Podpinam się pod temat. u mnie 5 błędów 2b0a 2b09 2b0b to te mniej ważne... Ważniejsze 29F1 wywala przy odpalaniu na zimnym co jakieś 20 razy, objawy takie jaki u Kolegi czyli wiatrak na max i engine fault reduced power. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok. Cisnienia na szynie paliwowej różne czasami 130000 czasami 160000 w momencie wystąpienia błędu. Ostatnio wyskoczył mi 29F2 przy postoju na światłach obroty spadły nieco poniżej 600 na min po ruszeniu i rozpędzeniu do 75km/h załączeniu tempomatu wywaliło błąd engine fault reduced power ale mocy nie ubyło, ładnie się wkręcał do samego końca. Zgasiłem odpaliłem bład zniknął. Sprawdzałem inpą ciśnienia na pompach, na zimnym trochę dziwnie działały niskiego ciśnienia 4800-5200 a wysokiego jeszcze większy rozrzut ale 200 000 nie trzymała. Po rozgrzaniu prawie cały czas 4999 czasami trochę w dół lub w góre ale wszystko w granicach normy. Wysokiego ciśnienia też ok od 199000 do 201000. Jedyne co mnie martwi to PWM pompy niskiego ciśnienia na poziomie 68% a nie 55%. Był temat N53 Moje Boje, nie mogę znaleźć