Skocz do zawartości

bartlomiejas

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2002 316i poliftingowe Touring

Osiągnięcia bartlomiejas

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziwne, bo kupujac adapter, piszą ze to wystarczy. Dlatego sie zastanawiam czy moze jest jakis kabelek urwany, albo przerwany albo cos nie styka. bo jednak jakas wiązka idzie pod fotelem. A zeby wykodowac taka mate to sam nie dam rady. Mam jedynie tester diagnostyczny do bmw (ktorym sobie kasuje co chwila ten bład poduszki)
  2. Dzięki za podpowiedzi. Kupiłem emulator, wykasowałem błąd. Ikonka znikneła, Ale znowu po kilku jazdach z pasażerem, zapaliła się ikonka O co chodzi? Skoro jest emulator właściwie podłączony. Czy cos moze byc nie tak na kablach ??
  3. wyskakuje mi bład maty pasażera, ale bez problemu da sie go usunąc komputerem. Ale gdy tylko ktos usiadzie na tym fotelu to po 1-2 przejażdzkach znowu zapala sie ikonka airbag. i znowu moge go usunąc. i tak w kółko. Czy to jest objaw ze mata pasazera jest do wymiany czy moze to jest objaw ze cos nie łączy na kablach pod fotelem?? Bo wydawalo mi się ze jak jest uszkodzona mata to nie da sie usunąć błędu. Prawda?
  4. E46 2002r. Mam wbudowaną słuchawke na jakis stary telefon pewnie na Siemensa. Sluchawka jest zamontowana na prawo od skrzyni biegów. Od słuchawki w strone deski rozdzielczej idzie kabel. Czy mogę odciąc ten kabel i nałożyc na niego gniazdo USB? czy napięcie będzie to samo? Moja słuchawka wyglada tak https://czesci.bmwsklep.pl/b_grafik/B0023602.png Ktos juz cos robił z takim telefonem, zamontowanym w taki sposob? Najchetniej bym go odpiał i wywalil ale nie wiem jak głeboko jest schowany kabel. Czy on jest podpięty pod radio?? gdzie go odłączyc? a jesli nei da sie go odplaczyc to tak ja pisalem wczesniej odciał bym go i nalozyl na niego gniazdo USB. a sluchawke sila wyrwał.
  5. E46 316i touring. Zauważyłem że po dużej ulewie, albo po myciu samochodu kiedy zaparkuje auto na lekkim spadku (ale tylko jak auto przodem do spadku) to chyba robi się jakies zwarcie bo rano albo jeszcze w nocy widze ze autko ma caly czas włączone swiatla stopu(wszystkie 3) mimo wyciagnietego kluczyka ze stacyjki. Jak widze takie palace sie same z siebie swiatla stopu to podchodze do auta, nie dziala wtedy centralny zamek, musze otwierac auto z kluczyka, na desce rozdzielczej pali sie cala choinka ikonek: sygnalizacja przepalonych zarówek tylnych, lampka od tempomatu i jeszcze pare innych lampek. Kiedy wsadzam kluczyk i odpalam auto samochod zachowuje sie juz normalnie, stop przestaje ciagle swiecic, choinka na panelu gasnie i dziala centralny zamek. Kiedy wyjme kluczyk, znowu zapala sie choinka ikonek, i wszystkie swiatla stopu. Z problemem walcze w nastepujacy sposobu wyciagam bezpiecznik numer 43 i kiedy po paru godzinach wracam i podlaczam bezpiecznik to problem znika, az do kolejnego razu kiedy to jest ulewa, albo mycie auta i samochod stoi przodem w dół. Akmulator mam z przodu. Czy to moze byc problem spływajacej wody na akumulator? Nie wiem gdzie szukac przyczyny. czy skoro zapalaja sie swiatla stopu to moze woda wchodzi od strony bagażnika? Proszę o podpowiedz gdzie szukac przyczyny czy z przodu (podszybie) czy moze raczej tył auta np: kable łączace tylna klape z autem, albo jakies przecieki przy tylnych lampach. Jak narazie zawsze wyłapuje świecace sie swiatła stopu i zdaze w pore wyciagnac bezpiecznik zanim do konca rozladuje sie akumulator. ale boje sie ze ktoregos razu nie zauwaze i rano do pracy juz nie pojade bo akumulatorek bedzie rozladowany. Z góry dziekuje za podpowiedzi
  6. Dzięki za pomoc, tak jak pisaliscie to były szczelki przy pompie Vacum. Koszt z wymiana lekko ponad 200zł. Szkoda tylko że na wcześniejszej wizycie w warsztacie tego nikt nie zauwazył i powymieniali wiele rzeczy ale nie to....
  7. Zapomniałem wspomnieć chyba ze to olej skads cieknie. W warsztacie myli okolice silnika ze śladów oleju. Mineły 2 tygodnie, a ja jak świece latarką to mniej więcej pod silnikiem mam znowu mokro od oleju? Jakieś rady? Czy serio to moze byc pompa vacum?
  8. Kupiłem BMW e46 316i N46 Touring 2002r (po lifcie). Poprzedni własciciel przy 270tysiącach zrobił regeneracje silnika (nie wiem co sie kryje dokładnie pod tym terminem) i podobno silnik jest jak nowy i moge zrobic kolejne 200tys km. Skusiło mnie to do zakupu bo autko wygladało na zadbane. Juz od poczatku czulem dziwny zapach spalenizny z nawiewów kiedy były włączone. Czasem tez widziałem dym spod maski. Co ciekawe smród znikał kiedy włączałem klimatyzację. Pojechałem do warsztatu. Stwierdzono ze to uszczelka pod głowicą - już z góry wiedziałem ze to raczej nie to. Kolejny warsztat stwierdził ze to uczelka pokrywy zaworów. To już bardziej mnie skłoniło zeby zostawic autko w tym warsztacie. Kupiłem uszczelkę ELRING pod pokrywę zaworów silnika. W warsztacie ponad to zrobiono wymianę: -filtr kabinowy -czujnik wałka rozrządu (1500zł)bo był pękniety -uszczelki śruby miski olejowej, -uszczelki obudowy filtra oleju -Filtr oleju Całośc wyniosła mnie ponad 2000zł, ale stwierdziłem ze trzeba to zrobic bo smród jest nieznosny, a dym niepokojący. Odebrałem auto z warsztatu, włączam nawiew a tu znowu smród i dym...... O co chodzi? co może być powodem tego smrodu i momentami dymienia spod maski a nawet z nawiewów? dym nie jest jakis wielki, raczej jasno szary. Dym nie leci przez całą drogę tylko zazwyczaj po odpaleniu auta i po jakis 2-3km ustaje.Podobnie ze smrodem, tyle tylko ze mogę właczyć klimę i wtedy juz mam swieższe powietrze.
  9. Lepiej wyposażone BMW e46 ma aluminiowe profile wokół okien. Ja niestety nie mam. Czy jest możliwość kupić gdzieś takie profile - jeśli tak to gdzie bo na alllegro nie moge znalezc. Nie wiem nawet jaki to koszt. I czy łatwo to samemu nałożyć?? Dzięki za pomoc
  10. Dziwna sprawa, podnosze podłokietnik do góry a tam w "szufladce" czy przegródce nie wiem jak to nazwać ale chodzi mi o ten malutki schowek centralnie pod podłokietnikiem (jak go podniesiem do góry). W tym schowku dolnym mam czasami dziwną ciecz.... nie jest to woda. Jest to coś bardziej oleistego. Skąd to sie może tam brac? przecież tamtędy nie idą chyba zadne płyny? Myślicie że cos ze skrzyni biegów albo cos od hamulca recznego? bo to jest przy samym hamulcu ręcznym. Gdyby nie to ze juz kilka razy miałem tam tą dziwną ciecz to bym nie wierzył że jakiś płyn tam może cieknąc do środka. bo to aż fizycznie niemożliwe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.