Skocz do zawartości

Hobbista

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw x3 e83 LCI 2.0d n47 SAV ECE 177km 11/2007
  • Lokalizacja
    Bergen, Norwegia

Osiągnięcia Hobbista

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Faktycznie było to turbo czymy może coś innego? Dla mnie to trochę dziwne że tylko węże z jednej strony są zapocone, a nie przy turbine. A jeśli chodzi o odme to nawet puszcza olej po wymianie pokrywy zaworów. Wiem bo tyle co wymieniłem. Jest źle skonstruowana. I wyciek się pojawia z tego wezyka ciękiego zaraz za pokrywa, który łączy się z dolotem do turbiny. Co skutkuje zalaniem całej turbiny i węży łącznie z IC. Ja gumę wraz ze sprężyna w odmie odwrocilem.(potem wrzucę zdjęcia) zobaczę czy coś się zmieni. Turbo oczywiście mam dobre a mimo to wszystko jest w oleju. Pozdrawiam
  2. Hobbista

    Instrukcja

    Przepraszam za tak pozna odpowiedz Bardzo dziekuje za materiały. Jest to nie oceniona pomoc przy samodzielnych naprawach. Dziekuje i pozdrawiam.
  3. Hobbista

    Instrukcja

    Witam. A czy ktoś posiada, lub wie gdzie można znaleźć, lub kupić książkę do bmw x3 z dokładnymi informacjami dotyczącymi silnika i całego osprzętu samochodu? Takimi np jak: jaki ma być luz na zaworach, czy wielkość tlokow czy cylindrów. Lub podobne bardzo szczegółowe informacje?
  4. Witam Ktoś podpowie gdzie można nabyć taki sterownik?. Oczywiście nowy.
  5. Witam. Zebatka wymieniona na nową i skalibrowana. Przy okazji wymiana oleju i reset oleju. Po 150km wszystko działa. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam :cool2: :D
  6. Po rozebraniu silniczka I wyciągnięciu zebatki, zauważyłem że wygląda dobrze od strony ślimaka, ale niestety była obrobiona w środku. Na łączeniu z drugą plastikowa zebatka wchodząca do reduktora. Tak że miałeś racje. Obrobiona zebatka nie stawiała oporu. Zamówię nowy komplet, wymienię, zrobię adaptacje/kalibracje za pomocą isty i zobaczymy czy problem zniknie. Dziękuję bardzo za pomoc kkx5. :cool2:
  7. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Oznacza to że mój reduktor jest dobry, a silniczek sobie robi żarty i kręci się tylko w prawo, raz o jakieś 90° potem znowu po 3-4sekundach o jakieś 30°. A po złożeniu wszystkiego i odpaleniu samochodu wyskakują 3 kontrolki i błąd silniczka w inpie. A to chyba znaczy że silniczek jest całym sprawca. Dziękuję bardzo za pomoc. Ostatnia odpowiedź bardzo dużo mi powiedziała. Pozdrawiam. :cool2:
  8. Myślę o reduktorze I silniczku. Czy w reduktorze powinna obracać się w dwie strony prawo i lewo, czy tylko w jedną?. I po demontażu solniczka, I odpaleniu auta,(oczywiście z podłączonym zasilaniem do silniczka), silniczek powinien kręcić w lewo czy w prawo. Czy ma to jakieś znaczenie?
  9. Witam wszystkich. Przepraszam że jeszcze się nie przywitał mam nadzieję że mi się to uda w najbliższym czasie. To mój pierwszy post, mimo iż od dawna wasze rady bardzo mi pomagają przy moim aucie. Jednakże teraz ja mam problem z moim xdrive I mimo iż przeglądałem wszystkie wypowiedzi nie znalazłem poprawnej na pytanie: Czy zebatka w xdrive powinna się kręcić z lekkim oporem w obydwie strony czy tylko w jedną? Oraz czy silniczek sterujący wraz z zebatka powinien się kręcić w prawo czy w lewo po odpaleniu auta? Jeśli się powtarzam przepraszam. Jeśli jednak ktoś zna odpowiedź na pytanie to proszę o pomoc lub podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.