Skocz do zawartości

qwert89

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 330xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qwert89

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No i fajnie, myślałem ze to jakieś numery seryjne wiec nie wpadłem na to żeby wklepać w google. Dzięki i pozdrawiam
  2. Witam, Po zimie chciałem doładować akumulator bo wg apki ma tylko 52% naładowania. Chciałem sprawdzić czy to zwykły akumulator czy AGM jednak nie widze żadnych sensownych oznaczeń. Czy ktoś na podstawie zdjęć poniżej może odpowiedzieć jaki to typ akumulatora czy trzeba całkiem go wyciągnąć? https://ibb.co/9N2z2pY https://ibb.co/dpDzrmB
  3. Ok. od roku tak jeździsz i żadnych problemów z DPF? Po kontakcie w jednym z punktów usłyszałem ze należałoby tez wyłączyć i usunąć dpf (czego nie chciałbym robić) bo po samym wyłączeniu EGR będzie problem z wypalaniem. Będę wdzięczny za informacje :)
  4. qwert89

    Mazowieckie

    Witam, Możecie polecić kogoś w okolicach Radomia do programowego usunięcia EGR? (E91, n57)
  5. Cześć, W jaki sposób pozbyłeś się EGR oprócz wyprogramowania? Jakaś specjalna zaślepka czy całkiem wyrzucony zawór?
  6. Po wymianie czujników i wypaleniu dpf odczyty na zgaszonym i odpalonym wreszcie normalne. Jutro trasa wiec będzie prawdziwy test. Dzięki!
  7. Witam, E91, 330xd, N57. Chciałem się skonsultować. Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd 480A, jakas od razu pojawiła się możliwość dłuższej trasy wiec dpf się raz wypalił po czym od razu wymusiłem drugie wypalanie. Wydaje mi się ze od tego czasu zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Już dwa razy zauważyłem przy dłuższej trasie ze po wypaleniu od razu bardzo szybko rośnie sadza i zaczyna wypalać i tak w kółko... Ostatnio znów wysokoczyl błąd 480A ale już tylko raz wypaliłem na pobliskiej obwodnicy i znów szybko zaczęło rosnąć, dojechałem do domu i 58% zapełnienia. Dzisiaj odpalam bez zmian, wracam po 10km i zapełnienie spadło - zrzuty poniżej. Dziwne tez to ciśnienie wsteczne. I teraz pytanie, dpf do prania/wypalania, któryś czujnik czy co myślicie? Z góry dzięki! Po odpaleniu: https://tinypic.pl/ft6xwu17gnw1 Po 10km: https://tinypic.pl/r7o6d731b2vv
  8. Mówię tylko na swoim przykładzie, a nie że tylko taki sposób jest najlepszy. Też nie bardzo czuje się w takich rzeczach więc wybrałem według mnie najprostszą drogę ;) choć ulega wątpliwości, że do lampki najkrócej.
  9. Moim zdaniem nie ma sensu drutować i wpinać się w ten sposób w istniejącą instalację zwłaszcza jeśli ktoś jest zielony. Wygodniej i z zabezpieczeniem dodatkowym bezpiecznikiem można użyć bypassa tego typu: https://allegro.pl/oferta/rozgaleznik-pradowy-z-bezpiecznikiem-bypas-89913-7130146199?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Przewód wciskasz miedzy szybę a podsufitkę, później pod przerwą na słupku i na dół już pod uszczelka drzwi - prosto do skrzynki bezpieczników. Wszystko estetycznie, kable nie wiszą i sposób sprawdzony. Jak będziesz chciał to wrzucę jakieś zdjęcia chociaż filozofii nie ma.
  10. To może od najprostszej rzeczy - próbowałeś podejść i otworzyć bez kluczyka przy sobie? :P
  11. 40D4, 40E9, 4C9E, 4C9F, 4501 - to błędy powracające,, wolałbym chyba ten elektrozawor ale z tego co wyczytałem w tematach to raczej EGR —————— Edit: Jednak zmiana, po dłuższym czasie, dzisiaj podpialem komputer i został tylko ten 40D4, już sam nie wiem co o tym myśleć.
  12. Po wykasowaniu i nawet krótkiej jeździe pojawiają się błędy, np. 40D4, czyszczenie nie pomogło i z tego co czytałem to dopiero wymiana załatwia sprawę. Do czyszczenia również nameczylem się żeby go wyjąc, teraz już powinno pójść łatwiej ;)
  13. Witam, Będę wymieniał zawór EGR i teraz pytanie co idzie na pierwszy montaż? W jednym ze sklepów znalazłem ofertę na Wahler (471zł) oraz OE BMW (602zł). Co polecacie? Nr części: 11717810871. Z góry dzięki!
  14. Witam, ISTA pokazała mi następujące błędy dot. komunikacji, z tego co wyczytałem to może być problem z jakas wiązka, tylko gdzie jej szukać? Z góry dzięki za wszelkie rady. S0112 No communication possible with: ULF-SBX-H S0166 No communication possible with: Rain/light solar sensor S0178 No communication possible with: Slide/tilt sunroof S0180 No communication possible with: Safety module/restraint system
  15. Witam, Co myślicie o 225/45R17 KLEBER KRISALP HP3 94H XL (koncern Michelin) do 330xd. Z tego co czytałem to zbierają dobre oceny i poważnie się nad nimi zastanawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.