesel ale duże przebiegi.
  14. Witam. Mam zamiar zakupić BMW F10 do 80 tyś zł. Moje pytanie czy w tej cenie można nabyć coś ciekawego? Myśle o dieslu lub benzynie pojemność od 2,5- 3 litrów Tak przeglądam otomoto, allegro i albo kiepskie wyposażenie lub najechane ok 200 tyś + czy może nie taki przebieg straszny. Miałem kiedyś dwie e39 r6 i v8 o ponad 200 tys przejechanych i było ok ale dzisiejsze silniki z turbo wtryski są bardziej ryzykowne. Co sądzicie jest sens czy w tej cenie sobie odpuścić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.