Skocz do zawartości

Asteri

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 328i

Osiągnięcia Asteri

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Udało się zaktualizować CCC przez ICom + MOST. Czy istnieje możliwość zakodowania języka Polskiego w CCC nie posiadając specjalnej płyty do instalacji języka ?
  2. Witam. Posiadam problem z navigacja CCC professional w BMW e60 LCI. Chciałem zaktualizować soft do nowszej wersji przez program WinKFP niestety kablem k+dcan co trwało bardzo długo, kiedy doszło do 100% wyskoczyły błędy jak na zdjęciu. Aktualizacja CCA060 Aktualizacja CC6360 również zakończyła się błędem Po nieudanej aktualizacji ekran CCC zatrzymał się na Logo BMW Zrobiłem również aktualizację CC6260, CC3F60, CC4760 które przebiegły pomyślnie. Próbowałem wgrać soft przez płytę z softem pod SW mojej jednostki lecz po włożeniu plyty nie uruchamia sie instalacja. Czy Istnieje jeszcze jakis sposób zeby naprawić ta nawigacje samemu ?
  3. Witam. Posiadam problem z moim f30 n55 podczas pracy silnika wydobywa się odgłos przypominający pulsacyjne ocieranie nasilające się wraz z obrotami silnika. Po zdjęciu paska tego odgłosu nie ma. Pasek wymieniłem na nowy lecz to nie pomogło. Poniżej wysyłam nagranie z pracy silnika. Czy posiadał ktoś podobny problem i co może być przyczyną :?: https://youtu.be/0Kn9Hzh6tc4
  4. Niestety tak, auto stoi uziemione. Sprawdziłem to co byłem w stanie sprawdzić ale nie rozwiązałem problemu. Po zmostkowaniu dwóch przekaźników pod maska auto odpala i odrazu gaśnie. Przekaźniki oczywiście sprawdzone i są dobre.
  5. Auto jest bezwypadkowe, mogę podmienić kleme z drugiej e90 lecz myślę że gdyby coś było z klemą to nie było by prądu w komorze silnika i rozrusznik by nie kręcił, czy sie mylę ? Błąd może wynikać z wtyczki, a nie samej klemy. Wtyczki od modułu MRS posiadają zawleczkę, której brak zamyka obwód i wtedy o kłopoty bardzo łatwo. Nie napisałeś jak się zaczęły problemy z tym autem. Tak po prostu przestało chodzić? Auto przywiezione zostało z Anglii jako nie odpalające dlatego chciałem je uruchomić. Chodzi o ten moduł w środkowym tunelu ?
  6. Ktoś jest w stanie mi pomóc z tym problemem braku napięcia na podzespoły ?
  7. Tak, po wykasowaniu odrazu wracaja.
  8. Auto jest bezwypadkowe, mogę podmienić kleme z drugiej e90 lecz myślę że gdyby coś było z klemą to nie było by prądu w komorze silnika i rozrusznik by nie kręcił, czy sie mylę ?
  9. Witam. Posiadam problem z moim BMW e90 z silnikiem N46b20. Problem polega na tym że silnik kręci ale odcina coś zapłon czyli pompe paliwa, iskrę i przepustnicę. Sprawdzałem CAS, DME i jest sprawne, posiadam drugie auto z takim silnikiem i po podmianie zapaliło normalnie na tych podzespołach, pompa paliwa chodzi na krótko z akumulatora. Podmieniałem z drugiego auta czujniki wałków, wału, czujnik oraz silniczek valvetronica, przepustnicę, cewki lecz bez poprawy. Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem i też są dobre, akumulator prawie nowy i naładowany. Takie błędy wyświetla pod komputerem: 2a59 (DME) valvetronic eccentric shaft sensor 2a5b (DME) valvetronic eccentric shaft sensor 2bb6 (DME) monitoring of main relay 2cef (DME) throttle-valve actuator 2cf1 (DME) throttle-valve actuator 2cf8 (DME) throttle-valve potentiometer 2f8a (DME) Power supply 93b2 (MRS) Safety battery terminal A0b4 (CAS) engine start, starter operation A6d1 (JBE) Auxiliary - waterpump Proszę o pomoc ponieważ nie wiem juz gdzie szukać przyczyny, podmienione pół auta i wciąż nie odpala tak jakby komputer odłączał wszystkie podzespoły pod maską oprócz rozrusznika. Jestem w stanie wynagrodzić trafną diagnozę.
  10. Witam. Posiadam problem z moja e92 z silnikiem n52 3.0 Problem polega na tym że silnik drży na biegu jałowym co przenosi się na całą karoserię. Po podłączeniu pod komputer wykrywa dwa błędy 2a98 oraz 2a99 wymieniłem oba elektrozawory rozrządu i błędy po wykasowaniu wciąż powracają przy pierwszym przygazowaniu. Co może być przyczyną powyższych objawów ?
  11. Witam. Posiadam problem z moim BMW e92 z silnikiem N52b30. Mianowicie problem polega na tym że auto posiada ciągle dwa błędy 2A98 oraz 2A99, czytałem że przyczyną mogą być elektrozawory Vanosa, czyszczenie ich nie pomogło, wymiana na drugie sprawne również nie pomogła, zamieniałem też miejscami elektrozawory jak i również czujniki wałka rozrządu co tez nic nie dało, błędy wciąż powracają. Po wykasowaniu błędów i odpaleniu auta błędy na biegu jałowym nie powracają dopiero po wciśnięciu gazu odrazu wyskakuja te dwa błędy. Poniżej daje zdjęcia z inpy: Praca na biegu jałowym http://i67.tinypic.com/s6rmrl.jpg http://i66.tinypic.com/29pp1c4.jpg Po krótkim przygazowaniu do 2tys.obr. http://i68.tinypic.com/29xupok.jpg Po kolejnym małym przygazowaniu do 2tys. obr. W tym momencie pojawiają się juz wyżej wymienione błędy. http://i65.tinypic.com/qn2uki.jpg Ostatnie przygazowanie http://i68.tinypic.com/2n249kx.jpg Dodam że auto normalnie jeździ, jedynie na biegu jałowym występują drgania silnika. Nie wiem juz gdzie szukać przyczyny dlatego kieruje sie do was, może ktoś z was miał z tym do czynienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.